سایر علوم اجتماعی

استراتژی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ. دیدگاه مدیریت عمومی

Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics. A General Management Perspective

دانلود کتاب Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics. A General Management Perspective (به فارسی: استراتژی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ. دیدگاه مدیریت عمومی) نوشته شده توسط «Steve Williams»


اطلاعات کتاب استراتژی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ. دیدگاه مدیریت عمومی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Steve Williams

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 240 / 231

حجم فایل: 6.07 مگابایت

کد کتاب: 0128094893 , 9780128094891

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ. دیدگاه مدیریت عمومی

استراتژی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای رهبران، مدیران و تحلیلگران کسب و کار نوشته شده است – افرادی که با پیشرفت استفاده از BI در شرکت های خود درگیر هستند یا نیاز به درک بهتر BI دارند. و چگونه می توان از آن برای بهبود سودآوری استفاده کرد. این از دیدگاه مدیریت کلی نوشته شده است و از مشاهدات 12 شرکت که درآمد سالانه آنها بین 500 میلیون تا 20 میلیارد دلار است، استفاده می کند. در طی 15 سال گذشته، شرکت من استراتژی‌های BI متمرکز بر تجارت بی‌طرفانه و برنامه‌های اجرای برنامه را با همکاری تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان، شرکت‌های تدارکات، بیمه‌گران، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، اتحادیه‌های اعتباری، و شرکت‌های خدماتی و غیره تدوین کرده است. از طریق این تجربیات است که روش‌های تدوین استراتژی BI مبتنی بر کسب‌وکار را تأیید کرده‌ایم و چالش‌های رایج اجرای برنامه BI سازمانی را شناسایی کرده‌ایم.

در سال‌های اخیر، عباراتی مانند «داده‌های بزرگ و «تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ» مورد استفاده قرار گرفته‌اند. وارد واژگان تجاری و فنی شده است. پس از بررسی دقیق، اصطلاحات جدیدتر در مورد همان چیزی است که BI همیشه در مورد آن بوده است: تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده‌هایی که شرکت‌ها در جریان تجارت تولید و/یا خریداری می‌کنند به عنوان ابزاری برای بهبود سودآوری و رقابت. بر این اساس، ما از اصطلاحات BI و هوش تجاری در سراسر کتاب استفاده خواهیم کرد و مفاهیم جدیدتر مانند داده های بزرگ را در صورت لزوم مورد بحث قرار خواهیم داد. به طور گسترده‌تر، هدف این کتاب به اشتراک گذاشتن روش‌ها و مشاهداتی است که به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت BI و در نتیجه افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها یا هر دو کمک می‌کند.

  • ایده‌هایی برای بهبود عملکرد تجاری ارائه می‌دهد. کارکردهای شرکت یا کسب و کار فرد
  • بر روش های اثبات شده، عملی و گام به گام تأکید می کند که خوانندگان می توانند به راحتی در شرکت های خود به کار ببرند
  • شامل تمرین ها و مطالعات موردی همراه با توصیه های آزمایش شده در مورد فرمول بندی استراتژی ها و برنامه های BI

Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics is written for business leaders, managers, and analysts – people who are involved with advancing the use of BI at their companies or who need to better understand what BI is and how it can be used to improve profitability.  It is written from a general management perspective, and it draws on observations at 12 companies whose annual revenues range between $500 million and $20 billion.  Over the past 15 years, my company has formulated vendor-neutral business-focused BI strategies and program execution plans in collaboration with manufacturers, distributors, retailers, logistics companies, insurers, investment companies, credit unions, and utilities, among others.  It is through these experiences that we have validated business-driven BI strategy formulation methods and identified common enterprise BI program execution challenges.

In recent years, terms like “big data” and “big data analytics” have been introduced into the business and technical lexicon.  Upon close examination, the newer terminology is about the same thing that BI has always been about: analyzing the vast amounts of data that companies generate and/or purchase in the course of business as a means of improving profitability and competitiveness.  Accordingly, we will use the terms BI and business intelligence throughout the book, and we will discuss the newer concepts like big data as appropriate.  More broadly, the goal of this book is to share methods and observations that will help companies achieve BI success and thereby increase revenues, reduce costs, or both.

  • Provides ideas for improving the business performance of one’s company or business functions
  • Emphasizes proven, practical, step-by-step methods that readers can readily apply in their companies
  • Includes exercises and case studies with road-tested advice about formulating BI strategies and program plans

دانلود کتاب «استراتژی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ. دیدگاه مدیریت عمومی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید