دانلود کتاب Autodesk 3ds Max 2016 – Modeling and Shading Essentials (به فارسی: Autodesk 3ds Max 2016 – Modeling and Shading Essentials) نوشته شده توسط «O'Connor Raavi.»
اطلاعات کتاب Autodesk 3ds Max 2016 – Modeling and Shading Essentials
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: O’Connor Raavi.
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1948
تعداد صفحه: 466
حجم فایل: 19.05 مگابایت
توضیحات کتاب Autodesk 3ds Max 2016 – Modeling and Shading Essentials
1 نسخه. — CreateSpace Independent Publishing Platform, 2015. — 466 р. Autodesk 3ds Max 2016 – Modeling and Shading Essentials یک استراتژی عملی مبتنی بر تمرینات را برای همه هنرمندان دیجیتال [بدون نیاز به تجربه] که به تازگی کار بر روی 3ds Max و شروع کرده اند ارائه می دهد. علاقه مند به یادگیری مدل سازی، سایه دهی و تکسچرینگ در 3ds Max است. این راهنمای درخشان شما را گام به گام در کل فرآیند مدلسازی، سایهزنی و بافتدهی راهنمایی میکند. همه ابزارها، ویژگی ها و مفاهیم به تفصیل مورد بحث قرار گرفته اند.
در این کتاب، نویسنده تکنیکهای مدلسازی چند ضلعی و اسپلاین، فرآیندهای مدلسازی با استفاده از ریبون، ویرایشگرهای متریال، مواد اتودسک، مواد/نقشههای استاندارد و قوسهای پرتوی ذهنی را پوشش داده است. مواد طراحی درک بهتر مواد و نقشه ها به شما این امکان را می دهد که رئالیسم را به آثار هنری خود اضافه کنید. مفاهیمی که با استفاده از این کتاب خواهید آموخت، به شما در ایجاد مدل هایی با ظاهر واقعی کمک زیادی می کند. چه خواهید آموخت؟
پیمایش در فضای کاری
سفارشی کردن رابط و درک اجزای مختلف رابط کاربری
کار با دستورات مدیریت فایل
درک فضاهای کاری
درک سیستم منوی پیشرفته
استفاده از ابزارهای ناوبری
تکنیک های مدل سازی چند ضلعی
مدل سازی و فرآیندهای نقاشی با استفاده از روبان
تکنیک های مدل سازی Spline
تاثیر استفاده از اصلاح کننده ها
> کار با ابزارهای مفید اما کمتر در مورد آنها صحبت می شود
استفاده کارآمد از ویرایشگرهای متریال Compact و Slate
ایجاد شبکه های سایه با استفاده از ویرایشگرهای مواد
به سرعت سایه زنی را روی مدل ها با استفاده از Autodesk Materials اعمال کنید
ایجاد انواع مدل های سایه با استفاده از طاق اشعه ذهنی & مواد طراحی
با ویژگیهای پرتوهای ذهنی مانند روشنایی جهانی، جمعآوری نهایی، و کاستیک آشنا شوید
کار با UV با استفاده از ویرایشگر UV به چه چیزی نیاز دارید؟
برای تکمیل مثالها و تمرینهای عملی در این کتاب، نیاز دارید نسخه 2016 از Autodesk 3ds Max. برای اطلاعات بیشتر در مورد 3ds Max، از پیوندهای زیر دیدن کنید:
http://www.autodesk.com/products/3ds-max/overview اگر یک معلم یا دانش آموز هستید، می توانید به نرم افزار Autodesk رایگان از انجمن آموزش Autodesk دسترسی داشته باشید. . انجمن آموزشی Autodesk یک منبع آنلاین با بیش از پنج میلیون عضو است که به مربیان و دانش آموزان اجازه می دهد نرم افزار Autodesk رایگان دانلود کنند. علاوه بر این، میتوانید با میلیونها هنرمند دیجیتال دیگر ارتباط برقرار کنید تا در مورد جدیدترین و بهترینهای صنعت CG بدانید. ویژگیهای اصلی کتاب چیست؟
محتوایی که با استفاده از 3ds Max 2016 به زبانی آسان نوشته شده است
43 تمرین عملی برای تقویت مهارتهای خود
پوشش دقیق ابزارها و ویژگیها
نکات، راهنماییها و توصیههای اضافی ارائه شده است
اصطلاحات مهم به صورت پررنگ نوشته شدهاند تا هرگز آنها را از دست ندهید
پشتیبانی برای جنبه فنی کتاب
بافتهای رایگان، طراحی پسزمینه و فایلهای 3ds max برای دانلود از وبسایت همراه در دسترس است. چگونه این کتاب ساختار دارد؟ واحد M2 – مقدمه ای بر 3ds Max – II
واحد M3 – کار با اجسام اولیه هندسی و اشیاء معماری
واحد M4 – کار با چند ضلعی ها
واحد M5 – ابزارهای مدلسازی گرافیت
واحد M6 – کار با اشکال
واحد M7 – Modifiers
واحد MH1- تمرینات عملی [مدلسازی]
واحد S1 – ویرایشگرهای مواد
واحد S2 – مواد و نقشههای استاندارد
واحد S3 – مواد پرتو ذهنی و اتودسک
واحد SH1 – تمرینهای عملی [Shading – I]
واحد SH2 – تمرینهای عملی [Shading – II]
Unit SH3 – Hands-on Exercises [Shading – III]
In this book, the author has covered polygon and spline modeling techniques, modeling processes using Ribbon, material editors, Autodesk Materials, standard materials/maps, and mental ray’s Arch & Design material. A better understanding of materials and maps gives you ability to add realism to your artwork. The concepts you will learn using this book will immensely help you in creating realistic looking models.What You Will Learn?
Navigating the workspace
Customizing the interface and understanding various UI components
Working with the file management commands
Understanding workspaces
Understanding the enhanced menu system
Using the navigational gizmos
Polygon modeling techniques
Modeling and painting processes using the Ribbon
Spline modeling techniques
Effecting use of modifiers
Working with the useful but less talked about tools
Efficiently use Compact and Slate material editors
Create shading networks using material editors
Quickly apply shading to models using the Autodesk Materials
Create variety of shading models using mental ray’s Arch & Design material
Learn the mental ray’s features such as Global Illumination, Final Gather, and Caustics
Work with UVs using UV EditorWhat you need?
To complete the examples and hands-on exercises in this book, you need v2016 of Autodesk 3ds Max. To know more about 3ds Max, visit the following links:
http://www.autodesk.com/products/3ds-max/overviewIf you are an educator or student, you can access free Autodesk software from the Autodesk Education Community. The Autodesk Education Community is an online resource with more than five million members that lets educators and students to download free Autodesk software. In addition, you can connect with millions of other digital artists to know about latest and greatest in the CG industry.What are the main features of the book?
Content written using 3ds Max 2016 in an easy to understand language
43 Hands-on exercises to hone your skills
Detailed coverage of tools and features
Additional tips, guidance, and advice are provided
Important terms are in bold face so that you never miss them
Support for technical aspect of the book
Free textures, background design, and 3ds max files available for download from the accompanying websiteHow This Book Is Structured?This book is divided into following units:Unit M1 – Introduction to 3ds Max – I
Unit M2 – Introduction to 3ds Max – II
Unit M3 – Working with Geometric Primitives and Architectural Objects
Unit M4 – Working with Polygons
Unit M5 – Graphite Modeling Tools
Unit M6 – Working with Shapes
Unit M7 – Modifiers
Unit MH1- Hands-on Exercises [Modeling]
Unit S1 – Material Editors
Unit S2 – Standard Materials and Maps
Unit S3 – Mental Ray and Autodesk Materials
Unit SH1 – Hands-on Exercises [Shading – I]
Unit SH2 – Hands-on Exercises [Shading – II]
Unit SH3 – Hands-on Exercises [Shading – III]
دانلود کتاب «Autodesk 3ds Max 2016 – Modeling and Shading Essentials»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.