نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

تکنیک های هوش مصنوعی برای برنامه نویسی بازی

AI Techniques for Game Programming

دانلود کتاب AI Techniques for Game Programming (به فارسی: تکنیک های هوش مصنوعی برای برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Mat Buckland»


اطلاعات کتاب تکنیک های هوش مصنوعی برای برنامه نویسی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cengage Learning PTR

نویسنده: Mat Buckland

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 482

حجم فایل: 10.35 مگابایت

کد کتاب: 193184108X , 9781931841085

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تکنیک های هوش مصنوعی برای برنامه نویسی بازی

«تکنیک‌های هوش مصنوعی برای برنامه‌نویسی بازی» موضوعات دشوار الگوریتم‌های ژنتیک و شبکه‌های عصبی را می‌گیرد و به زبان انگلیسی ساده توضیح می‌دهد. معادلات ریاضی پرپیچ و خم و مثال های انتزاعی که در کتاب های دیگر یافت می شوند، از بین رفته اند. هر فصل خوانندگان را در یک مرحله از تئوری می برد و به وضوح توضیح می دهد که چگونه می توانند هر تکنیک را در بازی های خود بگنجانند. پس از گشت و گذار در برنامه نویسی ویندوز، خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه از الگوریتم های ژنتیک برای بهینه سازی، مسیریابی، و توالی کنترل در حال تکامل برای عوامل بازی خود استفاده کنند. پوشش اصول اولیه شبکه های عصبی به سرعت به کنترل کننده های حرکت عصبی در حال تکامل برای عوامل بازی آنها و استفاده از شبکه های عصبی برای اجتناب از موانع و کاوش نقشه پیشرفت می کند. پس انتشار و تشخیص الگو نیز توضیح داده شده است. تا پایان کتاب، خوانندگان می‌دانند که چگونه شبکه‌ای را برای تشخیص حرکات ماوس آموزش دهند و چگونه از تکنیک‌های پیشرفته برای ایجاد شبکه‌های عصبی با توپولوژی‌های پویا استفاده کنند.


“AI Techniques for Game Programming” takes the difficult topics of genetic algorithms and neural networks and explains them in plain English. Gone are the tortuous mathematic equations and abstract examples to be found in other books. Each chapter takes readers through the theory a step at a time, explaining clearly how they can incorporate each technique into their own games. After a whirlwind tour of Windows programming, readers will learn how to use genetic algorithms for optimization, path-finding, and evolving control sequences for their game agents. Coverage of neural network basics quickly advances to evolving neural motion controllers for their game agents and applying neural networks to obstacle avoidance and map exploration. Backpropagation and pattern recognition is also explained. By the end of the book, readers will know how to train a network to recognize mouse gestures and how to use state-of-the-art techniques for creating neural networks with dynamic topologies.

دانلود کتاب «تکنیک های هوش مصنوعی برای برنامه نویسی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید