دانلود کتاب A Handbook of International Trade in Services (به فارسی: کتاب راهنمای تجارت بین المللی در خدمات) نوشته شده توسط «Aaditya Mattoo – Robert M. Stern – Gianni Zanini»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای تجارت بین المللی در خدمات
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press
نویسنده: Aaditya Mattoo – Robert M. Stern – Gianni Zanini
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 675
حجم فایل: 4.21 مگابایت
کد کتاب: 0199235228 , 9780199235223
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب کتاب راهنمای تجارت بین المللی در خدمات
تجارت بین المللی و سرمایه گذاری در خدمات بخش مهمی از تجارت جهانی است. پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات راه دور، دامنه خدماتی را که می توان به صورت مرزی مبادله کرد، گسترش داد. اکنون بسیاری از کشورها اجازه سرمایه گذاری خارجی در بازارهای تازه خصوصی شده و رقابتی برای خدمات زیرساختی کلیدی مانند انرژی، مخابرات و حمل و نقل را می دهند. افراد بیشتری به خارج از کشور سفر می کنند تا از خدمات گردشگری، آموزشی و پزشکی استفاده کنند و خدماتی از ساخت و ساز تا توسعه نرم افزار ارائه دهند. در واقع، خدمات سریعترین اجزای اقتصاد جهانی هستند که رشد میکنند و تجارت و سرمایهگذاری مستقیم خارجی (FDI) در خدمات سریعتر از کالاها در یک دهه و نیم گذشته رشد کردهاند. با این حال، معاملات بینالمللی همچنان به دلیل موانع سیاستی، بهویژه برای سرمایهگذاری خارجی و جابجایی افراد ارائهدهنده خدمات، مانع میشود. به ویژه کشورهای در حال توسعه احتمالاً از آزادسازی بیشتر داخلی و حذف موانع صادرات آنها سود قابل توجهی خواهند برد. در بسیاری از موارد، درآمد حاصل از کاهش حمایت از خدمات ممکن است بسیار بیشتر از آزادسازی تجارت کالا باشد. با توجه به اهمیت روزافزون تجارت بینالمللی خدمات و گنجاندن موضوعات خدمات در دستور کار مذاکرات تجاری چندجانبه، منطقهای و دوجانبه، نیاز آشکار به درک پیامدهای اقتصادی تجارت خدمات و آزادسازی وجود دارد. کتاب راهنمای تجارت بینالمللی در خدمات مقدمهای جامع برای این موضوع ارائه میکند و آن را به مرجعی ضروری برای مقامات تجاری، مشاوران سیاست، تحلیلگران، دانشگاهیان و دانشجویان تبدیل میکند. این کتاب با مروری بر موضوعات کلیدی در تجارت خدمات و بحث در مورد GATS، سپس به مذاکرات تجاری در بخش خدمات، موانع تجارت در خدمات می پردازد و با نگاهی به تعدادی از بخش های خدماتی خاص، به پایان می رسد. خدمات مالی، تجارت الکترونیک، خدمات بهداشتی، و جابجایی موقت کارگران.
دانلود کتاب «کتاب راهنمای تجارت بین المللی در خدمات»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.