نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

چه چیزی به عنوان ریاضیات به حساب می آید؟: فناوری های قدرت در آموزش بزرگسالان و حرفه ای

What Counts as Mathematics?: Technologies of Power in Adult and Vocational Education

دانلود کتاب What Counts as Mathematics?: Technologies of Power in Adult and Vocational Education (به فارسی: چه چیزی به عنوان ریاضیات به حساب می آید؟: فناوری های قدرت در آموزش بزرگسالان و حرفه ای) نوشته شده توسط «Gail E. FitzSimons»


اطلاعات کتاب چه چیزی به عنوان ریاضیات به حساب می آید؟: فناوری های قدرت در آموزش بزرگسالان و حرفه ای

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Gail E. FitzSimons

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 280

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781402006692 , 1402006691 , 0306476835 , 1402006683

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب چه چیزی به عنوان ریاضیات به حساب می آید؟: فناوری های قدرت در آموزش بزرگسالان و حرفه ای

این کتاب برای مربیان ریاضی و حرفه ای، محققین و دانشجویان پژوهشی مناسب است. عناصر تاریخی، جامعه شناختی و عملی ریاضیات در آموزش حرفه ای در برابر تأثیر نوظهور فناوری قرار دارند. تفاوت بین مؤسسه و محل کار به عنوان منبع تنش و همچنین ارائه امکانات جدید برای آموزش ریاضیات حرفه ای مطرح می شود، در حالی که درک می شود که مفاهیم شایستگی و در واقع خود دانش غیر خنثی هستند. این امر به ویژه در جایی که دیدگاه کالایی از آموزش یک چالش کلیدی ایجاد می‌کند و یادگیری در حین کار نسبت به مفاهیم سنتی برنامه درسی و آموزش ممتاز است، اهمیت دارد. نویسنده از یک پایگاه ادبیات گسترده و همچنین دو دهه تجربه تدریس عملی استفاده می‌کند تا تأثیر سیاست‌های نئولیبرالی را بر آموزش ریاضی در بخشی که دانش‌آموزان بزرگسال و حرفه‌ای برای بهره‌مندی از اقتصاد ملی به بالاترین کیفیت تجربیات آموزشی نیاز دارند، نقد کند. و امکان مشارکت دموکراتیک آنها در دنیای جهانی شده را فراهم کنند.


This book is suitable for mathematics and vocational educators, researchers, and research students. Historical, sociological, and practical elements of mathematics within vocational education are set against the emerging impact of technology. Differences between the institution and the workplace are raised as sources of tension as well as offering new possibilities for vocational mathematics education, while recognising that notions of competence and indeed knowledge itself are non-neutral. This is especially important where a commodified view of education poses a key challenge and on-the-job learning is privileged over traditional conceptions of curriculum and pedagogy. The author draws on an extensive literature base, as well as two decades of practical teaching experience, to critique the impact of neoliberal policies upon mathematics education in a sector where adult and vocational students arguably need the highest quality educational experiences in order to benefit national economies and to enable their democratic participation in a globalised world.

دانلود کتاب «چه چیزی به عنوان ریاضیات به حساب می آید؟: فناوری های قدرت در آموزش بزرگسالان و حرفه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.