آموزش و پرورش

درک ریاضی دبیرستان: مسائل جالبی که دانش‌آموزان را به فکر کردن و ایجاد ارتباط وادار می‌کند

Understanding Middle School Math: Cool Problems to Get Students Thinking and Connecting

دانلود کتاب Understanding Middle School Math: Cool Problems to Get Students Thinking and Connecting (به فارسی: درک ریاضی دبیرستان: مسائل جالبی که دانش‌آموزان را به فکر کردن و ایجاد ارتباط وادار می‌کند) نوشته شده توسط «Arthur Hyde – Susan Friedlander – Cheryl Heck – Lynn Pittner»


اطلاعات کتاب درک ریاضی دبیرستان: مسائل جالبی که دانش‌آموزان را به فکر کردن و ایجاد ارتباط وادار می‌کند

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Heinemann

نویسنده: Arthur Hyde – Susan Friedlander – Cheryl Heck – Lynn Pittner

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 274

حجم فایل: 5.21 مگابایت

کد کتاب: 0325013861 , 9780325013862

توضیحات کتاب درک ریاضی دبیرستان: مسائل جالبی که دانش‌آموزان را به فکر کردن و ایجاد ارتباط وادار می‌کند

کتاب مسائل جالب برای کلاس های درس ریاضیات دبیرستان – آیا بهتر می شود؟ بله، این کار را می کند. آرت هاید و همکارانش بسیار فراتر از ارائه مجموعه ای از مشکلات هستند. آنها به ایده های بزرگ می پردازند، ارتباط برقرار می کنند، استفاده از بازنمایی های متنوع را پرورش می دهند، و گزارش های واضحی از اجرای واقعی کلاس درس ارائه می دهند. – هیئت مدیره Judith Zawojewski، NCTM تصور کنید که اطلاعات ایالت به ایالت در مورد تعداد گالن نوشابه های فروخته شده به ازای هر نفر در یک سال به دانش آموزان ارائه می شود. تصور کنید از آن برای رهبری یک جلسه حل مسئله پر جنب و جوش استفاده کنید که در آن دانش آموزان با انرژی به سوالات ریاضی پاسخ می دهند: چرا به جای مصرف می گوید فروخته می شود؟ نوشابه چیست؟ آیا همان نوشابه است؟ چه کسی این نوع داده ها را جمع آوری می کند؟ چرا آنها را جمع آوری می کنند؟ گالن برای هر نفر چگونه محاسبه شد؟ مقدار کل نوشابه فروخته شده در ایالت ما چقدر بود؟ این چند قوطی 12 اونسی است؟ بطری های 20 اونسی؟ هر نفر چند عدد؟ درک ریاضی مدرسه راهنمایی 50 مسئله جالب مانند این را جمع آوری می کند که منجر به تفکر عمیق می شود. مسائلی مانند مسئله نوسازی، که در آن دانش‌آموزان ایده‌هایی را در مورد چگونگی تأثیر محیط، مساحت، طول و هزینه بر پروژه ساخت‌وساز کشف می‌کنند. یا جبر شکلاتی، جایی که آنها روابط خطی را بین پول جیبی موجود برای خرید دو آب نبات شکلاتی با قیمت های متفاوت کشف می کنند. آرتور هاید آخرین تحقیقات و دهه ها تجربه کلاس درس را با هم ترکیب می کند تا زبان، شناخت و ریاضیات را در هم ببندد. رویکرد او می‌تواند به هر دانش‌آموزی، از جمله دانش‌آموزانی که آمادگی کافی ندارند، با سختی‌های ریاضی در مدرسه راهنمایی و فراتر از آن کمک کند. او مسائلی را ایجاد کرده است که ریاضیات را قویاً به دنیای واقعی، زندگی دانش‌آموزان و دانش قبلی مرتبط می‌کند. مشکلاتی که محتوا و فرآیندها را بهم می‌ریزد و به دانش‌آموزان امتیازهای ورودی متعددی برای یادگیری می‌دهد. هر مشکلی به طور گسترده توسط معلمان کلاس درس آزمایش و اصلاح شده است. و برای هر مشکل جالب معلمان مدرسه راهنمایی توضیح می دهند که چگونه از آن برای تمایز بین طیف گسترده ای از دانش آموزان و گسترش یادگیری استفاده کردند. برای مشکلات خارق‌العاده که دانش‌آموزان شما به زودی فراموش نخواهند کرد و راه‌حل‌هایی را که هیجان‌انگیز، اساسی و متحول‌کننده هستند آموزش می‌دهند، به Art Hyde روی آورند. درک ریاضی مدرسه راهنمایی را بخوانید و از آن استفاده کنید و عشق خود را به ریاضی در حین دستیابی به اهداف کلاس خود به اشتراک بگذارید.


A book of cool problems for middle school mathematics classrooms-does it get any better? Yes, it does. Art Hyde and his colleagues go far beyond providing a collection of problems. They address big ideas, make connections, nurture the use of varied representations, and provide vivid accounts of actual classroom implementation. -Judith Zawojewski Board of Directors, NCTM Imagine handing students state-by-state data on the number of gallons of soft drinks sold per person in one year. Imagine using it to lead a vibrant problem-solving session in which students energetically pose and answer mathematical questions: Why does it say sold instead of consumed? What IS a soft drink? Is it the same as soda? Who would collect this kind of data? Why would they collect it? How was gallons per person calculated? What was the total amount of soda sold in our state? How many 12 ounce cans is that? 20 ounce bottles? How many of each per person? Understanding Middle School Math gathers 50 cool problems like this that lead to deep thinking. Problems such as the Renovation Problem, in which students uncover ideas about how perimeter, area, length, and cost affect a construction project. Or Chocolate Algebra, where they discover linear relationships among the pocket money available to buy two differently priced chocolate candies. Arthur Hyde combines the latest research and decades of classroom experience to braid language, cognition, and math. His approach can help any student, including underprepared ones, with the rigors of math in middle school and beyond. He has created and adapted problems that strongly connect math to the real world, to students’ lives, and to prior knowledge. Problems that scaffold content and processes, and give students multiple entry points into learning. Every problem has been extensively field tested and refined by classroom teachers. And for each cool problem practicing middle school teachers describe how they used it to differentiate over a wide range of students and extend learning. For fantastic problems your students won’t soon forget and teaching solutions that are exciting, substantial, and transformative, turn to Art Hyde. Read and use Understanding Middle School Math and pass your love of math on as you meet your classroom goals.

دانلود کتاب «درک ریاضی دبیرستان: مسائل جالبی که دانش‌آموزان را به فکر کردن و ایجاد ارتباط وادار می‌کند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید