دانلود کتاب Trade policy in Asia : higher education and media services (به فارسی: سیاست تجاری در آسیا: آموزش عالی و خدمات رسانه ای) نوشته شده توسط «OECD»
اطلاعات کتاب سیاست تجاری در آسیا: آموزش عالی و خدمات رسانه ای
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: World Scientific
نویسنده: OECD
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 426
حجم فایل: 4.58 مگابایت
کد کتاب: 9814590207 , 9789814590204
توضیحات کتاب سیاست تجاری در آسیا: آموزش عالی و خدمات رسانه ای
خدمات آموزشی و رسانه ای شباهت زیادی با هم دارند. هر دو خدماتی را ارائه می دهند که فرهنگ های محلی را در بر می گیرد، که در آن مشارکت گسترده بخش عمومی و مقررات داخلی قابل توجهی وجود دارد. در عین حال، هر دو به طور چشمگیری تحت تأثیر انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند. تولید محتوای اطلاعاتی اکنون مستلزم هزینه های هنگفتی از نظر تحقیق و توسعه یا استعداد هنری است، در حالی که هزینه در دسترس قرار دادن چنین محصولاتی برای سایر مصرف کنندگان بسیار پایین است. این امر به نوبه خود کارایی مقررات داخلی را به چالش میکشد و سؤالات اساسی در مورد هدف آن ایجاد میکند و خواستار افزایش دامنه تجارت و سرمایهگذاری بینالمللی و توسعه زنجیرههای تأمین است. با این حال، هر دو حوزه به توافقات تجاری بین المللی مانند GATS متعهد هستند. این فقدان تعهد و فقدان تأثیر اضافی از مذاکرات در موافقتنامههای تجاری تبعیضآمیز دوجانبه، موضوعات متقاطع کتاب هستند. سیاست تجارت در آسیا به این مسائل پاسخ می دهد تا به خوانندگان یک برخورد جامع و منسجم از سیاست در بخش آموزش عالی و خدمات رسانه ای در طیف وسیعی از اقتصادهای آسیایی ارائه دهد که کمتر در ادبیات موجود مطالعه شده است. این کتاب بحث را با مروری بر روندهای جهانی در هر حوزه و به دنبال آن مطالعات دقیق و خاص کشور باز می کند. از طریق کار مقایسهای، عناصر مشترک در این بخشها را شناسایی میکند و پیامدهای مهم برای سیاست تجاری را برجسته میکند. موضوعات خدمات آموزشی شامل رشد و موانع موجود در اشکال مختلف تجارت و سرمایه گذاری است. ظهور «موج جدید» جهانی شدن؛ موانع پیش روی ارائه دهندگان داخلی در ارائه خدمات؛ یک جاه طلبی مشترک برای تبدیل شدن به مرکز خدمات آموزشی برای دانشجویان بین المللی؛ و زمینه همکاری بین المللی بیشتر در زمینه تحقیق. مضامین خدمات رسانهای شامل تأثیر فناوری جدید بر گزینههای ارائه محتوا و مشکلات مرتبط با اجرای خطمشی و حفاظت از حق چاپ، و چالشهای جدید جهانی شدن برای اهداف اجتماعی مرتبط با فرهنگهای محلی، و همچنین خطرات موجود در اجرای سیاستهایی است که این موارد را دنبال میکنند. اهداف. بیشتر بخوانید…
دانلود کتاب «سیاست تجاری در آسیا: آموزش عالی و خدمات رسانه ای»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.