بازاریابی: تبلیغات

فروش انسان است: حقیقت شگفت انگیز درباره جابجایی دیگران

To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others

دانلود کتاب To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others (به فارسی: فروش انسان است: حقیقت شگفت انگیز درباره جابجایی دیگران) نوشته شده توسط «Daniel H. Pink»


اطلاعات کتاب فروش انسان است: حقیقت شگفت انگیز درباره جابجایی دیگران

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Riverhead Trade

نویسنده: Daniel H. Pink

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 272

حجم فایل: 1.07 مگابایت

کد کتاب: 1594631905 , 9781594631900

نوبت چاپ: Reprint

توضیحات کتاب فروش انسان است: حقیقت شگفت انگیز درباره جابجایی دیگران

#1 نیویورک تایمز پرفروش ترین کتاب تجاری
#1 وال استریت ژورنال پرفروش ترین کتاب تجاری
#1 پرفروش ترین واشنگتن پست

از نویسنده پرفروش Drive و ذهن کاملاً جدیدکتاب جدیدی شگفت‌انگیز – و شگفت‌آور مفید است که به بررسی قدرت فروش در زندگی ما می‌پردازد.

بر اساس اداره آمار کار ایالات متحده، از هر نه آمریکایی یک نفر در بخش فروش کار می کند. هر روز بیش از پانزده میلیون نفر با متقاعد کردن شخص دیگری به خرید، درآمد خود را به دست می‌آورند.

اما با کنکاش عمیق‌تر، یک حقیقت شگفت‌انگیز آشکار می‌شود:

بله، از هر نه آمریکایی، یک نفر در بخش فروش کار می‌کند. بباید هشت کار دیگر را انجام دهید.

چه ما کارمندانی باشیم که همکاران خود را در مورد یک ایده جدید مطرح می کنند، کارآفرینان سرمایه گذاران را جذب می کنند برای سرمایه گذاری، یا والدین و معلمان کودکان را وادار به مطالعه می کنند، ما روزهای خود را صرف تلاش برای حرکت دادن دیگران می کنیم. چه بخواهیم چه نخواهی، همه ما اکنون در حال فروش هستیم.

فروش انسان است نگاهی تازه به هنر و علم فروش ارائه می دهد. دانیل اچ پینک، همانطور که در Drive و A Whole New Mind انجام داد، از گنجینه ای غنی از علوم اجتماعی برای بینش های ضد شهودی خود استفاده می کند. او ABC های جدید حرکت دیگران را فاش می کند (دیگر “همیشه در حال بسته شدن” نیست)، توضیح می دهد که چرا برون گراها بهترین فروشنده ها را نمی سازند، و نشان می دهد که چگونه دادن یک “غیر از سطح شیب دار” به مردم برای اعمالشان می تواند مهم تر از تغییر واقعی باشد. ذهن آنها.

در طول مسیر، پینک شش جانشین آسانسور، سه قانون برای درک دیدگاه دیگران، پنج فریمی که می‌توانند پیام شما را واضح‌تر و قانع‌کننده‌تر کنند، و موارد دیگر را توصیف می‌کند. نتیجه یک کتاب ادراکی و عملی است – کتابی که نگاه شما به جهان را تغییر می‌دهد و آنچه را که در محل کار، مدرسه و خانه انجام می‌دهید متحول می‌کند.


#1 New York Times Business Bestseller
#1 Wall Street Journal Business Bestseller
#1 Washington Post bestseller

From the bestselling author of Drive and A Whole New Mind comes a surprising–and surprisingly useful–new book that explores the power of selling in our lives.

According to the U.S. Bureau of Labor Statistics, one in nine Americans works in sales. Every day more than fifteen million people earn their keep by persuading someone else to make a purchase.

But dig deeper and a startling truth emerges:

Yes, one in nine Americans works in sales. But so do the other eight.

Whether we’re employees pitching colleagues on a new idea, entrepreneurs enticing funders to invest, or parents and teachers cajoling children to study, we spend our days trying to move others. Like it or not, we’re all in sales now.

To Sell Is Human offers a fresh look at the art and science of selling. As he did in Drive and A Whole New Mind, Daniel H. Pink draws on a rich trove of social science for his counterintuitive insights. He reveals the new ABCs of moving others (it’s no longer “Always Be Closing”), explains why extraverts don’t make the best salespeople, and shows how giving people an “off-ramp” for their actions can matter more than actually changing their minds.

Along the way, Pink describes the six successors to the elevator pitch, the three rules for understanding another’s perspective, the five frames that can make your message clearer and more persuasive, and much more. The result is a perceptive and practical book–one that will change how you see the world and transform what you do at work, at school, and at home.

دانلود کتاب «فروش انسان است: حقیقت شگفت انگیز درباره جابجایی دیگران»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید