مهندسی

کپی‌نویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش

Persuasive Copywriting: Using Psychology to Influence, Engage and Sell

دانلود کتاب Persuasive Copywriting: Using Psychology to Influence, Engage and Sell (به فارسی: کپی‌نویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش) نوشته شده توسط «Andy Maslen»


اطلاعات کتاب کپی‌نویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Andy Maslen

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 857 کیلوبایت

کد کتاب: 0749473991 , 9780749473990

نوبت چاپ: Paperback

توضیحات کتاب کپی‌نویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش

اندی ماسلن، یک کپی‌رایتر و بازاریاب با تجربه، با استفاده از روانشناسی، احساسات، و کمی علم اعصاب، 25 تکنیک روان‌شناختی، 110 کلمه و عبارتی که احساسات را تحریک می‌کند، بیش از 10 مطالعه موردی در دنیای واقعی و 75 تمرین عملی را برای کمک به پزشکان و دانشجویان ارائه می‌کند. کسانی که قبلاً به اصول اولیه تسلط دارند، یک نسخه لذت بخش و جذاب بنویسند که در بازار درهم و برهم امروزی خودنمایی می کند. ماسلن موضوعاتی از قبیل: چگونه خرج کردن پول را مانند یک امتیاز جلوه دهیم، راز یونان باستان کپی جذاب عاطفی، زمان استفاده از تصاویر به جای کلمات، نحوه استفاده از لحن صحیح صدا، و اجتناب از تله‌های رایج کپی‌نویسی را پوشش می‌دهد.<br
ایده‌آل برای کپی‌نویس‌های با تجربه که می‌خواهند از بازی جلوتر بمانند و همچنین کپی‌رایترهای جدیدی که با همتایان باتجربه‌تر خود پیش می‌روند،کپی‌نویسی متقاعدکنندهبه خوانندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های کپی‌نویسی خود را بهبود بخشند و احساسات محور را کامل کنند. فروش.


Using psychology, emotion, and a pinch of neuroscience, Andy Maslen, an experienced copywriter and marketer, presents 25 psychological techniques, 110 words and phrases that trigger emotions, over 10 real-world case studies, and 75 practical exercises to help practitioners and students who have already mastered the basics, write enjoyable, compelling copy which stands out in today’s cluttered marketplace.  Maslen covers topics such as: how to make spending money look like a privilege, the ancient Greek secret of emotionally engaging copy, when to use pictures instead of words, how to use the right tone of voice, and avoiding common copywriting traps.

Ideal for experienced copywriters who want to stay ahead of the game as well as new copywriters catching up with their more experienced peers,Persuasive Copywritinghelps readers improve their copywriting skills and perfect the emotion-driven sale.

دانلود کتاب «کپی‌نویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید