دانلود کتاب Persuasive Copywriting: Using Psychology to Influence, Engage and Sell (به فارسی: کپینویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش) نوشته شده توسط «Andy Maslen»
اطلاعات کتاب کپینویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش
موضوع اصلی: مهندسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Andy Maslen
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 256
حجم فایل: 857 کیلوبایت
کد کتاب: 0749473991 , 9780749473990
نوبت چاپ: Paperback
توضیحات کتاب کپینویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش
اندی ماسلن، یک کپیرایتر و بازاریاب با تجربه، با استفاده از روانشناسی، احساسات، و کمی علم اعصاب، 25 تکنیک روانشناختی، 110 کلمه و عبارتی که احساسات را تحریک میکند، بیش از 10 مطالعه موردی در دنیای واقعی و 75 تمرین عملی را برای کمک به پزشکان و دانشجویان ارائه میکند. کسانی که قبلاً به اصول اولیه تسلط دارند، یک نسخه لذت بخش و جذاب بنویسند که در بازار درهم و برهم امروزی خودنمایی می کند. ماسلن موضوعاتی از قبیل: چگونه خرج کردن پول را مانند یک امتیاز جلوه دهیم، راز یونان باستان کپی جذاب عاطفی، زمان استفاده از تصاویر به جای کلمات، نحوه استفاده از لحن صحیح صدا، و اجتناب از تلههای رایج کپینویسی را پوشش میدهد.<br
ایدهآل برای کپینویسهای با تجربه که میخواهند از بازی جلوتر بمانند و همچنین کپیرایترهای جدیدی که با همتایان باتجربهتر خود پیش میروند،کپینویسی متقاعدکنندهبه خوانندگان کمک میکند تا مهارتهای کپینویسی خود را بهبود بخشند و احساسات محور را کامل کنند. فروش.
Ideal for experienced copywriters who want to stay ahead of the game as well as new copywriters catching up with their more experienced peers,Persuasive Copywritinghelps readers improve their copywriting skills and perfect the emotion-driven sale.
دانلود کتاب «کپینویسی متقاعدکننده: استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری، مشارکت و فروش»