نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

تئوری سرگرمی برای طراحی بازی

Theory of Fun for Game Design

دانلود کتاب Theory of Fun for Game Design (به فارسی: تئوری سرگرمی برای طراحی بازی) نوشته شده توسط «Raph Koster»


اطلاعات کتاب تئوری سرگرمی برای طراحی بازی

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Raph Koster

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 300

حجم فایل: 13.79 مگابایت

کد کتاب: 1449363210 , 9781449363215

نوبت چاپ: Second Edition

توضیحات کتاب تئوری سرگرمی برای طراحی بازی

اکنون به صورت تمام رنگی، نسخه 10 ساله این کتاب کلاسیک شما را عمیقاً به تأثیرات زیربنای بازی‌های ویدیویی مدرن می‌برد و عناصر مشترک آنها با بازی‌های سنتی مانند چکرز را بررسی می‌کند. راف کاستر، طراح کهنه کار بازی، در مرکز کاوش خود، نگاهی دقیق به مفهوم سرگرمی و اینکه چرا آن حیاتی ترین عنصر در هر بازی است، می اندازد.
چرا برخی از بازی ها به سرعت خسته کننده می شوند، در حالی که برخی دیگر برای سال ها سرگرم کننده باقی می مانند؟ چگونه بازی ها به عنوان ابزار یادگیری اساسی و قدرتمند عمل می کنند؟ فرقی نمی‌کند توسعه‌دهنده بازی، گیمر اختصاصی یا ناظر کنجکاو باشید، این نسخه مصور و کاملاً به‌روز شده به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی این نیروی مهم فرهنگی را به پیش می‌برد و به شما انگیزه می‌دهد تا آن را بیشتر پیش ببرید.
می‌دانید که:
>بازی‌ها به توانایی ذاتی ما در جستجوی الگوها و حل معماها کمک می‌کنند
اکثر بازی‌های موفق بر اساس همان عناصر ساخته شده‌اند
در حال حاضر زنان کمی بیشتر از مردان بازی می‌کنند
بسیاری از بازی‌ها هنوز مهارت‌های اولیه بقا را آموزش می‌دهند
تخیلی لباس پوشیدن برای بازی های مدرن توسعه یافته تر از عناصر مفهومی است
طراحان واقعا خلاق به ندرت از بازی های دیگر برای الهام گرفتن استفاده می کنند
بازی ها شروع به تکامل فراتر از منشاء ماقبل تاریخ کرده اند.


Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his exploration, veteran game designer Raph Koster takes a close look at the concept of fun and why it’s the most vital element in any game.
Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you’re a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further.
You’ll discover that:
Games play into our innate ability to seek patterns and solve puzzles
Most successful games are built upon the same elements
Slightly more females than males now play games
Many games still teach primitive survival skills
Fictional dressing for modern games is more developed than the conceptual elements
Truly creative designers seldom use other games for inspiration
Games are beginning to evolve beyond their prehistoric origins

دانلود کتاب «تئوری سرگرمی برای طراحی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید