آموزش و پرورش

بازار ایده ها: اصلاحات و مقاومت در دانشگاه آمریکایی (مسائل زمان ما)

The Marketplace of Ideas: Reform and Resistance in the American University (Issues of Our Time)

دانلود کتاب The Marketplace of Ideas: Reform and Resistance in the American University (Issues of Our Time) (به فارسی: بازار ایده ها: اصلاحات و مقاومت در دانشگاه آمریکایی (مسائل زمان ما)) نوشته شده توسط «Louis Menand»


اطلاعات کتاب بازار ایده ها: اصلاحات و مقاومت در دانشگاه آمریکایی (مسائل زمان ما)

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: W. W. Norton & Company

نویسنده: Louis Menand

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 176

حجم فایل: 226 کیلوبایت

کد کتاب: 0393339165 , 9780393339161

توضیحات کتاب بازار ایده ها: اصلاحات و مقاومت در دانشگاه آمریکایی (مسائل زمان ما)

آیا آموزش عالی آمریکا به دایناسور تبدیل شده است؟ چرا اساتید همه به یکسان فکر می کنند؟ چه چیزی تصمیم گیری در مورد رشته های مورد نیاز را برای کالج ها سخت می کند؟ چرا معلمان و دانش پژوهان فراتر رفتن از محدودیت های رشته های خود را بسیار دشوار می دانند؟ به طور خلاصه چرا مشکلاتی که برای دانشگاه ها باید به راحتی حل شوند اینقدر غیرقابل حل هستند؟ لویی مناند استدلال می کند که پاسخ این است که ساختار نهادی و فلسفه آموزشی آموزش عالی برای صد سال ثابت مانده است، در حالی که دانشکده ها و هیئت های دانشجویی به شدت تغییر کرده اند و فناوری به طرز چشمگیری نحوه تولید و انتشار دانش را تغییر داده است. در زمانی که رقابت برای ورود و موفقیت در کالج هرگز به این شدت نبوده است، دانشگاه ها آموزش کمتر مفیدی ارائه می دهند. بازار ایده‌ها با ایجاد بحثی که مدت‌ها در مورد آینده آموزش و پرورش آمریکا به پایان رسیده بود، بررسی می‌کند که اساتید و دانشجویان – و همه ما – بدون آن چه چیزی ممکن است بهتر باشیم، در حالی که ارزش ذخیره‌سازی در مؤسسات دانشگاهی سنتی ما را ارزیابی می‌کند.


Has American higher education become a dinosaur?Why do professors all tend to think alike? What makes it so hard for colleges to decide which subjects should be required? Why do teachers and scholars find it so difficult to transcend the limits of their disciplines? Why, in short, are problems that should be easy for universities to solve so intractable? The answer, Louis Menand argues, is that the institutional structure and the educational philosophy of higher education have remained the same for one hundred years, while faculties and student bodies have radically changed and technology has drastically transformed the way people produce and disseminate knowledge. At a time when competition to get into and succeed in college has never been more intense, universities are providing a less-useful education. Sparking a long-overdue debate about the future of American education, The Marketplace of Ideas examines what professors and students—and all the rest of us—might be better off without, while assessing what it is worth saving in our traditional university institutions.

دانلود کتاب «بازار ایده ها: اصلاحات و مقاومت در دانشگاه آمریکایی (مسائل زمان ما)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید