دانلود کتاب The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer (به فارسی: بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده) نوشته شده توسط «Mike Molesworth – Richard Scullion – Elizabeth Nixon»
اطلاعات کتاب بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Mike Molesworth – Richard Scullion – Elizabeth Nixon
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 263
حجم فایل: 1.85 مگابایت
کد کتاب: 0415584450 , 9780415584456
توضیحات کتاب بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده
تا همین اواخر سیاست دولت در بریتانیا گسترش آموزش عالی را برای افزایش مشارکت و با هدف صریح ایجاد نیروی کار تحصیلکرده تر تشویق می کرد. این گسترش منجر به رقابت بین مؤسسات آموزش عالی شده است، به طوری که دانشجویان به طور فزاینده ای به عنوان مصرف کنندگان و مؤسساتی در حال تلاش برای بهبود میزان برآورده کردن «خواسته های مصرف کننده» هستند. بهویژه با توجه به آخرین کاهش بودجه دولت، امروزه رایجترین چشمانداز آموزش عالی دیدگاه کسبوکار است که مؤسسات را وادار میکند تا نحوه مدیریت و ارتقای خود را برای اطمینان از حداکثر کارایی، فروش و «سود» مورد ارزیابی مجدد قرار دهند. دانشجویان فرصت کسب مدرک را به عنوان یک حق و خدمتی می دانند که برای آن هزینه پرداخته اند و خواستار انتخاب بیشتر و بازگشت سرمایه خود هستند. تغییرات در آموزش عالی سریع بوده است و تحقیقات انتقادی کمی در مورد پیامدهای آن انجام شده است. این جلد دیدگاههای بینالمللی مقایسهای آکادمیک، حسابهای انتقادی و تحقیقات تجربی را برای بررسی کامل مسائل و تجربیات آموزش بهعنوان یک کالا گرد هم میآورد و به بررسی: زمینه بینالمللی و مالی بازاریابی، اهداف جدید دانشگاهها، پیامدهای جداول لیگ برتر برندسازی و ارتقای دانشگاهها میپردازد. و نظرسنجی های دانشجویی در مقابل کیفیت آموزش، بازار آموزش عالی و دانشجویان آموزش از راه دور به عنوان «مصرف کنندگان فعال» در ایجاد تجربیات، خواسته ها و تمرکز دانشجویان در حال تغییر ارزش. با مشارکت بسیاری از نامهای برجسته درگیر در آموزش عالی از جمله ران بارنت، فرانک فوردی، لوئیس التون، راجر براون و همچنین لوری تیلور در پوشش روزنامهنگاری خود به عنوان یک دانشگاهی در دانشگاه پوپلتون، خواندن این کتاب برای بسیاری ضروری خواهد بود.
دانلود کتاب «بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)