آموزش و پرورش

بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده

The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

دانلود کتاب The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer (به فارسی: بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده) نوشته شده توسط «Mike Molesworth – Richard Scullion – Elizabeth Nixon»


اطلاعات کتاب بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Mike Molesworth – Richard Scullion – Elizabeth Nixon

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 263

حجم فایل: 1.85 مگابایت

کد کتاب: 0415584450 , 9780415584456

توضیحات کتاب بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده

تا همین اواخر سیاست دولت در بریتانیا گسترش آموزش عالی را برای افزایش مشارکت و با هدف صریح ایجاد نیروی کار تحصیلکرده تر تشویق می کرد. این گسترش منجر به رقابت بین مؤسسات آموزش عالی شده است، به طوری که دانشجویان به طور فزاینده ای به عنوان مصرف کنندگان و مؤسساتی در حال تلاش برای بهبود میزان برآورده کردن «خواسته های مصرف کننده» هستند. به‌ویژه با توجه به آخرین کاهش بودجه دولت، امروزه رایج‌ترین چشم‌انداز آموزش عالی دیدگاه کسب‌وکار است که مؤسسات را وادار می‌کند تا نحوه مدیریت و ارتقای خود را برای اطمینان از حداکثر کارایی، فروش و «سود» مورد ارزیابی مجدد قرار دهند. دانشجویان فرصت کسب مدرک را به عنوان یک حق و خدمتی می دانند که برای آن هزینه پرداخته اند و خواستار انتخاب بیشتر و بازگشت سرمایه خود هستند. تغییرات در آموزش عالی سریع بوده است و تحقیقات انتقادی کمی در مورد پیامدهای آن انجام شده است. این جلد دیدگاه‌های بین‌المللی مقایسه‌ای آکادمیک، حساب‌های انتقادی و تحقیقات تجربی را برای بررسی کامل مسائل و تجربیات آموزش به‌عنوان یک کالا گرد هم می‌آورد و به بررسی: زمینه بین‌المللی و مالی بازاریابی، اهداف جدید دانشگاه‌ها، پیامدهای جداول لیگ برتر برندسازی و ارتقای دانشگاه‌ها می‌پردازد. و نظرسنجی های دانشجویی در مقابل کیفیت آموزش، بازار آموزش عالی و دانشجویان آموزش از راه دور به عنوان «مصرف کنندگان فعال» در ایجاد تجربیات، خواسته ها و تمرکز دانشجویان در حال تغییر ارزش. با مشارکت بسیاری از نام‌های برجسته درگیر در آموزش عالی از جمله ران بارنت، فرانک فوردی، لوئیس التون، راجر براون و همچنین لوری تیلور در پوشش روزنامه‌نگاری خود به عنوان یک دانشگاهی در دانشگاه پوپلتون، خواندن این کتاب برای بسیاری ضروری خواهد بود.


Until recently government policy in the UK has encouraged an expansion of Higher Education to increase participation and with an express aim of creating a more educated workforce. This expansion has led to competition between Higher Education institutions, with students increasingly positioned as consumers and institutions working to improve the extent to which they meet ‘consumer demands’. Especially given the latest government funding cuts, the most prevalent outlook in Higher Education today is one of business, forcing institutions to reassess the way they are managed and promoted to ensure maximum efficiency, sales and ‘profits’. Students view the opportunity to gain a degree as a right, and a service which they have paid for, demanding a greater choice and a return on their investment. Changes in higher education have been rapid, and there has been little critical research into the implications. This volume brings together internationally comparative academic perspectives, critical accounts and empirical research to explore fully the issues and experiences of education as a commodity, examining: the international and financial context of marketisation the new purposes of universities the implications of university branding and promotion league tables and student surveys vs. quality of education the higher education market and distance learning students as ‘active consumers’ in the co-creation of value changing student experiences, demands and focus. With contributions from many of the leading names involved in Higher Education including Ron Barnett, Frank Furedi, Lewis Elton, Roger Brown and also Laurie Taylor in his journalistic guise as an academic at the University of Poppleton, this book will be essential reading for many.

دانلود کتاب «بازاریابی آموزش عالی و دانشجو به عنوان مصرف کننده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید