دانلود کتاب The Drivers of Digital Transformation: Why There’s No Way Around the Cloud (به فارسی: محرک های تحول دیجیتال: چرا هیچ راهی در اطراف ابر وجود ندارد) نوشته شده توسط «Ferri Abolhassan»
اطلاعات کتاب محرک های تحول دیجیتال: چرا هیچ راهی در اطراف ابر وجود ندارد
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Ferri Abolhassan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 129
حجم فایل: 1.71 مگابایت
کد کتاب: 3319318241 , 9783319318240
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب محرک های تحول دیجیتال: چرا هیچ راهی در اطراف ابر وجود ندارد
در این کتاب، مدیران ارشد اجرایی، مدیران ارشد اجرایی و کارشناسان شرکتهای بینالمللی، نقش دیجیتالیسازی و فرآیندهای مبتنی بر ابر را بهعنوان محرکهای اصلی کسبوکار قرن بیست و یکم بررسی میکنند. آنها با تمرکز بر نحوه شروع دیجیتالی سازی و نحوه مدیریت فناوری های درگیر، از تحلیل ها و مطالعات موردی عملی استفاده می کنند تا نشان دهند چگونه می توان پتانسیل ارائه شده توسط ابر را آزاد کرد و چگونه می توان به حیاتی ترین عوامل موفقیت – کیفیت و امنیت – دست یافت. مشارکت های درست خوانندگان متوجه خواهند شد که چرا ابر به زودی صندلی راننده را در اتومبیل ها اشغال می کند و چرا مدیر ارشد فناوری Heineken Anne Teague ادعا می کند که نوآوری بدون فناوری اطلاعات با کیفیت بالا غیرممکن است. این کتاب نشان میدهد که مدیران فناوری اطلاعات امروز میتوانند از سیلیکون ولی و چین بیاموزند و چرا تیم هوتگز، مدیرعامل Deutsche Telekom معتقد است آینده اروپا به دیجیتالیسازی موفق بستگی دارد. در یک ارزیابی استراتژیک پایانی، ویرایشگر فری ابوالحسن، ابر را به عنوان ستون فقرات اساسی دیجیتالیسازی معرفی میکند. به طور خلاصه، این کتاب اولین ارزیابی جامع و سطح بالا از تحول دیجیتال مبتنی بر ابر در عصر Industry 4.0 را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
In this book, leading CEOs, CIOs and experts from international corporations explore the role of digitalization and cloud-based processes as the main business drivers of the 21st century. Focusing on how to get started with digitalization and how to handle the technologies involved, they employ analyses and practical case studies to demonstrate how to unleash the potential offered by the cloud, and how to achieve the most critical success factors – quality and security – through the right partnerships. Readers will discover why the cloud will soon take over the driver’s seat in cars, and why Heineken CIO Anne Teague claims that innovation is impossible without high-quality IT. The book reveals what IT managers can learn from Silicon Valley and China today, and why Deutsche Telekom CEO Tim Hoettges believes Europe’s future depends on successful digitalization. In a closing strategic assessment, the editor Ferri Abolhassan presents the cloud as the essential backbone of digitalization. In short, the book provides readers the first comprehensive, high-level assessment of cloud-based digital transformation in the era of Industry 4.0.
دانلود کتاب «محرک های تحول دیجیتال: چرا هیچ راهی در اطراف ابر وجود ندارد»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.