هنرهای گرافیک

بافت و مدل سازی. یک رویکرد رویه ای

Texturing And Modeling. A Procedural Approach

دانلود کتاب Texturing And Modeling. A Procedural Approach (به فارسی: بافت و مدل سازی. یک رویکرد رویه ای) نوشته شده توسط «David S. Ebert – F. Kenton Musgrave – Darwyn Peachey – Ken Perlin – Steve Worley»


اطلاعات کتاب بافت و مدل سازی. یک رویکرد رویه ای

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: David S. Ebert – F. Kenton Musgrave – Darwyn Peachey – Ken Perlin – Steve Worley

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 722

حجم فایل: 11.81 مگابایت

کد کتاب: 1558608486 , 9781558608481

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب بافت و مدل سازی. یک رویکرد رویه ای

ویرایش سوم این آموزش کلاسیک و مرجع در زمینه تکسچرینگ و مدل‌سازی رویه‌ای به‌طور کامل به‌روزرسانی شده است تا نیازهای متخصصان و دانشجویان گرافیک سه بعدی امروزی را برآورده کند. فصل‌های جدید برای این نسخه، فصل‌هایی هستند که به مسائل بلادرنگ، بافت سلولی، نمونه‌سازی هندسی، شتاب سخت‌افزاری، محیط‌های آینده‌نگر و جهان‌های مجازی اختصاص داده شده‌اند. علاوه بر این، فصل‌های معتبر آشنا که خوانندگان روی آن‌ها تکیه کرده‌اند حاوی مواد کاملاً جدیدی هستند که سیستم‌های L، سیستم‌های ذرات، نمودارهای صحنه، هندسه نقطه‌ای، نقشه‌برداری برآمدگی، مدل‌سازی ابری و بهبود نویز را پوشش می‌دهند. بسیاری از تصاویر رنگی و دیدنی جدید برای لذت بردن وجود دارد، به خصوص در فرمت تمام رنگی این نسخه.
همانند نسخه‌های قبلی، نویسندگان، که خالق روش‌هایی هستند که مورد بحث قرار می‌دهند، توضیحات گسترده و کاربردی در مورد تکنیک‌های پذیرفته شده و همچنین بینش‌هایی در مورد طراحی روش‌های جدید ارائه می‌دهند. فصل‌هایی از دو مشارکت‌کننده مشهور: بیل مارک از NVIDIA و جان هارت از دانشگاه ایلینوی در Urbana-Champaign، در مورد موضوعات پیشرفته‌ای که در نسخه‌های قبلی پوشش داده نشده‌اند، در نسخه سوم جدید هستند.
یک وب‌سایت همراه (www.texturingandmodeling.com) شامل تمام کدهای نمونه کتاب در بخش‌های کد C (همه به‌روزرسانی‌شده با استاندارد ANSI C) یا به زبان سایه‌زنی RenderMan، به‌علاوه فایل‌های بسیاری از تصاویر تمام رنگی باشکوه است.
هیچ کتاب دیگری در بازار حاوی وسعت اطلاعات نظری و عملی لازم برای به کارگیری روش های رویه ای نیست. بیش از هر زمان دیگری، Texturing & مدلسازی منبع انتخابی برای متخصصان و دانشجویان پیشرفته در گرافیک کامپیوتری و انیمیشن است.
*فصل‌های جدید در مورد: سایه‌زنی بی‌درنگ رویه‌ای توسط بیل مارک، نمونه‌سازی هندسی رویه‌ای و بافت جامد بلادرنگ توسط جان هارت، استراتژی‌های شتاب سخت‌افزاری توسط دیوید ایبرت، بافت‌سازی سلولی توسط استیون ورلی، و سیارات رویه‌ای و جهان‌های مجازی توسط کن ماسگریو.
*مواد جدید در Perlin Noise توسط Ken Perlin.
*چاپ تمام رنگی در سراسر.
*وب سایت همراه شامل کد نمونه اصلاح شده و ده ها تصویر است.


The third edition of this classic tutorial and reference on procedural texturing and modeling is thoroughly updated to meet the needs of today’s 3D graphics professionals and students. New for this edition are chapters devoted to real-time issues, cellular texturing, geometric instancing, hardware acceleration, futuristic environments, and virtual universes. In addition, the familiar authoritative chapters on which readers have come to rely contain all-new material covering L-systems, particle systems, scene graphs, spot geometry, bump mapping, cloud modeling, and noise improvements. There are many new spectacular color images to enjoy, especially in this edition’s full-color format.
As in the previous editions, the authors, who are the creators of the methods they discuss, provide extensive, practical explanations of widely accepted techniques as well as insights into designing new ones. New to the third edition are chapters by two well-known contributors: Bill Mark of NVIDIA and John Hart of the University of Illinois at Urbana-Champaign on state-of-the-art topics not covered in former editions.
An accompanying Web site (www.texturingandmodeling.com) contains all of the book’s sample code in C code segments (all updated to the ANSI C Standard) or in RenderMan shading language, plus files of many magnificent full-color illustrations.
No other book on the market contains the breadth of theoretical and practical information necessary for applying procedural methods. More than ever, Texturing & Modeling remains the chosen resource for professionals and advanced students in computer graphics and animation.
*New chapters on: procedural real-time shading by Bill Mark, procedural geometric instancing and real-time solid texturing by John Hart, hardware acceleration strategies by David Ebert, cellular texturing by Steven Worley, and procedural planets and virtual universes by Ken Musgrave.
*New material on Perlin Noise by Ken Perlin.
*Printed in full color throughout.
*Companion Web site contains revised sample code and dozens of images.

دانلود کتاب «بافت و مدل سازی. یک رویکرد رویه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید