آموزش و پرورش

زمان تست: استفاده و سوء استفاده از ارزیابی

Testing Times: the uses and abuses of assessment

دانلود کتاب Testing Times: the uses and abuses of assessment (به فارسی: زمان تست: استفاده و سوء استفاده از ارزیابی) نوشته شده توسط «Gordon Stobart»


اطلاعات کتاب زمان تست: استفاده و سوء استفاده از ارزیابی

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Gordon Stobart

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 224 / 225

حجم فایل: 1.33 مگابایت

کد کتاب: 0415404754 , 9780415404754

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب زمان تست: استفاده و سوء استفاده از ارزیابی

ارزیابی بر زندگی ما مسلط است، اما نیت خوب آن اغلب پیامدهای منفی دارد. مثالی که در این کتاب بسیار مهم است این است که چگونه اشکال فعلی ارزشیابی، یادگیری سطحی «برای آزمون» را تشویق می کند. درست است که بگوییم با افزایش حجم ارزیابی، اعتماد به آنچه نشان می دهد کاهش می یابد. این کتاب به دنبال آن است که ارزیابی را به عنوان یک فعالیت سازنده که می تواند یادگیری عمیق تر را تشویق کند، بازیابی کند. برای انجام این کار، هدف، و تناسب برای هدف، ارزیابی ها باید روشن باشد. گوردون استوبارت به طور انتقادی پنج موضوع را بررسی می‌کند که در حال حاضر دارای جایگاه بالایی هستند: مهارت‌های یادگیری تست هوش، ارزیابی تکوینی «بیماری دیپلم» استوبارت توضیح می‌دهد که اینها اساس این استدلال را تشکیل می‌دهند که ما باید ارزیابی‌هایی ایجاد کنیم که به نوبه خود تشویق عمیق و مادام العمر باشد. یادگیری. این کتاب سؤالات بحث برانگیزی را در مورد کاربردهای فعلی ارزیابی مطرح می کند و چارچوبی برای درک آنها ارائه می دهد. برای آموزش متخصصان درگیر در ادامه تحصیل و دانشگاهیان و محققان در این زمینه بسیار جالب خواهد بود.


Assessment dominates our lives but its good intentions often produce negative consequences. An example that is central to this book is how current forms of assessment encourage shallow ‘for-the-test’ learning. It is true to say that as the volume of assessment increases, confidence in what it represents is diminishing. This book seeks to reclaim assessment as a constructive activity which can encourage deeper learning. To do this the purpose, and fitness-for–purpose, of assessments have to be clear. Gordon Stobart critically examines five issues that currently have high-profile status: intelligence testing learning skills accountability the ‘diploma disease’ formative assessment Stobart explains that these form the basis for the argument that we must generate assessments which, in turn, encourage deep and lifelong learning. This book raises controversial questions about current uses of assessment and provides a framework for understanding them. It will be of great interest to teaching professionals involved in further study, and to academics and researchers in the field.

دانلود کتاب «زمان تست: استفاده و سوء استفاده از ارزیابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید