نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

فن آوری برای داستان سرایی و سرگرمی دیجیتال تعاملی: دومین کنفرانس بین المللی، TIDSE 2004، دارمشتات، آلمان، 24-26 ژوئن 2004. مجموعه مقالات

Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment: Second International Conference, TIDSE 2004, Darmstadt, Germany, June 24-26, 2004. Proceedings

دانلود کتاب Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment: Second International Conference, TIDSE 2004, Darmstadt, Germany, June 24-26, 2004. Proceedings (به فارسی: فن آوری برای داستان سرایی و سرگرمی دیجیتال تعاملی: دومین کنفرانس بین المللی، TIDSE 2004، دارمشتات، آلمان، 24-26 ژوئن 2004. مجموعه مقالات) نوشته شده توسط «Norman I. Badler (auth.) – Stefan Göbel – Ulrike Spierling – Anja Hoffmann – Ido Iurgel – Oliver Schneider – Johanna Dechau – Axel Feix (eds.)»


اطلاعات کتاب فن آوری برای داستان سرایی و سرگرمی دیجیتال تعاملی: دومین کنفرانس بین المللی، TIDSE 2004، دارمشتات، آلمان، 24-26 ژوئن 2004. مجموعه مقالات

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Norman I. Badler (auth.) – Stefan Göbel – Ulrike Spierling – Anja Hoffmann – Ido Iurgel – Oliver Schneider – Johanna Dechau – Axel Feix (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 308 / 321

حجم فایل: 5.58 مگابایت

کد کتاب: 3540277978 , 9783540277972

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فن آوری برای داستان سرایی و سرگرمی دیجیتال تعاملی: دومین کنفرانس بین المللی، TIDSE 2004، دارمشتات، آلمان، 24-26 ژوئن 2004. مجموعه مقالات

داستان‌سرایی دیجیتال تعاملی به‌عنوان یک موضوع تحقیقاتی پررونق که رشته‌های قبلاً از هم گسیخته‌ای که از هنر و علوم انسانی و همچنین علوم رایانه سرچشمه می‌گیرد، تکامل یافته است. این با مفهوم داستان سرایی به عنوان وسیله ای مؤثر برای انتقال دانش و ارزش های اجتماعی از زمان وجود نوع بشر گره خورده است. همچنین پلی بین گرایش‌های آکادمیک فعلی در مورد بررسی و رسمی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای و پیشرفت‌ها به سمت طراحی مبتنی بر تجربه تعامل انسان و رسانه به طور کلی ایجاد می‌کند. در دارمشتات، اولین کارگاه ملی در زمینه داستان سرایی دیجیتال توسط ZGDV e.V برگزار شد. در سال 2000، که در آن زمان تصوری در مورد گستردگی این زمینه تحقیقاتی جدید برای گرافیک کامپیوتری ایجاد کرد (DISTEL 2000). یک پیگیری بین‌المللی برنامه‌ریزی شد: اولین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌ها برای داستان‌گویی و سرگرمی دیجیتال تعاملی (TIDSE 2003). که در مارس 2003 انجام شد، طیف متمرکزتری از تحقیقات به‌ویژه بر روی مفاهیم و اولین گونه‌های داستان سرایی خودکار و شخصیت‌های مستقل، از جمله مدل‌سازی احساسات و تجربه کاربر را نشان داد. در TIDSE 2004، جامعه ای تثبیت شده و هنوز در حال رشد از محققان برای تبادل نتایج و دیدگاه ها گرد هم آمدند. این امر ساخت مجموعه ای از کنفرانس های اروپایی در مورد این موضوع را تأیید می کند – همراه با کنفرانس بین المللی داستان سرایی مجازی، ICVS (که در سال 2001 و 2003 در فرانسه برگزار شد) – که بیشتر توسعه خواهند یافت.


Interactive Digital Storytelling has evolved as a prospering research topic banding together formerly disjointed disciplines stemming from the arts and humanities as well as computer science. It’s tied up with the notion of storytelling as an effective means for the communication of knowledge and social values since the existence of humankind. It also builds a bridge between current academic trends investigating and formalizing computer games, and developments towards the experience-based design of human-media interaction in general. In Darmstadt, a first national workshop on Digital Storytelling was organized by ZGDV e.V. in 2000, which at that time gave an impression about the breadth of this new research field for computer graphics (DISTEL 2000). An international follow-up was planned: the 1st International Conference on Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment (TIDSE 2003). Taking place in March 2003, it showed a more focussed range of research specifically on concepts and first pro- types for automated storytelling and autonomous characters, including modelling of emotions and the user experience. At TIDSE 2004, an established and still-growing community of researchers ga- ered together to exchange results and visions. This confirms the construction of a series of European conferences on the topic – together with the International Conf- ence on Virtual Storytelling, ICVS (conducted in 2001 and 2003 in France) – which will be further cultivated.

دانلود کتاب «فن آوری برای داستان سرایی و سرگرمی دیجیتال تعاملی: دومین کنفرانس بین المللی، TIDSE 2004، دارمشتات، آلمان، 24-26 ژوئن 2004. مجموعه مقالات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید