آموزش و پرورش

تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)

Teaching for Quality Learning at University: What the Student Does, 4th Edition (The Society for Research into Higher Education)

دانلود کتاب Teaching for Quality Learning at University: What the Student Does, 4th Edition (The Society for Research into Higher Education) (به فارسی: تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)) نوشته شده توسط «John Biggs and Catherine Tang»


اطلاعات کتاب تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Society for Research into Higher Education (SRHE) and Open University Press (McGraw-Hill)

نویسنده: John Biggs and Catherine Tang

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 418

حجم فایل: 1.59 مگابایت

کد کتاب: 0335242766 , 9780335242764

نوبت چاپ: 4

توضیحات کتاب تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)

پیشگفتار چاپ اول: “این کتاب مقدمه ای استثنایی برای برخی ایده های دشوار است. این کتاب مملو از توصیه های کاملاً خوب برای هر دانشگاهی است که می خواهد کاری عملی برای بهبود یادگیری دانش آموزان خود انجام دهد.” پاول رامسدن، بریزبن، استرالیا برای ویرایش چهارم: “بیگز و تانگ دیدگاه واحدی از تدریس دانشگاه ارائه می دهند که هم بر پایه تحقیق و تئوری است و هم مملو از راهنمایی برای مربیان تازه کار و متخصص است. و در جاهایی باعث آزار و حتی خشم خوانندگان می شود، اما در کمک به آنها در فکر کردن این که چگونه آموزش با کیفیت بالا می تواند به یادگیری با کیفیت بالا کمک کند موفق خواهد شد.” جان کربی، دانشگاه کوئینز، انتاریو، کانادا “برای کسانی که در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند، این کتاب چارچوبی را ارائه می‌کند که می‌تواند برای هدایت تدریس از تفکر در مورد برنامه، موضوع، درس یا سخنرانی تا اجرای آموزش و تأمل در مورد نتایج چارچوب راهنما از یک تحلیل مفهومی صحیح از چگونگی سازماندهی تعامل بین معلم و دانش آموز برای منتج به یادگیری است که دانش آموزان را قادر می سازد به سطوح درک و حل مسئله نزدیک شوند که ما امیدواریم از آنها بیرون بیایند. تدریس ما.” مایک لاوسون، دانشکده آموزش، دانشگاه فلیندرز، آدلاید، استرالیا این کتاب پرفروش مفهوم همسویی سازنده را که در اجرای آموزش مبتنی بر نتایج استفاده می‌شود، توضیح می‌دهد. همسویی سازنده پیامدهای یادگیری مطلوب را مشخص می کند و به معلمان کمک می کند تا فعالیت های آموزشی و یادگیری را طراحی کنند که به دانش آموزان کمک می کند تا به آن نتایج دست یابند و ارزیابی کنند که این نتایج چقدر خوب به دست آمده اند. هر فصل شامل وظایفی است که یک کتابچه راهنمای «چگونگی» برای اجرای همسویی سازنده در شیوه‌های آموزشی خود ارائه می‌دهد. این نسخه جدید از تجربه نویسندگان از مشاوره در زمینه اجرای همسویی سازنده در استرالیا، هنگ کنگ، ایرلند و مالزی شامل طیف گسترده‌تری از رشته‌ها و زمینه‌های آموزشی استفاده می‌کند. همچنین بخش جدیدی در مورد ارزیابی همسویی سازنده وجود دارد که اکنون در سراسر جهان به عنوان چارچوبی برای تدریس و ارزشیابی خوب استفاده می شود، همانطور که نشان داده شده است: کمک به معلمان دانشگاه که مایل به بهبود کیفیت تدریس خود، دانش آموزان خود هستند. یادگیری و ارزیابی آنها از نتایج یادگیری کمک به توسعه دهندگان کارکنان در ارائه پشتیبانی از بخش ها در راستای سیاست های سازمانی چارچوبی برای مدیرانی که علاقه مند به تضمین کیفیت و بهبود تدریس در سراسر دانشگاه هستند، نویسندگان همچنین پیوندهای وب مفیدی را برای مطالب بیشتر گنجانده اند. تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه مورد توجه ویژه معلمان، توسعه دهندگان کارکنان و مدیران خواهد بود.


Foreword to the first edition: “This book is an exceptional introduction to some difficult ideas. It is full of downright good advice for every academic who wants to do something practical to improve his or hers students’ learning.” Paul Ramsden, Brisbane, Australia Endorsements for the fourth edition: “Biggs and Tang present a unified view of university teaching that is both grounded in research and theory and replete with guidance for novice and expert instructors. The book will inspire, challenge, unsettle, and in places annoy and even infuriate its readers, but it will succeed in helping them think about how high quality teaching can contribute to high quality learning.” John Kirby, Queens University, Ontario, Canada “For those teaching in schools and universities this book provides a framework that can be used to guide teaching from thinking about what a program, topic, lesson or lecture should be about, to the execution of the teaching and reflection on the outcomes. The guiding framework emerges from a sound conceptual analysis of the how the interaction between teacher and student can be organised to result in learning that enables students to approach the levels of understanding and problem solving that we hope will emerge from our teaching.” Mike Lawson, School of Education, Flinders University, Adelaide, Australia This best-selling book explains the concept of constructive alignment used in implementing outcomes-based education. Constructive alignment identifies the desired learning outcomes and helps teachers design the teaching and learning activities that will help students to achieve those outcomes, and to assess how well those outcomes have been achieved. Each chapter includes tasks that offer a ‘how-to’ manual to implement constructive alignment in your own teaching practices. This new edition draws on the authors’ experience of consulting on the implementation of constructive alignment in Australia, Hong Kong, Ireland and Malaysia including a wider range of disciplines and teaching contexts. There is also a new section on the evaluation of constructive alignment, which is now used worldwide as a framework for good teaching and assessment, as it has been shown to: Assist university teachers who wish to improve the quality of their own teaching, their students’ learning and their assessment of learning outcomes Aid staff developers in providing support for departments in line with institutional policies Provide a framework for administrators interested in quality assurance and enhancement of teaching across the whole universityThe authors have also included useful web links to further material. Teaching for Quality Learning at University will be of particular interest to teachers, staff developers and administrators.

دانلود کتاب «تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید