دانلود کتاب Teaching for Quality Learning at University: What the Student Does, 4th Edition (The Society for Research into Higher Education) (به فارسی: تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)) نوشته شده توسط «John Biggs and Catherine Tang»
اطلاعات کتاب تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)
موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Society for Research into Higher Education (SRHE) and Open University Press (McGraw-Hill)
نویسنده: John Biggs and Catherine Tang
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 418
حجم فایل: 1.59 مگابایت
کد کتاب: 0335242766 , 9780335242764
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه: دانشجو چه می کند، ویرایش چهارم (انجمن تحقیقات آموزش عالی)
پیشگفتار چاپ اول: “این کتاب مقدمه ای استثنایی برای برخی ایده های دشوار است. این کتاب مملو از توصیه های کاملاً خوب برای هر دانشگاهی است که می خواهد کاری عملی برای بهبود یادگیری دانش آموزان خود انجام دهد.” پاول رامسدن، بریزبن، استرالیا برای ویرایش چهارم: “بیگز و تانگ دیدگاه واحدی از تدریس دانشگاه ارائه می دهند که هم بر پایه تحقیق و تئوری است و هم مملو از راهنمایی برای مربیان تازه کار و متخصص است. و در جاهایی باعث آزار و حتی خشم خوانندگان می شود، اما در کمک به آنها در فکر کردن این که چگونه آموزش با کیفیت بالا می تواند به یادگیری با کیفیت بالا کمک کند موفق خواهد شد.” جان کربی، دانشگاه کوئینز، انتاریو، کانادا “برای کسانی که در مدارس و دانشگاهها تدریس میکنند، این کتاب چارچوبی را ارائه میکند که میتواند برای هدایت تدریس از تفکر در مورد برنامه، موضوع، درس یا سخنرانی تا اجرای آموزش و تأمل در مورد نتایج چارچوب راهنما از یک تحلیل مفهومی صحیح از چگونگی سازماندهی تعامل بین معلم و دانش آموز برای منتج به یادگیری است که دانش آموزان را قادر می سازد به سطوح درک و حل مسئله نزدیک شوند که ما امیدواریم از آنها بیرون بیایند. تدریس ما.” مایک لاوسون، دانشکده آموزش، دانشگاه فلیندرز، آدلاید، استرالیا این کتاب پرفروش مفهوم همسویی سازنده را که در اجرای آموزش مبتنی بر نتایج استفاده میشود، توضیح میدهد. همسویی سازنده پیامدهای یادگیری مطلوب را مشخص می کند و به معلمان کمک می کند تا فعالیت های آموزشی و یادگیری را طراحی کنند که به دانش آموزان کمک می کند تا به آن نتایج دست یابند و ارزیابی کنند که این نتایج چقدر خوب به دست آمده اند. هر فصل شامل وظایفی است که یک کتابچه راهنمای «چگونگی» برای اجرای همسویی سازنده در شیوههای آموزشی خود ارائه میدهد. این نسخه جدید از تجربه نویسندگان از مشاوره در زمینه اجرای همسویی سازنده در استرالیا، هنگ کنگ، ایرلند و مالزی شامل طیف گستردهتری از رشتهها و زمینههای آموزشی استفاده میکند. همچنین بخش جدیدی در مورد ارزیابی همسویی سازنده وجود دارد که اکنون در سراسر جهان به عنوان چارچوبی برای تدریس و ارزشیابی خوب استفاده می شود، همانطور که نشان داده شده است: کمک به معلمان دانشگاه که مایل به بهبود کیفیت تدریس خود، دانش آموزان خود هستند. یادگیری و ارزیابی آنها از نتایج یادگیری کمک به توسعه دهندگان کارکنان در ارائه پشتیبانی از بخش ها در راستای سیاست های سازمانی چارچوبی برای مدیرانی که علاقه مند به تضمین کیفیت و بهبود تدریس در سراسر دانشگاه هستند، نویسندگان همچنین پیوندهای وب مفیدی را برای مطالب بیشتر گنجانده اند. تدریس برای یادگیری با کیفیت در دانشگاه مورد توجه ویژه معلمان، توسعه دهندگان کارکنان و مدیران خواهد بود.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.