آموزش و پرورش

یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری

Task-Based Language Learning and Teaching with Technology

دانلود کتاب Task-Based Language Learning and Teaching with Technology (به فارسی: یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری) نوشته شده توسط «Michael Thomas – Hayo Reinders»


اطلاعات کتاب یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Continuum

نویسنده: Michael Thomas – Hayo Reinders

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 263

حجم فایل: 1.30 مگابایت

کد کتاب: 1441101535 , 9781441101532

توضیحات کتاب یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری

این مجموعه ویرایش شده رابطه بین آموزش زبان مبتنی بر وظیفه (TBLT) و یادگیری مبتنی بر فناوری را در نظر می گیرد. TBLT با تعدادی از وظایف کلان مانند جمع آوری اطلاعات و حل مسئله و همچنین وظایف ارزیابی سروکار دارد که همه آنها به طور فزاینده ای از طریق فناوری های آنلاین و مبتنی بر وب در دسترس هستند. یادگیری پیشرفته فناوری به مفهوم گسترده ای از استفاده از فناوری در کلاس زبان اشاره دارد و طیفی از فناوری های یادگیری تعاملی مانند تخته سفید تعاملی و دستگاه های یادگیری سیار را در بر می گیرد. محبوبیت فناوری‌های وب 2.0 (وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، پادکست، دنیای مجازی)، و همچنین کاربردهای عملی یادگیری تلفن همراه، تأکید تازه‌ای بر ایجاد وظایف یادگیری زبان پروژه‌محور با اهمیت واقعی در دنیای واقعی دارد. فراگیران زبان های خارجی این کتاب به بررسی علاقه گسترده به این محیط های یادگیری جدید با فناوری پیشرفته می پردازد و به نحوه استفاده از آنها برای ترویج یادگیری مبتنی بر وظیفه می پردازد. این کتاب برای دست اندرکاران و محققین زبان شناسی کاربردی، فراگیری زبان دوم و مطالعات آموزشی جذاب خواهد بود.


This edited collection considers the relationship between task-based language teaching (TBLT) and technology-enhanced learning. TBLT is concerned with a number of macro-tasks such as information gathering and problem-solving as well as evaluative tasks, all of which are increasingly available via online and Web-based technologies. Technology Enhanced Learning refers to a broad conception of technology use in the language classroom and incorporates a range of interactive learning technologies such as Interactive Whiteboards and mobile learning devices. The popularity of Web 2.0 technologies (blogs, wikis, social networking sites, podcasting, virtual worlds), as well as practical applications of mobile learning, place a fresh emphasis on creating project-orientated language learning tasks with a clear real-world significance for learners of foreign languages. This book examines the widespread interest in these new technology-enhanced learning environments and looks at how they are being used to promote task-based learning. This book will appeal to practioners and researchers in applied linguistics, second language acquisition and education studies.

دانلود کتاب «یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید