آموزش و پرورش

بازی های طراحی شده توسط دانش آموز: استراتژی هایی برای ارتقای خلاقیت، همکاری و توسعه مهارت ها

Student-Designed Games: Strategies for Promoting Creativity, Cooperaton, and Skill Development

دانلود کتاب Student-Designed Games: Strategies for Promoting Creativity, Cooperaton, and Skill Development (به فارسی: بازی های طراحی شده توسط دانش آموز: استراتژی هایی برای ارتقای خلاقیت، همکاری و توسعه مهارت ها) نوشته شده توسط «Peter Hastie»


اطلاعات کتاب بازی های طراحی شده توسط دانش آموز: استراتژی هایی برای ارتقای خلاقیت، همکاری و توسعه مهارت ها

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Human Kinetics

نویسنده: Peter Hastie

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 192

حجم فایل: 5.87 مگابایت

کد کتاب: 1450406998 , 9781450406994

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازی های طراحی شده توسط دانش آموز: استراتژی هایی برای ارتقای خلاقیت، همکاری و توسعه مهارت ها

دانش‌آموزان بازی‌ها را دوست دارند، اما متأسفانه، بازی‌ها اغلب به روش‌هایی آموزش داده می‌شوند که دانش‌آموزان کم مهارت را از خود دور می‌کنند یا حذف می‌کنند. یا بدتر از آن، دانش‌آموزان بازی‌ها را خسته‌کننده می‌دانند، زیرا صدایی در نحوه انجام بازی‌ها ندارند.

بازی‌های طراحی شده توسط دانش‌آموز: استراتژی‌هایی برای ارتقای خلاقیت، همکاری و توسعه مهارت به معلمان و رهبران جوانان کمک می‌کند تا بازی‌ها را دوباره سرگرم‌کننده کنند. این راهنمای ابتکاری و گام به گام به دانش‌آموزان از ابتدای دبستان از طریق کالج کمک می‌کند تا بازی‌های خود را طراحی کنند. با انجام این کار، دانش آموزان

• درک تاکتیکی خود را در هنگام طراحی بازی ها توسعه می دهند.

• احساس مالکیت می کنند و انگیزه بیشتری برای شرکت در بازی ها دارند.

• احساس می کنند که در آن حضور دارند زیرا در امتیازدهی، تجهیزات، فضا، و قوانین صدایی دارند که همه آنها فقط با تخیل و منابع موجود محدود می شوند. و

• یاد بگیرید که چگونه به رقبا احترام بگذارید و در جهت اهداف مشترک با شرکا کار کنید.

از طریق بازی‌های طراحی شده توسط دانش‌آموز، دانش‌آموزان متوجه می‌شوند که چرا قوانین مهم هستند، از طریق فرآیند خلاقانه همکاری می‌کنند، مشکلات را حل می‌کنند و همچنین به یکدیگر آموزش می‌دهند. به عنوان معلمان خود در واحدهای بازی سازی، دانش آموزان بازی هایی را با پارامترهای ارائه شده توسط معلم طراحی می کنند. آن‌ها می‌توانند بازی‌هایی را که قبلاً بازی می‌کنند با تغییر عناصر مختلف تطبیق دهند، یا با کمک قالب‌های بازی، بازی‌های منحصربه‌فردی ایجاد کنند که مشکلات تاکتیکی جدیدی را ارائه می‌کند که بازیکنان باید آن‌ها را حل کرده یا بر آن‌ها غلبه کنند.

همه بازی‌ها می‌توانند به استانداردهایی برای آموزش فیزیکی که توسط سازمان‌های محلی، ملی و بین‌المللی تعریف شده است متصل شوند و شامل ارزیابی‌های آماده برای استفاده باشند تا معلمان بتوانند هر دو را ارزیابی کنند. دانش آموزان و بازی ها این کتاب همچنین شامل روبریک هایی برای کمک به دانش آموزان در درک مسئولیت های خود در طول فرآیند بازی سازی و قضاوت در مورد کیفیت بازی هایی است که ساخته اند.

بازی‌های طراحی شده توسط دانش‌آموز کتابی عالی برای کمک به دانش‌آموزان برای فراگیر و خلاق بودن، یادگیری اشکال اولیه بازی، بهبود مهارت‌ها و لذت بردن از بازی های خودشان را طراحی می کنند معلمان در مدیریت کلاس های خود از طریق استراتژی های مدیریت دقیق با هدف گنجاندن وقت دانش آموزان خود در کار کمک خواهند شد. به این ترتیب، بازی‌های طراحی شده توسط دانش‌آموز افزوده‌ای ارزشمند به منابع کلاس معلمان است.


Students love games, but unfortunately, games are often taught in ways that alienate or exclude less-skilled students. Or worse yet, students find the games boring because they have no voice in how the games are played.

Student-Designed Games: Strategies for Promoting Creativity, Cooperation, and Skill Development helps teachers and youth leaders make games fun again. This innovative, step-by-step guide helps students from early elementary school through college design their own games. In doing so, students

• develop tactical understanding as they design games;

• feel ownership and are more motivated to take part in the games;

• feel included because they have a voice in the scoring, equipment, space, and rules, all of which are limited only by their imagination and available resources; and

• learn how to respect competitors and work toward common goals with partners.

Through Student-Designed Games, students discover why rules are important, work cooperatively through the creative process, solve problems, and teach each other as well as their teachers. In games-making units, students design games within parameters presented by the teacher. They can adapt games they already play by changing various elements, or, with the help of game templates, create unique games that present new tactical problems that players must solve or overcome.

The games can all be connected to standards for becoming physically educated as defined by local, national, and international organizations and include ready-to-use assessments so that teachers can evaluate both the students and the games. The book also includes rubrics to help students understand their responsibilities during the game-making process and to judge the quality of the games they have created.

Student-Designed Games is the perfect book to help students be inclusive and creative, learn basic game forms, improve skills, and have great fun in devising their own games. Teachers will be aided in managing their classes through the detailed management strategies aimed at including their students’ time on task. As such, Student-Designed Games is a valuable addition to teachers’ class resources.

دانلود کتاب «بازی های طراحی شده توسط دانش آموز: استراتژی هایی برای ارتقای خلاقیت، همکاری و توسعه مهارت ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید