نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

داستان سرایی در طراحی: تعریف، طراحی و فروش محصولات چند دستگاهی

Storytelling in Design: Defining, Designing, and Selling Multidevice Products

دانلود کتاب Storytelling in Design: Defining, Designing, and Selling Multidevice Products (به فارسی: داستان سرایی در طراحی: تعریف، طراحی و فروش محصولات چند دستگاهی) نوشته شده توسط «Anna Dahlström»


اطلاعات کتاب داستان سرایی در طراحی: تعریف، طراحی و فروش محصولات چند دستگاهی

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Anna Dahlström

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 414

حجم فایل: 36.04 مگابایت

کد کتاب: 1491959428 , 9781491959428

نوبت چاپ: Original retail

توضیحات کتاب داستان سرایی در طراحی: تعریف، طراحی و فروش محصولات چند دستگاهی

با طیف وسیعی از دستگاه‌ها، نقاط لمسی و کانال‌های در حال استفاده، توانایی شما برای کنترل نحوه هدایت افراد به تجربیات خوب شما در حال محو شدن است. با این حال، اگر می‌خواهید محتوا و تعاملات مناسب را در زمان مناسب و در دستگاه مناسب ارائه دهید، درک اینکه افراد در کجای سفر خود قرار دارند، هنوز مهم است.

این راهنمای عملی به شما نشان می دهد که چگونه داستان سرایی می تواند تفاوت قدرتمندی در طراحی محصول ایجاد کند. نویسنده آنا دالستروم روش های بسیاری را که می توانید از داستان سرایی در پروژه های خود و در سراسر سازمان خود استفاده کنید، توضیح می دهد. با به کارگیری اصول آزموده شده از فیلم و داستان تا زمینه طراحی و کسب و کار، یاد خواهید گرفت که تجارب محصول عالی خلق کنید.

• بیاموزید که چگونه آناتومی یک داستان عالی می تواند در طراحی محصول تفاوت ایجاد کند
• چگونگی ارتباط اصول، ابزار و روش های داستان سرایی سنتی با جنبه های کلیدی طراحی محصول را بررسی کنید
• درک کنید که چگونه داستان سرایی هدفمند به بیان داستان صحیح کمک می کند و افراد را به سمت عمل سوق می دهد
• از اصول داستان سرایی برای گفتن، فروش و ارائه کار خود استفاده کنید


With the wide variety of devices, touch points, and channels in use, your ability to control how people navigate your well-crafted experiences is fading. Yet it’s still important to understand where people are in their journey if you’re to deliver the right content and interactions atthe right time and on the right device.

This practical guide shows you how storytelling can make a powerful difference in product design. Author Anna Dahlström details the many ways you can use storytelling in your projects and throughout your organization. By applying tried-and-tested principles from film and fiction to the context of design and business, you’ll learn to create great product experiences.

• Learn how the anatomy of a great story can make a difference in product design
• Explore how traditional storytelling principles, tools, and methods relate to key product design aspects
• Understand how purposeful storytelling helps tell the right story and move people into action
• Use storytelling principles to tell, sell, and present your work

دانلود کتاب «داستان سرایی در طراحی: تعریف، طراحی و فروش محصولات چند دستگاهی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید