تجارت

بازاریابی رسانه های اجتماعی: نسل بعدی تعامل تجاری

Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement

دانلود کتاب Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement (به فارسی: بازاریابی رسانه های اجتماعی: نسل بعدی تعامل تجاری) نوشته شده توسط «Dave Evans – Susan Bratton – Jake McKee»


اطلاعات کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی: نسل بعدی تعامل تجاری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sybex

نویسنده: Dave Evans – Susan Bratton – Jake McKee

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 410

حجم فایل: 4.74 مگابایت

کد کتاب: 0470634030 , 9780470634035

توضیحات کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی: نسل بعدی تعامل تجاری

نحوه پیاده سازی فناوری اجتماعی در کسب و کار، تحریک نوآوری مشترک و هدایت برنامه های برنده برای بهبود محصولات، خدمات و سود و رشد بلندمدت.

راه بازاریابی رسانه های اجتماعی اکنون به خوبی هموار شده است: مطالعه اندرسون آنالیتیکس در جولای 2009 نشان داد 60 درصد از جمعیت اینترنت از شبکه های اجتماعی و سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، مای اسپیس و توییتر استفاده می کنند. همکاری و نوآوری که توسط فناوری اجتماعی هدایت می‌شود، «بعدی است».

نوشته شده توسط نویسنده پرفروش‌ترین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: یک ساعت در روز با همکاری جیک مک کی،  بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: نسل بعدی تعامل تجاری، بازاریابان، مدیران محصول، صاحبان مشاغل کوچک، مدیران ارشد و رهبران سازمانی را به مرحله بعدی در فناوری اجتماعی و کاربرد آن در تجارت می برد. به طور خاص، این کتاب چگونگی پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز ابزارهای مختلف، چگونگی اطمینان از سطوح بالاتر تعامل با مشتری، و نحوه ساختن درس‌های آموخته‌شده و اطلاعات به‌دست‌آمده از نسل اول تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و انتقال آن به سراسر سازمان را توضیح می‌دهد.

این کتاب:

  • جزئیات چگونگی توسعه، پیاده سازی، نظارت و اندازه گیری فعالیت های موفق رسانه های اجتماعی، و نحوه عملکرد موفقیت آمیز بر اساس بازخورد از وب اجتماعی
  • ابزارها و پلتفرم‌های نظارت بر مکالمه را برای سرعت بخشیدن به چرخه نوآوری کسب‌وکار به همراه معیارهای مورد نیاز برای اثبات موفقیت پذیرش فناوری اجتماعی مورد بحث قرار می‌دهد
  • نقاط اجتماعی را عمیق‌تر به کل سازمان متصل می‌کند و از بازاریابی فراتر می‌رود. و به توسعه محصول، خدمات مشتری و نوآوری مبتنی بر مشتری، و مزایای تشویق همکاری کارکنان.

رسانه‌های اجتماعی به یکی از اجزای اصلی بازاریابی تبدیل شده‌اند: مشارکتی، فناوری اجتماعی. در حال حاضر در سراسر سازمان حرکت می کند، به وظایف تجاری از منابع انسانی و حقوقی گرفته تا مدیریت محصول و زنجیره تامین. بازاریابی رسانه های اجتماعی: نسل بعدی تعامل تجاری کتاب مناسبی برای بازاریابان، مدیران و صاحبان واحدهای تجاری، متخصصان منابع انسانی و هر کسی است که به دنبال درک بهتر نحوه استفاده از فناوری ها و پلتفرم های اجتماعی برای ایجاد وفاداری در مشتریان، کارمندان، شرکا و تامین کنندگان است. برای ایجاد رشد و سود بلند مدت


How to implement social technology in business, spur collaborative innovation and drive winning programs to improve products, services, and long-term profits and growth.

The road to social media marketing is now well paved: A July 2009 Anderson Analytics study found 60% of the Internet population uses social networks and social media sites such as Facebook, MySpace, and Twitter. Collaboration and innovation, driven by social technology, are “what’s next.”

Written by the author of the bestselling Social Media Marketing: An Hour a Day in collaboration with Jake McKee,  Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement  takes marketers, product managers, small business owners, senior executives and organizational leaders on to the next step in social technology and its application in business. In particular, this book explains how to successfully implement a variety tools, how to ensure higher levels of customer engagement, and how to build on the lessons learned and information gleaned from first-generation social media marketing efforts and to carry this across your organization.

This book:

  • Details how to develop, implement, monitor and measure successful social media activities, and how to successfully act on feedback from the social web
  • Discusses conversation-monitoring tools and platforms to accelerate the business innovation cycle along with the metrics required to prove the success of social technology adoption
  • Connects the social dots more deeply across the entire organization, moving beyond marketing and into product development, customer service and customer-driven innovation, and the benefits of encouraging employee collaboration.

Social media has become a central component of marketing: Collaborative, social technology is now moving across the organization, into business functions ranging from HR and legal to product management and the supply chain. Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement is the perfect book for marketers, business unit managers and owners, HR professionals and anyone else looking to better understand how to use social technologies and platforms to build loyalty in customers, employees, partners and suppliers to drive long term growth and profits.

دانلود کتاب «بازاریابی رسانه های اجتماعی: نسل بعدی تعامل تجاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید