آموزش و پرورش

بازی جدی سواد، یادگیری و بازی های دیجیتال

Serious Play. Literacy, learning and digital games

دانلود کتاب Serious Play. Literacy, learning and digital games (به فارسی: بازی جدی سواد، یادگیری و بازی های دیجیتال) نوشته شده توسط «Catherine Beavis – Michael Dezuanni – Joanne O’Mara (eds.)»


اطلاعات کتاب بازی جدی سواد، یادگیری و بازی های دیجیتال

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Catherine Beavis – Michael Dezuanni – Joanne O’Mara (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 251

حجم فایل: 5.47 مگابایت

توضیحات کتاب بازی جدی سواد، یادگیری و بازی های دیجیتال

بازی جدی گزارشی جامع از امکانات و چالش های آموزش و یادگیری با بازی های دیجیتال در مدارس ابتدایی و متوسطه است. این کتاب بر اساس یک پروژه تحقیقاتی اصلی، ظرفیت بازی‌های دیجیتال را برای تعامل و چالش، ارائه بازنمایی‌ها و تجربیات پیچیده، تقویت یادگیری مشارکتی و عمیق و فعال کردن برنامه‌های درسی که با جوانان امروزی ارتباط برقرار می‌کند، بررسی می‌کند. این رویکردهای هیجان انگیز نقش زمینه در گیم پلی و همچنین پیوندهای بین فرهنگ دیجیتال، بازی و هویت را در زندگی فراگیران روشن می کند و برای تحقیق و تمرین در لبه پیشرو برنامه درسی و توسعه سواد قابل استفاده است.
این مطالعه مهم سهم عمده ای در تحقیق و بحث در مورد استفاده از بازی های دیجیتال در مدارس دارد. با پرداختن به طیف گسترده‌ای از سوالات، از سواد مبتنی بر بازی گرفته تا روایت کدنویسی در اسکرچ و خلاقیت با Minecraft، با این وجود، منظره‌ای را ادغام می‌کند که مدت‌ها در بحث‌های آموزشی پراکنده و نامنسجم بوده است. یکی از ویژگی‌های خوشایند کتاب این است که استدلال معتبر آن در مورد بازی‌ها و یادگیری مبتنی بر تحقیقات تجربی غنی، همکاری محترمانه با معلمان و دانش‌آموزان، و سابقه غبطه‌انگیز در این زمینه مطالعاتی است. – اندرو برن، استاد زبان انگلیسی، رسانه و نمایش، دانشگاه کالج لندن، بریتانیا.


Serious Play is a comprehensive account of the possibilities and challenges of teaching and learning with digital games in primary and secondary schools. Based on an original research project, the book explores digital games’ capacity to engage and challenge, present complex representations and experiences, foster collaborative and deep learning and enable curricula that connect with young people today. These exciting approaches illuminate the role of context in gameplay as well as the links between digital culture, gameplay and identity in learners’ lives, and are applicable to research and practice at the leading edge of curriculum and literacy development.
“This important study makes a major contribution to research and debate about the use of digital games in schools. Addressing a wide range of questions, from game-based literacies to coding narrative in Scratch and creativity with Minecraft, it nevertheless integrates a landscape which has long been fragmented and incoherent in educational debates. A welcome feature of the book is that its authoritative argument about games and learning rests on rich empirical research, respectful collaboration with teachers and students, and an enviable track record in this field of study.” – Andrew Burn, Professor of English, Media and Drama, University College London, UK.

دانلود کتاب «بازی جدی سواد، یادگیری و بازی های دیجیتال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید