دانلود کتاب Serious Games: Foundations, Concepts and Practice (به فارسی: بازی های جدی: مبانی، مفاهیم و تمرین) نوشته شده توسط «Ralf Dörner – Stefan Göbel – Wolfgang Effelsberg – Josef Wiemeyer (eds.)»
اطلاعات کتاب بازی های جدی: مبانی، مفاهیم و تمرین
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Ralf Dörner – Stefan Göbel – Wolfgang Effelsberg – Josef Wiemeyer (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 429
حجم فایل: 9.20 مگابایت
کد کتاب: 3319406124 , 9783319406121
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازی های جدی: مبانی، مفاهیم و تمرین
این کتاب درسی مقدمهای بر مبانی بازیهای جدی ارائه میکند که به طور قابل توجهی با بازیهای رایانهای که برای سرگرمی خالص طراحی شدهاند، متفاوت است.
دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مختلف که می خواهند در مورد بازی های جدی بیاموزند، یکی از گروه های هدف این کتاب هستند. توسعه دهندگان احتمالی بازی های جدی یکی دیگر از این موارد هستند، زیرا می توانند از این کتاب برای مطالعه شخصی استفاده کنند تا در مورد ویژگی های متمایز طراحی و توسعه بازی های جدی بیاموزند. و در نهایت، این کتاب همچنین با ارائه مبنایی محکم برای قضاوت در مورد مزایا و محدودیتهای بازیهای جدی در حوزههای کاربردی مختلف مانند یادگیری مبتنی بر بازی، آموزش و شبیهسازی یا بازیهای سلامتی، کاربران احتمالی فناوریهای بازی جدی را مورد خطاب قرار میدهد. p>
برای پاسخگویی به این خوانندگان ناهمگون و طیف وسیعی از علایق، تمام تلاشها برای انعطافپذیر کردن کتاب برای استفاده انجام شد. از همه خوانندگان انتظار می رود که فصل 1 را مطالعه کنند، زیرا مبانی و اصطلاحات لازم را ارائه می دهد که در تمام فصل های بعدی استفاده خواهد شد. یازده فصل بعدی شامل ایجاد بازیهای جدی (طراحی، فرآیندها و ابزارهای نویسندگی، تولید محتوا)، زمینه زمان اجرا بازیهای جدی (موتورهای بازی، مکانیسمهای اقتباس، تعادل بازی، مسترینگ بازی، بازیهای جدی چند نفره)، اثرات بازیهای جدی و ارزیابی آنها (تجربه بازیکن، تکنیکهای ارزیابی، شاخصهای عملکرد)، و بازیهای جدی در عمل (جنبههای اقتصادی، تحلیل هزینه-فایده، توزیع جدی بازی). برای آشنایی خوانندگان با بهترین عملکرد در این زمینه، فصل پایانی بیش از 30 نمونه منتخب از بازیهای جدی را ارائه میکند که ویژگیهای آنها را نشان میدهد و کاربرد عملی آنها را به نمایش میگذارد.
استادها میتوانند فصلها را به ترتیبی انتخاب کنند که برای دوره یا سمینار خاص آنها مناسبتر است. این کتاب شامل پیشنهادات خاصی برای دورههایی مانند «مقدمهای بر بازیهای جدی»، «فناوری سرگرمی»، «طراحی بازی جدی»، «آموزش مبتنی بر بازی» و «کاربردهای بازیهای جدی» است.
This textbook provides an introduction to the fundamentals of serious games, which differ considerably from computer games that are meant for pure entertainment.
Undergraduate and graduate students from various disciplines who want to learn about serious games are one target group of this book. Prospective developers of serious games are another, as they can use the book for self-study in order to learn about the distinctive features of serious game design and development. And ultimately, the book also addresses prospective users of serious game technologies by providing them with a solid basis for judging the advantages and limitations of serious games in different application areas such as game-based learning, training and simulation or games for health.
To cater to this heterogeneous readership and wide range of interests, every effort was made to make the book flexible to use. All readers are expected to study Chapter 1, as it provides the necessary basics and terminology that will be used in all subsequent chapters. The eleven chapters that follow cover the creation of serious games (design, authoring processes and tools, content production), the runtime context of serious games (game engines, adaptation mechanisms, game balancing, game mastering, multi-player serious games), the effects of serious games and their evaluation (player experience, assessment techniques, performance indicators), and serious games in practice (economic aspects, cost-benefit analysis, serious game distribution). To familiarize the readers with best practice in this field, the final chapter presents more than 30 selected examples of serious games illustrating their characteristics and showcasing their practical use.
Lecturers can select chapters in a sequence that is most suitable for their specific course or seminar. The book includes specific suggestions for courses such as “Introduction to Serious Games”, “Entertainment Technology”, “Serious Game Design”, “Game-based Learning”, and “Applications of Serious Games”.
دانلود کتاب «بازی های جدی: مبانی، مفاهیم و تمرین»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)