دانلود کتاب Real Time Visual Effects for the Technical Artist (به فارسی: جلوه های بصری در زمان واقعی برای هنرمند فنی) نوشته شده توسط «Chris Roda»
اطلاعات کتاب جلوه های بصری در زمان واقعی برای هنرمند فنی
موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Chris Roda
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2022
تعداد صفحه: 411
حجم فایل: 102.78 مگابایت
کد کتاب: 0367444488 , 9780367444488
توضیحات کتاب جلوه های بصری در زمان واقعی برای هنرمند فنی
جلوههای بصری (VFX) یکی از پیچیدهترین اجزای ساخت فیلم و تلویزیون است. با پیشرفت هایی در فناوری هایی مانند Ray Tracing و Virtual Reality، کیفیت بصری موتور رندر بلادرنگ اکنون با فیلم های بلند رقابت می کند. رندر زمان واقعی به سال ها تجربه برنامه نویسی با درک پیشرفته در ریاضیات و فیزیک نیاز دارد.
همانطور که قدرت موتور رندر زمان واقعی بهبود می یابد، رابط های ایجاد VFX نیز بهبود می یابند. با درک فنی محدود، هنرمندان می توانند VFX را با فشار یک دکمه و کشیدن یک نوار لغزنده ایجاد کنند. به همان اندازه که اینترفیس ها قدرتمند هستند، تنها می توانند بخشی از پتانسیل واقعی موتور رندر را به نمایش بگذارند. هنرمندان به دلیل درک خود از رابط موتور محدود هستند. جلوههای بصری در زمان واقعی برای هنرمند فنی برای هنرمندان دیجیتال نوشته شده است تا مفاهیم اصلی VFX را که در همه موتورها رایج است، توضیح دهد تا آنها را از محدودیتهای رابط رها کند.
ویژگیها:
- جنبههای فنی VFX بلادرنگ را به خواننده معرفی میکند
- بر اساس بیش از ۲۰ کار حرفهای ساخته شده است. سالها در فیلم سینمایی VFX و صنایع بازیهای ویدیویی بیدرنگ و تست شده بر روی دانشجویان فارغالتحصیل و کارشناسی
- تمام VFX بلادرنگ را در چهار دسته کاوش میکند: جلوههای درون دوربین، اثرات درون مادی، شبیهسازیها و ذرات
این کتاب برای تکمیل دورههای مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با تمرکز بر مبانی VFX بیدرنگ مدرن نوشته شده است.
کریس رودا یک مربی هنر فنی در آکادمی سرگرمی های تعاملی فلوریدا (FIEA) است، یک برنامه تحصیلات تکمیلی در توسعه برنامه های کاربردی تعاملی و بلادرنگ در دانشگاه مرکزی فلوریدا. کریس در اوایل کار خود یک هنرمند جلوه های بصری در صنایع فیلم و تلویزیون بود که در آن جلوه های بصری را برای فیلم هایی مانند مرد عنکبوتی، تایتانیک و ارائه کرد. عنصر پنجم. قبل از آمدن به FIEA، کریس ناظر CG در Electronic Arts بود، جایی که او روی عناوین بازی های ویدیویی مانند NCAA Football و Madden NFL Football کار می کرد. کریس علاوه بر تدریس، روی تولید ابزارها و خطوط لوله برای خلق تجربیات همه جانبه کار می کند: ادغام روایت فیلم ها، تعامل بازی های ویدیویی، و غوطه ور شدن پارک های موضوعی.
Visual effects (VFX) are one of the most complicated components of feature film and television creation. With advancements in such technologies as Ray Tracing and Virtual Reality, the visual quality of the real-time rendering engine is now rivaling feature film. Real-time rendering requires years of programming experience with advanced understanding in math and physics.
As the power of the real-time rendering engine improves, so too do the interfaces for VFX creation. With limited technical understanding, artists can create VFX with the push of a button and tug of a slider. As powerful as the interfaces are, they can only expose a portion of the true potential of the rendering engine. Artists are limited by their understanding of the engine interface. Real Time Visual Effects for the Technical Artist is written for digital artists to explain the core concepts of VFX, common in all engines, to free them from interface bounds.
Features:
- Introduces the reader to the technical aspects of real-time VFX
- Built upon a career of more than 20 years in the feature film VFX and the real-time video game industries and tested on graduate and undergraduate students
- Explores all real-time VFX in four categories: in-camera effects, in-material effects, simulations, and particles
This book is written to complement undergraduate- or graduate-level courses focused on the fundamentals of modern real-time VFX.
Chris Roda is a Technical Art instructor at the Florida Interactive Entertainment Academy (FIEA), a graduate degree program in interactive, real-time application development at the University of Central Florida. Early in his career, Chris was a visual effects artist in the film and television industries where he contributed visual effects for films such as Spider-Man, Titanic, and The Fifth Element. Before coming to FIEA, Chris was a CG Supervisor at Electronic Arts, where he worked on video game titles such as NCAA Football and Madden NFL Football. In addition to teaching, Chris works on generating tools and pipelines for the creation of immersive experiences: the amalgamation of the narrative of films, the interactivity of video games, and the immersion of theme parks.
دانلود کتاب «جلوه های بصری در زمان واقعی برای هنرمند فنی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.