نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

چشم انداز بلادرنگ برای تعامل انسان و کامپیوتر

Real-time Vision for Human-computer Interaction

دانلود کتاب Real-time Vision for Human-computer Interaction (به فارسی: چشم انداز بلادرنگ برای تعامل انسان و کامپیوتر) نوشته شده توسط «Branislav Kisacanin – Vladimir Pavlovic – Thomas S. Huang»


اطلاعات کتاب چشم انداز بلادرنگ برای تعامل انسان و کامپیوتر

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Science

نویسنده: Branislav Kisacanin – Vladimir Pavlovic – Thomas S. Huang

زبان: english

فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 308

حجم فایل: 5.55 مگابایت

کد کتاب: 0387276971 , 9780387276977

توضیحات کتاب چشم انداز بلادرنگ برای تعامل انسان و کامپیوتر

200Ts Vision of Vision یکی از تجربیات شکل‌گیرنده دوران کودکی من در سال 1968 قدم گذاشتن به تئاتر Uptown در خیابان کانکتیکات در واشنگتن دی‌سی بود، یکی از معدود سالن‌های سینمایی در سراسر کشور که در سینماهای بزرگ نمایش داده می‌شد. به اصرار یکی از دوستانم آنجا بودم که گفت باید فیلم قابل توجهی را ببینم که نمایش آن از هفته قبل شروع شده بود. او گفت: «شما آن را متوجه نخواهید شد، اما این مهم نیست.» تنها چیزی که می‌دانستم این بود که فیلم درباره داستان علمی تخیلی بود و تأثیرات ویژه‌ای داشت. بنابراین من در ردیف اول بالکن نشستم، پاپ کورنم را خوردم، عقب نشستم و آنچه را که به طور گسترده به عنوان “سفر نهایی” تبلیغ می شد تجربه کردم: 2001: A Space Odyssey. دوستم درست می گفت: من متوجه نشدم. . . اما از برخی جهات این مهم نبود. (حتی امروز، پس از 40 بار دیدن فیلم، همچنان به کشف رازهای ظریف متعدد آن ادامه می‌دهم.) فقط این حس را داشتم که خلقتی با بالاترین نظم زیبایی‌شناختی را تجربه کرده‌ام: منحصر به فرد، تازه، الهام‌بخش. این فیلم آنقدر متمایز بود که نیم ساعت اول هیچ حرفی نداشت. نیم ساعت آخر هم حرفی نداشت. و تقریباً همه کلماتی که در این بین وجود داشت پیش پا افتاده و بی ربط به طرح داستان بودند – طعنه هایی در مورد امنیت از طریق شناسایی چاپ صوتی، نحوه برقراری تماس تلفنی از ایستگاه فضایی، برنامه های بازنشستگی دولتی و غیره.


200Ts Vision of Vision One of my formative childhood experiences was in 1968 stepping into the Uptown Theater on Connecticut Avenue in Washington, DC, one of the few movie theaters nationwide that projected in large-screen cinerama. I was there at the urging of a friend, who said I simply must see the remarkable film whose run had started the previous week. “You won’t understand it,” he said, “but that doesn’t matter. ” All I knew was that the film was about science fiction and had great special eflPects. So I sat in the front row of the balcony, munched my popcorn, sat back, and experienced what was widely touted as “the ultimate trip:” 2001: A Space Odyssey. My friend was right: I didn’t understand it. . . but in some senses that didn’t matter. (Even today, after seeing the film 40 times, I continue to discover its many subtle secrets. ) I just had the sense that I had experienced a creation of the highest aesthetic order: unique, fresh, awe inspiring. Here was a film so distinctive that the first half hour had no words whatsoever; the last half hour had no words either; and nearly all the words in between were banal and irrelevant to the plot – quips about security through Voiceprint identification, how to make a phonecall from a space station, government pension plans, and so on.

دانلود کتاب «چشم انداز بلادرنگ برای تعامل انسان و کامپیوتر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید