دانلود کتاب Professional Practice and Learning: Times, Spaces, Bodies, Things (به فارسی: تمرین و یادگیری حرفه ای: زمان، فضا، بدن، اشیا) نوشته شده توسط «Nick Hopwood (auth.)»
اطلاعات کتاب تمرین و یادگیری حرفه ای: زمان، فضا، بدن، اشیا
موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Nick Hopwood (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 386
حجم فایل: 5.10 مگابایت
کد کتاب: 3319261649 , 9783319261645
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تمرین و یادگیری حرفه ای: زمان، فضا، بدن، اشیا
این کتاب سؤالات مهمی را در مورد رابطه بین تمرین حرفه ای و یادگیری، و پیامدهای آن برای چگونگی درک ما از تخصص حرفه ای بررسی می کند. این کتاب با تمرکز بر کاری که از طریق مشارکت بین تمرینکنندگان و والدین با کودکان خردسال انجام میشود، بررسی میکند که چگونه ارتباط در عمل یک دستاورد سیال و در حال تکامل است، با چهار بعد ضروری: زمانها، فضاها، بدنها و چیزها. در یک چشمانداز اجتماعی و مادی گستردهتر، این تحلیل از نظریه و فلسفه عمل میکند و مکاتب مختلف فکری را با هم در تماس مولد قرار میدهد، از جمله کارهای شاتزکی، گراردی، و تحولات اخیر در نظریه فعالیت تاریخی فرهنگی. این کتاب نگاهی جسورانه دارد و نشان میدهد که شیوهها و یادگیری پدیدههایی درهم تنیده اما متمایز هستند. بر اساس این ایده یک چارچوب روشن و جدید ایجاد شده است. این بحث با نشان دادن اینکه چگونه روابط جدید و سازنده بین متخصصان و مشتریان می تواند ماهیت آموزشی کار حرفه ای را تشدید کند، بیشتر می شود و نشان می دهد که چگونه متخصصان می توانند از یادگیری دیگران در زمانی که دانشی که با آن کار می کنند و احساس آنچه باید یاد شود حمایت کنند. نامشخص، ناقص و شکننده هستند.
This book explores important questions about the relationship between professional practice and learning, and implications of this for how we understand professional expertise. Focusing on work accomplished through partnerships between practitioners and parents with young children, the book explores how connectedness in action is a fluid, evolving accomplishment, with four essential dimensions: times, spaces, bodies, and things. Within a broader sociomaterial perspective, the analysis draws on practice theory and philosophy, bringing different schools of thought into productive contact, including the work of Schatzki, Gherardi, and recent developments in cultural historical activity theory. The book takes a bold view, suggesting practices and learning are entwined but distinctive phenomena. A clear and novel framework is developed, based on this idea. The argument goes further by demonstrating how new, coproductive relationships between professionals and clients can intensify the pedagogic nature of professional work, and showing how professionals can support others’ learning when the knowledge they are working with, and sense of what is to be learned, are uncertain, incomplete, and fragile.
دانلود کتاب «تمرین و یادگیری حرفه ای: زمان، فضا، بدن، اشیا»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.