نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

طراحی عملی بازی با Unity و Playmaker

Practical Game Design with Unity and Playmaker

دانلود کتاب Practical Game Design with Unity and Playmaker (به فارسی: طراحی عملی بازی با Unity و Playmaker) نوشته شده توسط «Sergey Mohov»


اطلاعات کتاب طراحی عملی بازی با Unity و Playmaker

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Sergey Mohov

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 122

حجم فایل: 3.34 مگابایت

کد کتاب: 1849698104 , 9781849698108

توضیحات کتاب طراحی عملی بازی با Unity و Playmaker

از قدرت Unity 3D و Playmaker برای توسعه یک بازی از ابتدا استفاده کنید

نمای کلی

  • ایجاد هوش مصنوعی برای یک بازی با استفاده از Playmaker
  • آشنایی با نحوه ادغام یک بازی با APIهای خارجی (Kongregate)
  • آموزش نحوه توسعه سریع بازی در Unity و Playmaker
  • یک بازی گام به گام آموزش توسعه با استفاده از برنامه نویسی هوش مصنوعی، API های خارجی و اجرای چند نفره

در جزئیات

Unity یک موتور رندر قدرتمند است که به طور کامل با یک مجموعه کاملی از ابزارهای بصری برای ایجاد محتوای تعاملی سه بعدی و دو بعدی. Playmaker یک ویرایشگر ماشین حالت تصویری انعطاف پذیر و کتابخانه زمان اجرا برای Unity 3D است که اسکریپت نویسی بصری را برای Unity 3D تسهیل می کند.

این کتاب اصول اسکریپت نویسی Unity را در جاوا اسکریپت و C# بررسی می کند. این یک آموزش گام به گام است که به طور کامل نحوه ساخت یک بازی از ابتدا را به سرعت و بدون دردسر توضیح می دهد. این کتاب مراحل مورد نیاز برای ساخت یک بازی را در هفت فصل به تفصیل شرح می‌دهد که هر کدام یکی از جنبه‌های توسعه بازی را به کاربردی‌ترین و مختصرترین شکل ممکن بررسی می‌کنند.

این کتاب با توضیح این مؤلفه شروع می‌شود. رویکرد مبتنی بر توسعه بازی سپس به شما آموزش می دهد که چگونه از رابط دستگاه حالت برای ساخت یک بازی با حداقل کد استفاده کنید و چگونه شبکه های هوش مصنوعی و فوتون را به آن اضافه کنید. سپس کتاب از طریق کمک به شما در درک نحوه نوشتن یک کد API Kongregate و آپلود بازی خود در آن پیشرفت می کند. این کتاب در نهایت به شما امکان می دهد یک بازی چند نفره وب کامل در Unity بسازید و یک API خارجی به آن اضافه کنید.

آنچه از این کتاب خواهید آموخت

  • ساختار پروژه Unity و رویکرد مبتنی بر مولفه برای توسعه بازی را درک کنید.
  • واسط کاربری Master Unity و Playmaker
  • از Unity و Playmaker برای ایجاد مکانیک بازی استفاده کنید
  • پیاده سازی شبکه و چند نفره با استفاده از Photon Unity Networking از طریق Playmaker
  • مبانی اسکریپت نویسی Unity در جاوا اسکریپت و سی شارپ را کاوش کنید
  • وارد کردن و قرار دادن یک مدل در صحنه
  • اقدامات Playmaker سفارشی خود را بسازید
  • یک بازی از ابتدا ایجاد کنید و آن را سفارشی کنید

رویکرد

راهنمای عملی مملو از مثال هایی که به شما کمک می کند تا با کمک Unity و Playmaker یک بازی تمام عیار بسازید. چند تمرین و منابع خارجی مفید نیز برای بهبود بازی و مهارت های شما ارائه شده است.

این کتاب برای چه کسی نوشته شده است

این کتاب برای چه کسی نوشته شده است. هنرمندان انیمیشن و هنرمندان سه بعدی، طراحان و مهندسانی که می خواهند محتوای تعاملی با برنامه نویسی کم یا بدون برنامه ایجاد کنند. این کتاب همچنین برای برنامه نویسان بازی است که می خواهند یک بازی از ابتدا در Unity و Playmaker بسازند. انتظار می رود شما دانش اولیه برنامه نویسی بازی و Unity 3D را داشته باشید.


Leverage the power of Unity 3D and Playmaker to develop a game from scratch

Overview

  • Create artificial intelligence for a game using Playmaker
  • Learn how to integrate a game with external APIs (Kongregate)
  • Learn how to quickly develop games in Unity and Playmaker
  • A step-by-step game development tutorial using AI scripting, external APIs and Multiplayer implementation

In Detail

Unity is a powerful rendering engine which is fully integrated with a complete set of intuitive tools to create interactive 3D and 2D content. Playmaker is a flexible visual state machine editor and runtime library for Unity 3D which facilitates visual scripting for Unity 3D.

This book explores the basics of Unity scripting in JavaScript and C#. It is a step-by-step tutorial which thoroughly explains how to make a game from scratch quickly and effortlessly. This books details the steps required to make a game in seven chapters, each of them examining one of the aspects of game development in the most practical and concise way possible.

This book starts by explaining you the component-based approach to game development. It then moves on to teach you how to use state machine’s interface to make a game with minimum code and how to add AI and Photon networking to it. The book then progresses through helping you understand how to write a Kongregate API code and upload your game on it. The book finally ends up enabling you to make a complete web Multiplayer game in Unity and add an external API to it.

What you will learn from this book

  • Understand the Unity project structure and the component-based approach to game development.
  • Master Unity and Playmaker’s interface
  • Utilize Unity and Playmaker to create game mechanics
  • Implement networking and multiplayer using Photon Unity Networking via Playmaker
  • Explore the basics of Unity scripting in JavaScript and C#
  • Import and position a model in the scene
  • Construct your own custom Playmaker actions
  • Create a game from scratch and customize it

Approach

A practical guide packed with examples that helps you to build a full-fledged game with the help of Unity and Playmaker. A few exercises and useful external resources are also provided to improve both the game and your skills.

Who this book is written for

This book is for animation artists and 3D artists, designers, and engineers who want to create interactive content with little or no programming. This book is also for game programmers who want to create a game from scratch in Unity and Playmaker. You are expected to have basic knowledge of game programming and Unity 3D.

دانلود کتاب «طراحی عملی بازی با Unity و Playmaker»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید