آموزش و پرورش

آموزش بازیگوش، بازی های آموزشی: ابزار جدید برای کلاس های درس دیجیتال

Playful Teaching, Learning Games: New Tool for Digital Classrooms

دانلود کتاب Playful Teaching, Learning Games: New Tool for Digital Classrooms (به فارسی: آموزش بازیگوش، بازی های آموزشی: ابزار جدید برای کلاس های درس دیجیتال) نوشته شده توسط «Nicola Whitton – Peter Whitton (auth.) – Myint Swe Khine (eds.)»


اطلاعات کتاب آموزش بازیگوش، بازی های آموزشی: ابزار جدید برای کلاس های درس دیجیتال

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: SensePublishers

نویسنده: Nicola Whitton – Peter Whitton (auth.) – Myint Swe Khine (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 125

حجم فایل: 9.86 مگابایت

کد کتاب: 9460914594 , 9789460914591

توضیحات کتاب آموزش بازیگوش، بازی های آموزشی: ابزار جدید برای کلاس های درس دیجیتال

مربیان در سراسر جهان به این واقعیت اذعان دارند که ما در جامعه دانش زندگی می کنیم و توانایی تفکر سیستماتیک یکی از مهارت های ضروری برای عملکرد مؤثر در قرن بیست و یکم است. در دو دهه گذشته، فرهنگ عامه بازی های دیجیتال را به عنوان بخشی از فعالیت های اوقات فراغت برای کودکان و بزرگسالان معرفی کرده است. امروزه انجام بازی های رایانه ای یک فعالیت روتین برای کودکان در هر سنی است. بسیاری توافق کرده‌اند که بازی‌های رایانه‌ای تعاملی باعث افزایش تمرکز، ارتقای تفکر، افزایش انگیزه و تشویق اجتماعی می‌شوند. مربیان راه خود را در معرفی یادگیری مبتنی بر بازی در آموزش علوم یافتند تا دانش آموزان را در آموزش مفاهیم دشوار ترغیب کنند. بازی‌های شبیه‌سازی تجربه یادگیری معتبری را ارائه می‌کنند و دنیای مجازی دانش‌آموزان را برای یادگیری پدیده‌های جدید هیجان‌زده می‌کند و ذهن کنجکاو آنها را زنده می‌کند. این کتاب مطالعات اخیر در زمینه یادگیری مبتنی بر بازی را ارائه می‌کند و تلاش‌های مداوم برای استفاده از بازی‌ها به عنوان ابزار جدید در کلاس‌های درس را گزارش می‌دهد.


Educators around the world acknowledge the fact that we live in the knowledge society and ability to think systematically is one of the necessary skills in order to function effectively in the 21st century. In the past two decades, popular culture introduced digital games as part of leisure activities for children and adults. Today playing computer games is routine activity for children of all ages. Many have agreed that interactive computer games enhance concentration, promote thinking, increase motivation and encourage socialisation. Educators found their way in introducing game-based learning in science education to entice the students in teaching difficult concepts. Simulation games provide authentic learning experience and virtual world excites the students to learn new phenomena and enliven their inquisitive mind. This book presents recent studies in game-based learning and reports continuing attempts to use games as new tool in the classrooms.

دانلود کتاب «آموزش بازیگوش، بازی های آموزشی: ابزار جدید برای کلاس های درس دیجیتال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید