دانلود کتاب Play for Children with Special Needs: Supporting children with learning differences, 3-9 (به فارسی: بازی برای کودکان با نیازهای ویژه: حمایت از کودکان با تفاوت های یادگیری، 3-9) نوشته شده توسط «Christine Macintyre»
اطلاعات کتاب بازی برای کودکان با نیازهای ویژه: حمایت از کودکان با تفاوت های یادگیری، 3-9
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Christine Macintyre
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 148
حجم فایل: 3.03 مگابایت
کد کتاب: 0415558840 , 9780415558846
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب بازی برای کودکان با نیازهای ویژه: حمایت از کودکان با تفاوت های یادگیری، 3-9
امروزه تعداد بیشتری از کودکان با تفاوت ها و مشکلات یادگیری در مدارس ما وجود دارد. نیازهای آنها متنوع و پیچیده است و متخصصان باید راه های مناسبی برای تقویت یادگیری خود بیابند. ارزش بازی در ابتکارات سیاستی از جمله برنامه درسی The Early Years Foundation Stage تایید شده است، بنابراین می توان به حرفه ای ها اطمینان داد که “زمان بیشتر برای بازی” مطابق با آخرین تفکر است.
کریستین مکینتاایر بر اهمیت ایجاد محیطی که در آن کودکان به یادگیرندگانی با اعتماد به نفس و مستقل تبدیل میشوند و به طور فزایندهای قادر به استفاده از تخیل خود، مراقبت از دیگران و ریسکهای ایمن میشوند. این نسخه کاملاً اصلاح شده بازی برای کودکان با نیازهای ویژه شامل یافتههای تحقیقاتی جدید است و پیامدهای آنها را برای تمرین توضیح میدهد.
این کتاب سپس به کسانی که از کودکان حمایت میکنند این امکان را میدهد:
- درک فواید بازی و نحوه انطباق سناریوهای مختلف برای حمایت از کودکانی که بازی کردن برایشان آسان نیست
- مشاهده کودکان همانطور که آنها بازی می کنند تا هر گونه مشکلی زود تشخیص داده شود
- مناطق مختلف بازی را تجزیه و تحلیل کنید تا انواع مختلف یادگیری (فکری، خلاق، حرکتی، اجتماعی و عاطفی) مورد قدردانی قرار می گیرند.
p>
بازی برای کودکان با نیازهای ویژه، ویرایش دوم به تمرینکنندگان این امکان را میدهد تا از سهم بازی در آموزش همه کودکان قدردانی کنند. چه نیازهای خاصی داشته باشند یا نه. این برای والدین، معلمان، دستیاران آموزشی و متخصصان مهد کودک و همچنین کسانی است که از کودکان در خانه مراقبت می کنند.
There are many more children with learning differences and difficulties in our schools today. Their needs are varied and complex and professionals must find appropriate ways to enhance their learning. The value of play is endorsed in policy initiatives including The Early Years Foundation Stage curriculum, so professionals can be reassured that ‘more time to play’ is in line with the latest thinking.
Christine Macintyre emphasises the importance of creating an environment where children become confident, independent learners, increasingly able to use their imaginations, care for others and to take safe risks. This fully revised edition of Play for Children with Special Needs includes new research findings and explains their implications for practice.
This book then enables those supporting children to:
- understand the benefits of play and how to adapt different scenarios to support children who do not find it easy to play
- observe children as they play so that any difficulties can be identified early
- analyse different play areas so that the different kinds of learning (intellectual, creative, motor, social and emotional) are appreciated.
Play for Children with Special Needs, 2nd edition enables practitioners to appreciate the contribution that play makes to the education of all children, whether they have special needs or not. It is for parents, teachers, teaching assistants and nursery professionals as well as those who care for children at home.
دانلود کتاب «بازی برای کودکان با نیازهای ویژه: حمایت از کودکان با تفاوت های یادگیری، 3-9»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.