دانلود کتاب Physically Based Rendering, Third Edition: From Theory to Implementation (به فارسی: رندر مبتنی بر فیزیکی، ویرایش سوم: از نظریه تا اجرا) نوشته شده توسط «Matt Pharr – Wenzel Jakob – Greg Humphreys»
اطلاعات کتاب رندر مبتنی بر فیزیکی، ویرایش سوم: از نظریه تا اجرا
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: Matt Pharr – Wenzel Jakob – Greg Humphreys
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 1266 / 1226
حجم فایل: 16.17 مگابایت
کد کتاب: 0128006455 , 9780128006450
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب رندر مبتنی بر فیزیکی، ویرایش سوم: از نظریه تا اجرا
پردازش مبتنی بر فیزیکی: از تئوری تا اجرا، ویرایش سوم، هم نظریه ریاضی پشت یک سیستم رندر واقعی فوتوریالیستی مدرن و هم اجرای عملی آن را توصیف میکند. از طریق روشی به نام «برنامهنویسی باسواد»، نویسندگان اسناد قابل خواندن توسط انسان و کد منبع را در یک مرجع واحد ترکیب میکنند که به طور خاص برای کمک به درک طراحی شده است. نتیجه یک دستاورد خیره کننده در آموزش گرافیک است.
از طریق ایدهها و نرمافزارهای این کتاب، کاربران یاد میگیرند که یک سیستم رندر با ویژگیهای کامل برای ایجاد تصاویر خیرهکننده طراحی و استفاده کنند. این نسخه کاملاً بهروزرسانیشده و اصلاحشده شامل پوششهای جدیدی در ردیابی پرتوهای مو و منحنیهای اولیه، مسائل دقیق عددی با ردیابی پرتو، LBVHs، مدلهای دوربین واقعی، معادله اندازهگیری، و موارد دیگر است. این یک منبع رنگی و ضروری در رندر مبتنی بر فیزیکی است.
- بازبینی های به روز مرجع اصلی در رندر را ارائه می دهد، از جمله بخش های جدید در ردیابی مسیر دو طرفه، استحکام عددی. مشکلات مربوط به ردیابی پرتو، مدلهای دوربین واقعی، و پراکندگی زیرسطحی
- کد منبع را برای یک سیستم رندر کامل ارائه میدهد که به خوانندگان اجازه میدهد سریع شروع به کار کنند
- شامل یک ویژگی نمایهسازی منحصر به فرد، با سواد برنامه نویسی، که مکان های هر تابع، متغیر و متد را در صفحه ای که برای اولین بار توضیح داده شده است فهرست می کند
- به عنوان یک منبع ضروری در رندر مبتنی بر فیزیکی عمل می کند
Physically Based Rendering: From Theory to Implementation, Third Edition, describes both the mathematical theory behind a modern photorealistic rendering system and its practical implementation. Through a method known as ‘literate programming’, the authors combine human-readable documentation and source code into a single reference that is specifically designed to aid comprehension. The result is a stunning achievement in graphics education.
Through the ideas and software in this book, users will learn to design and employ a fully-featured rendering system for creating stunning imagery. This completely updated and revised edition includes new coverage on ray-tracing hair and curves primitives, numerical precision issues with ray tracing, LBVHs, realistic camera models, the measurement equation, and much more. It is a must-have, full color resource on physically-based rendering.
- Presents up-to-date revisions of the seminal reference on rendering, including new sections on bidirectional path tracing, numerical robustness issues in ray tracing, realistic camera models, and subsurface scattering
- Provides the source code for a complete rendering system allowing readers to get up and running fast
- Includes a unique indexing feature, literate programming, that lists the locations of each function, variable, and method on the page where they are first described
- Serves as an essential resource on physically-based rendering
دانلود کتاب «رندر مبتنی بر فیزیکی، ویرایش سوم: از نظریه تا اجرا»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.