دانلود کتاب Perfect Phrases for Customer Service: Hundreds of Tools, Techniques, and Scripts for Handling Any Situation (به فارسی: عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی) نوشته شده توسط «Michael Sheimo»
اطلاعات کتاب عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی
موضوع اصلی: زبان شناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Michael Sheimo
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 240
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780071445870 , 0071445870
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی
ابزارهایی برای جلب رضایت حتی خواستارترین مشتریان
یک مشتری راضی یک مشتری وفادار است، و در اقتصاد تجاری فوق رقابتی امروزی، چیزهای کمی به اندازه کیفیت شرکت برای کسب درآمد بسیار مهم هستند. خدمات مشتری. این جدیدترین عنوان در سری پرطرفدار Perfect Phrases فقط برای کارمندان خدمات مشتری و کسانی که آنها را آموزش و مدیریت می کنند مناسب است. عبارت Perfect Phrases for Customer Service به شما کمک می کند تا با همه چیزهایی که برای خوشحال و وفادار نگه داشتن مشتریان نیاز دارید، به سرعت راه اندازی کنید، از جمله:
- توضیحات واضح در مورد دلایل رفتارهای دشوار مشتری
- ابزارها و تکنیک های اثبات شده برای مدیریت موفقیت آمیز حتی سرسخت ترین مشتریان
- 101 دیالوگ و اسکریپت سازماندهی شده بر اساس انواع رفتارهای دشوار، قابل استفاده همانطور که هست یا به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی، و به راحتی برای هر صنعت و فرهنگ شرکتی تنظیم می شود
برای اطلاعات بیشتر، به www.customerservicezone.com
مراجعه کنید
Tools for pleasing even the most demanding customers
A satisfied customer is a loyal customer, and in today’s supercompetitive business economy few things are as crucial to a company’s bottom line as the quality of its customer service. This latest title in the popular Perfect Phrases series is just the thing for customer service employees and those who train and manage them. Perfect Phrases for Customer Service gets you quickly up and running with everything you need to keep customers happy and loyal, including:
- Clear explanations of the reasons for difficult customer behaviors
- Proven tools and techniques for successfully handling even the most cantankerous customers
- 101 dialogues and scripts organized according to types of difficult behaviors, usable as is or as part of a training program, and easily tailored to any industry and company culture
For more information, visit www.customerservicezone.com
دانلود کتاب «عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.