مدیریت

عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی

Perfect Phrases for Customer Service: Hundreds of Tools, Techniques, and Scripts for Handling Any Situation

دانلود کتاب Perfect Phrases for Customer Service: Hundreds of Tools, Techniques, and Scripts for Handling Any Situation (به فارسی: عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی) نوشته شده توسط «Robert Bacal»


اطلاعات کتاب عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Robert Bacal

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 240

حجم فایل: 1.11 مگابایت

کد کتاب: 007144453X , 9780071444538

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی

ابزارهایی برای راضی کردن حتی خواستارترین مشتریان یک مشتری راضی یک مشتری وفادار است و در اقتصاد تجاری فوق رقابتی امروزی، چیزهای کمی به اندازه کیفیت خدمات به مشتریان برای نتیجه یک شرکت حیاتی هستند. این جدیدترین عنوان در سری پرطرفدار Perfect Phrases فقط برای کارمندان خدمات مشتری و کسانی که آنها را آموزش و مدیریت می کنند مناسب است. عبارت Perfect Phrases for Customer Service به شما کمک می کند تا همه چیزهایی را که برای راضی نگه داشتن مشتریان و وفادار نگه داشتن آنها نیاز دارید به سرعت راه اندازی کنید، از جمله: توضیحات واضح در مورد دلایل رفتارهای دشوار مشتری ابزارها و تکنیک های اثبات شده برای مدیریت موفقیت آمیز حتی بدسرپرست ترین مشتریان 101 گفتگو و اسکریپت سازماندهی شده با توجه به انواع رفتارهای دشوار، قابل استفاده همانطور که هست یا به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی، و به راحتی با هر صنعت و فرهنگ شرکتی سازگار است. برای اطلاعات بیشتر، از www.customerservicezone.com دیدن کنید.


Tools for pleasing even the most demanding customers A satisfied customer is a loyal customer, and in today’s supercompetitive business economy few things are as crucial to a company’s bottom line as the quality of its customer service. This latest title in the popular Perfect Phrases series is just the thing for customer service employees and those who train and manage them. Perfect Phrases for Customer Service gets you quickly up and running with everything you need to keep customers happy and loyal, including: Clear explanations of the reasons for difficult customer behaviors Proven tools and techniques for successfully handling even the most cantankerous customers 101 dialogues and scripts organized according to types of difficult behaviors, usable as is or as part of a training program, and easily tailored to any industry and company culture For more information, visit www.customerservicezone.com

دانلود کتاب «عبارات عالی برای خدمات مشتری: صدها ابزار، تکنیک و اسکریپت برای رسیدگی به هر موقعیتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید