آموزش و پرورش

آموزش فناوری در مدارس متوسطه: دیدگاه های آگاهانه تحقیق برای معلمان کلاس درس

Pedagogy for Technology Education in Secondary Schools: Research Informed Perspectives for Classroom Teachers

دانلود کتاب Pedagogy for Technology Education in Secondary Schools: Research Informed Perspectives for Classroom Teachers (به فارسی: آموزش فناوری در مدارس متوسطه: دیدگاه های آگاهانه تحقیق برای معلمان کلاس درس) نوشته شده توسط «P. John Williams – David Barlex»


اطلاعات کتاب آموزش فناوری در مدارس متوسطه: دیدگاه های آگاهانه تحقیق برای معلمان کلاس درس

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing;Springer

نویسنده: P. John Williams – David Barlex

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 348

حجم فایل: 7.92 مگابایت

کد کتاب: 3030415481 , 9783030415488

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب آموزش فناوری در مدارس متوسطه: دیدگاه های آگاهانه تحقیق برای معلمان کلاس درس

این کتاب به بررسی پداگوژی مناسب برای کلاس آموزش فناوری دبیرستان می‌پردازد. ابعاد آموزش فناوری را با تحقیقات علمی، از جمله اطلاعاتی که به شدت مرتبط با عمل است، پوشش می دهد. این کتاب ماهیت دوره‌های فناوری در مدارس متوسطه را در حوزه‌های قضایی مختلف مورد بحث قرار می‌دهد و در نظر می‌گیرد که چگونه می‌توان آنها را با توجه به چارچوب‌های معرفت‌شناختی مختلف مشاهده کرد.

این نوشته توسط تحقیقات، اما نه محدود به آن، تهیه شده است و به شدت به تمرین با متخصصان معتبر در زمینه آموزش فناوری مرتبط است که فصل‌هایی را ارائه می‌کنند که با شواهدی از تحقیقات آموزش فناوری یا سایر زمینه‌ها پشتیبانی می‌شوند. نویسندگان در مورد امکانات آموزشی در حوزه‌های تخصصی خود حدس می‌زنند تا احتمالات آموزشی را در نظر بگیرند و دیدگاهی را در مورد اینکه آموزش برای آموزش فناوری باید به کجا حرکت کند و چگونه معلمان می‌توانند در شیوه توسعه عملکرد خود واکنش نشان دهند، ایجاد کنند.


This book explores pedagogy appropriate for the secondary school technology education classroom. It covers the dimensions of pedagogy for technology with scholarly research, including information strongly related to practice. The book discusses the nature of technology courses in secondary schools across various jurisdictions and considers how they might be viewed with regard to different epistemological frameworks.

The writing is informed by, but not limited to, research and strongly related to practice with acknowledged experts in the field of technology education contributing chapters supported by evidence from technology education research or other fields. The authors speculate on pedagogical possibilities in their areas of expertise in order to consider pedagogical possibilities and develop a view of where pedagogy for technology education should move and how teachers might respond in the way they develop their practice.

دانلود کتاب «آموزش فناوری در مدارس متوسطه: دیدگاه های آگاهانه تحقیق برای معلمان کلاس درس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید