دانلود کتاب New Science of Learning: Cognition, Computers and Collaboration in Education (به فارسی: علم جدید یادگیری: شناخت، رایانه و همکاری در آموزش) نوشته شده توسط «Margaret Weigel – Celka Straughn – Howard Gardner (auth.) – Myint Swe Khine – Issa M. Saleh (eds.)»
اطلاعات کتاب علم جدید یادگیری: شناخت، رایانه و همکاری در آموزش
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag New York
نویسنده: Margaret Weigel – Celka Straughn – Howard Gardner (auth.) – Myint Swe Khine – Issa M. Saleh (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 607 / 623
حجم فایل: 7.75 مگابایت
کد کتاب: 1441957162 , 9781441957160
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب علم جدید یادگیری: شناخت، رایانه و همکاری در آموزش
اولین نرم افزار آموزشی به سادگی مطالب چاپی را از صفحه به مانیتور منتقل می کرد. از آن زمان، اینترنت و سایر رسانههای دیجیتالی دانشآموزان را به دانشآموزان در حال گسترش، کمهزینه و فرصتی برای تعامل با ذهنهای سرتاسر جهان به ارمغان آورده است – در حالی که خطر کوتاهتر کردن دامنه توجه، جدا کردن آنها از تماسهای بین فردی و آنها را در معرض بیش از حد اطلاعات قرار دهید.
علم جدید یادگیری: شناخت، رایانه و همکاری در آموزش به طرز ماهرانه ای روابط متعددی را که در بین این عناصر حیاتی در تجربه آموزشی پیچیده و چند مرحله ای دانش آموزان یافت می شود، بررسی می کند. این منبع پیشرفته با بینش مربیان در مورد تأثیرات شناختی رسانه های دیجیتال – طیف متنوعی از دیدگاه ها با اجماع کمی شروع می شود – این منبع پیشرفته پتانسیل دو لبه ذاتی آموزش مبتنی بر رایانه و نقش آن را در شکل دادن به قابلیت های تفکر دانش آموزان تأیید می کند. بر این اساس، تاکید بر استراتژی هایی است که نقاط قوت را به حداکثر می رساند و جنبه های منفی یادگیری دیجیتال را جبران می کند، از جمله:
- شناخت گروهی به عنوان پایه ای برای یادگیری
- کنترل فراشناختی یادگیری و یادآوری
- توسعه دوره آموزش عالی با استفاده از منابع آموزشی باز
- طراحی مدل توسعه حرفه ای معلم فناوری محور
- حمایت از همکاری دانش آموزان با ابزارهای ویدئویی دیجیتال
- آموزش و یادگیری از طریق شیوه های حاشیه نویسی اجتماعی
علم جدید یادگیری: شناخت، رایانه و همکاری در آموزش، چالشهای نوظهور و ایدههای نوآورانه را برای محققان روانشناسی آموزشی، طراحی آموزشی، فناوریهای آموزشی و علوم یادگیری مورد توجه قرار میدهد.
تأییدات:
“این کتاب محققان برجسته ای را گرد هم می آورد که چگونه مطالعه می کنند فناوری می تواند یادگیری دانش آموزان را افزایش دهد. آنها به سؤالاتی در مورد اینکه چگونه فناوری می تواند از یادگیری مشارکتی، ایجاد دانش، ارزیابی، فراشناخت و توسعه حرفه ای حمایت کند، می پردازند. به عنوان مثال، فصلی توسط هوارد گاردنر و همکارانش توضیح میدهد که چگونه دانشآموزان در حال رشد با فناوریهای جدید در حال تغییر هستند، و فصلی از کرت دبلیو فیشر و همکارانش طراحی مجدد تستها را با استفاده از جدیدترین فناوریهای کامپیوتری و یادگیری علوم توصیف میکند. در مجموع، این مجموعه ای عالی از فصول در مورد آخرین پیشرفت ها در فناوری آموزشی است.”
آلن کالینز، دانشگاه نورث وسترن – نویسنده، بازاندیشی آموزش در عصر فناوری
“فناوری های یادگیری مدرن در قرن بیست و یکم به عنوان ابزارهای قدرتمندی برای تقویت یادگیری و تفکر پدیدار شده اند، اما بسیاری از پتانسیل های آنها هنوز قابل تحقق است. به طور قابل توجهی، همانطور که ما نحوه تعامل یادگیرندگان با محیط های یادگیری متنوع، از جمله رسانه های دیجیتال را بررسی می کنیم، متوجه می شویم که این ابزارها همچنین بینش های جدیدی را در مورد نحوه عملکرد ذهن ما و درک بهتر وعده ای که فناوری های یادگیری ارائه می دهند، آشکار می کنند. این کتاب برخی از آخرین اکتشافات و بینش های نظری را در مورد نحوه تفکر و یادگیری ما، به ویژه از طریق اکتشافات با استفاده از رسانه های دیجیتال، ارائه می دهد. این یک کتاب درجه یک است که شامل فصول برخی از بهترین محققان در سراسر جهان است.”
O. R. Anderson، دانشگاه کلمبیا، کالج معلمان – کرسی، ریاضیات، علوم و فناوری
p>
The earliest educational software simply transferred print material from the page to the monitor. Since then, the Internet and other digital media have brought students an ever-expanding, low-cost knowledge base and the opportunity to interact with minds around the globe—while running the risk of shortening their attention spans, isolating them from interpersonal contact, and subjecting them to information overload.
The New Science of Learning: Cognition, Computers and Collaboration in Education deftly explores the multiple relationships found among these critical elements in students’ increasingly complex and multi-paced educational experience. Starting with instructors’ insights into the cognitive effects of digital media—a diverse range of viewpoints with little consensus—this cutting-edge resource acknowledges the double-edged potential inherent in computer-based education and its role in shaping students’ thinking capabilities. Accordingly, the emphasis is on strategies that maximize the strengths and compensate for the negative aspects of digital learning, including:
- Group cognition as a foundation for learning
- Metacognitive control of learning and remembering
- Higher education course development using open education resources
- Designing a technology-oriented teacher professional development model
- Supporting student collaboration with digital video tools
- Teaching and learning through social annotation practices
The New Science of Learning: Cognition, Computers and Collaboration in Education brings emerging challenges and innovative ideas into sharp focus for researchers in educational psychology, instructional design, education technologies, and the learning sciences.
Endorsements:
“The book brings together leading researchers who study how technology can enhance student learning. They address questions of how technology can support collaborative learning, knowledge building, assessment, metacognition, and professional development. For example, a chapter by Howard Gardner and his colleagues describes how students are changing as they grow up with new technologies, and a chapter by Kurt W. Fischer and his colleagues describes redesigning testing with the use of latest in computer technology and learning science. Altogether it is a fine collection of chapters about the latest advances in educational technology.”
Allan Collins, Northwestern University – Author, Rethinking Education in the Age of Technology
“Modern learning technologies have emerged in the 21st century as powerful tools to enhance learning and thinking, but much of their potential remains to be realized. Remarkably, as we explore how learners interact with diverse learning environments, including digital media, we are discovering that these tools also are revealing new insights into how our minds operate and how better to realize the promise that learning technologies offer. This book presents some of the latest discoveries and theoretical insights about how we think and learn, especially through explorations employing digital media. This is a first-class book containing chapters by some of the best researchers worldwide.”
O. R. Anderson, Columbia University, Teachers College – Chair, Mathematics, Science and Technology
دانلود کتاب «علم جدید یادگیری: شناخت، رایانه و همکاری در آموزش»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.