نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی

New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education

دانلود کتاب New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education (به فارسی: دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی) نوشته شده توسط «Dominique Guin – Kenneth Ruthven – Luc Trouche»


اطلاعات کتاب دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Dominique Guin – Kenneth Ruthven – Luc Trouche

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 373

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780387231587 , 0-387-23158-7

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی

دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی نشان دهنده بلوغ و گسترش نظریه های شناخت موقعیتی است که در آموزش ریاضیات اعمال می شود. همه موقعیت‌هایی که فصل‌های این کتاب بر آن‌ها استوار شده‌اند، نمونه‌ای از فعالیت‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را ریاضی توصیف کرد، چه کلاس درس، محل کار، خانه یا خیابان. در شناسایی فعالیت‌های ریاضی، این کتاب به بررسی روش‌های صحبت افراد، آنچه درباره آن صحبت می‌کنند، روی چه چیزهایی تمرکز می‌کنند، نحوه طبقه‌بندی تجربه، سطوح و انواع کلیات برای آن‌ها، چه چیزی متنوع و چه چیزی ثابت است، چه روابطی را مشاهده می‌کنند، بررسی می‌کند. یا ساخت و نحوه بیان آنها – تا حد زیادی موسیقی، موسیقایی و یک موسیقیدان شناخته می شوند. در این کتاب دیدگاهی پویا از دانش توسط همه نویسندگان ارائه شده است. اگرچه دانش آنچه در محیط‌های یادگیری تولید می‌شود در نظر گرفته می‌شود، اما هر فصل دیدگاه متفاوتی در رابطه با فرد، گروه، فعالیت، قراردادهای تاریخی، و دیدگاه‌های مستبدانه از معنا ارائه می‌دهد. دستورالعمل‌های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی منبعی را برای مربیان فراهم می‌کند. محققین و دانشجویان از طریق یک منبع سازمان یافته و متنوع به شناخت موقعیتی نزدیک شوند.


New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education represents the maturation and expansion of the situated cognition theories applied to mathematics education. All of the situations on which the chapters of this book are based exemplify activity which would be described as mathematical, whether they are classrooms, workplaces, homes or the street. In identifying mathematical activity, this book examines the ways people talk, what they talk about, what they focus on, how they classify experience, what levels and kinds of generality occur to them, what is varied and what is fixed, what relationships they observe or construct and how they express them-much they way music, musicality, and a musician are recognized.In this book a dynamic view of knowledge is taken by all the authors. Although knowledge is considered what is produced in learning environments, each chapter offers a different perspective on its relationship to the individual, group, activity, historical conventions, and authoritarian views of meaning.New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education provides a resource for educators, researchers and students to approach situated cognition through an organized and diverse source.

دانلود کتاب «دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.