دانلود کتاب New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education (به فارسی: دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی) نوشته شده توسط «Dominique Guin – Kenneth Ruthven – Luc Trouche»
اطلاعات کتاب دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی
موضوع اصلی: ریاضیات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Dominique Guin – Kenneth Ruthven – Luc Trouche
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 373
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780387231587 , 0-387-23158-7
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی
دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی نشان دهنده بلوغ و گسترش نظریه های شناخت موقعیتی است که در آموزش ریاضیات اعمال می شود. همه موقعیتهایی که فصلهای این کتاب بر آنها استوار شدهاند، نمونهای از فعالیتهایی هستند که میتوان آنها را ریاضی توصیف کرد، چه کلاس درس، محل کار، خانه یا خیابان. در شناسایی فعالیتهای ریاضی، این کتاب به بررسی روشهای صحبت افراد، آنچه درباره آن صحبت میکنند، روی چه چیزهایی تمرکز میکنند، نحوه طبقهبندی تجربه، سطوح و انواع کلیات برای آنها، چه چیزی متنوع و چه چیزی ثابت است، چه روابطی را مشاهده میکنند، بررسی میکند. یا ساخت و نحوه بیان آنها – تا حد زیادی موسیقی، موسیقایی و یک موسیقیدان شناخته می شوند. در این کتاب دیدگاهی پویا از دانش توسط همه نویسندگان ارائه شده است. اگرچه دانش آنچه در محیطهای یادگیری تولید میشود در نظر گرفته میشود، اما هر فصل دیدگاه متفاوتی در رابطه با فرد، گروه، فعالیت، قراردادهای تاریخی، و دیدگاههای مستبدانه از معنا ارائه میدهد. دستورالعملهای جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی منبعی را برای مربیان فراهم میکند. محققین و دانشجویان از طریق یک منبع سازمان یافته و متنوع به شناخت موقعیتی نزدیک شوند.
دانلود کتاب «دستورالعمل های جدید برای شناخت موقعیتی در آموزش ریاضی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.