نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

دیدگاه های چندگانه در مورد آموزش و یادگیری ریاضیات: (دیدگاه بین المللی در مورد آموزش ریاضی)

Multiple Perspectives on Mathematics Teaching and Learning: (International Perspectives on Mathematics Education)

دانلود کتاب Multiple Perspectives on Mathematics Teaching and Learning: (International Perspectives on Mathematics Education) (به فارسی: دیدگاه های چندگانه در مورد آموزش و یادگیری ریاضیات: (دیدگاه بین المللی در مورد آموزش ریاضی)) نوشته شده توسط «Jo Boaler»


اطلاعات کتاب دیدگاه های چندگانه در مورد آموزش و یادگیری ریاضیات: (دیدگاه بین المللی در مورد آموزش ریاضی)

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Praeger

نویسنده: Jo Boaler

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 289

حجم فایل: 1.84 مگابایت

کد کتاب: 156750535X , 9781567505351

توضیحات کتاب دیدگاه های چندگانه در مورد آموزش و یادگیری ریاضیات: (دیدگاه بین المللی در مورد آموزش ریاضی)

دیدگاه های چندگانه در آموزش و یادگیری ریاضیات مجموعه ای از فصول را ارائه می دهد که نگاه جدیدی به آموزش ریاضیات دارد. نویسندگان برجسته، مانند دبورا بال، پل کاب، جیم گرینو، استفان لرمن و مایکل اپل، از طیف وسیعی از دیدگاه ها در تجزیه و تحلیل خود از آموزش و یادگیری ریاضیات استفاده می کنند. آنها به مشکلات عملی می پردازند: طراحی تدریس و تحقیق که ماهیت اجتماعی یادگیری را تصدیق می کند، به حداکثر رساندن تأثیر برنامه های آموزش معلمان، افزایش فرصت های یادگیری دانش آموزانی که در گروه ها کار می کنند، و بهبود تأثیر سلطه مردان در کلاس های درس مختلط. این بینش های عملی با پیشرفت های مهم در تئوری ترکیب شده اند. تعدادی از نویسندگان به ماهیت یادگیری و آموزش می پردازند، از جمله روش هایی که نظریه ها و شیوه های آموزش ریاضی یادگیری را به طور همزمان اجتماعی و فردی می شناسند. موضوعاتی که به آنها پرداخته می شود شامل شیوه های تدریس، برابری، زبان، ارزیابی، کار گروهی و زمینه سیاسی وسیع تر اصلاح ریاضیات است. مشارکت‌کنندگان از دیدگاه‌های جامعه‌شناختی، انسان‌شناختی، روان‌شناختی، اجتماعی-فرهنگی، سیاسی و ریاضی برای تولید تحلیل‌های قدرتمندی از آموزش و یادگیری ریاضیات استفاده می‌کنند.


Multiple Perspectives on Mathematics Teaching and Learning offers a collection of chapters that take a new look at mathematics education. Leading authors, such as Deborah Ball, Paul Cobb, Jim Greeno, Stephen Lerman, and Michael Apple, draw from a range of perspectives in their analyses of mathematics teaching and learning. They address such practical problems as: the design of teaching and research that acknowledges the social nature of learning, maximizing the impact of teacher education programs, increasing the learning opportunities of students working in groups, and ameliorating the impact of male domination in mixed classrooms.These practical insights are combined with important advances in theory. Several of the authors address the nature of learning and teaching, including the ways in which theories and practices of mathematics education recognize learning as simultaneously social and individual. The issues addressed include teaching practices, equity, language, assessment, group work and the broader political context of mathematics reform. The contributors variously employ sociological, anthropological, psychological, sociocultural, political, and mathematical perspectives to produce powerful analyses of mathematics teaching and learning.

دانلود کتاب «دیدگاه های چندگانه در مورد آموزش و یادگیری ریاضیات: (دیدگاه بین المللی در مورد آموزش ریاضی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید