دانلود کتاب Modeling a Character in 3DS Max (به فارسی: مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max) نوشته شده توسط «Paul Steed»
اطلاعات کتاب مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max
موضوع اصلی: کامپیوتر – پایگاه داده
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordwave Pub
نویسنده: Paul Steed
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 545
حجم فایل: 27.83 مگابایت
کد کتاب: 1556228155 , 9781556228155
توضیحات کتاب مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max
چه در 3D Studio Max تازه کار باشید و چه یک توسعه دهنده باتجربه که روی بازی بعدی خود کار می کند، مدل سازی یک شخصیت در 3DS Max افزودنی ضروری به مجموعه کتاب های Max شما خواهد بود. پل استید، مدل ساز و انیماتور شخصیت هایی که در Quake II و Quake III Arena شرکت id Software دیده می شود، تمام نکات، ترفندها و تکنیک هایی را به شما نشان می دهد که او را به یکی از شناخته شده ترین هنرمندان سه بعدی صنعت تبدیل کرده است. اساساً یک آموزش طولانی است، این کتاب خلق یک شخصیت واحد از نقشه مفهومی تا بافت را شرح می دهد. استید با استفاده از هر قسمت بدن به عنوان فرصتی برای نشان دادن یک روش مدلسازی متفاوت، گستره خلق شخصیت را اجرا میکند: * مدلسازی با چیزهای ابتدایی * استفاده از اکستروژن * برخورد با Booleans * آینهسازی و استفاده مجدد از مدلها * استفاده از شبکههای پلی بالا به عنوان یک الگوی کم پلی * تکنیک های بهینه سازی * استفاده از مختصات نقشه برداری UVW از یکی از حرفه ای ها بیاموزید که چگونه شخصیت های بازی کم پلی و زمان واقعی را با مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max بسازید!
دانلود کتاب «مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)