پایگاه های داده

مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max

Modeling a Character in 3DS Max

دانلود کتاب Modeling a Character in 3DS Max (به فارسی: مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max) نوشته شده توسط «Paul Steed»


اطلاعات کتاب مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max

موضوع اصلی: کامپیوتر – پایگاه داده

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordwave Pub

نویسنده: Paul Steed

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 545

حجم فایل: 27.83 مگابایت

کد کتاب: 1556228155 , 9781556228155

توضیحات کتاب مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max

چه در 3D Studio Max تازه کار باشید و چه یک توسعه دهنده باتجربه که روی بازی بعدی خود کار می کند، مدل سازی یک شخصیت در 3DS Max افزودنی ضروری به مجموعه کتاب های Max شما خواهد بود. پل استید، مدل ساز و انیماتور شخصیت هایی که در Quake II و Quake III Arena شرکت id Software دیده می شود، تمام نکات، ترفندها و تکنیک هایی را به شما نشان می دهد که او را به یکی از شناخته شده ترین هنرمندان سه بعدی صنعت تبدیل کرده است. اساساً یک آموزش طولانی است، این کتاب خلق یک شخصیت واحد از نقشه مفهومی تا بافت را شرح می دهد. استید با استفاده از هر قسمت بدن به عنوان فرصتی برای نشان دادن یک روش مدل‌سازی متفاوت، گستره خلق شخصیت را اجرا می‌کند: * مدل‌سازی با چیزهای ابتدایی * استفاده از اکستروژن * برخورد با Booleans * آینه‌سازی و استفاده مجدد از مدل‌ها * استفاده از شبکه‌های پلی بالا به عنوان یک الگوی کم پلی * تکنیک های بهینه سازی * استفاده از مختصات نقشه برداری UVW از یکی از حرفه ای ها بیاموزید که چگونه شخصیت های بازی کم پلی و زمان واقعی را با مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max بسازید!


Whether you’re new to 3D Studio Max or you’re an experienced developer working on your next game, Modeling a Character in 3DS Max will be an indispensable addition to your Max book collection. Paul Steed, modeler and animator of characters seen in id Software’s Quake II and Quake III Arena, shows you all the tips, tricks, and techniques that have made him one of the industry’s most recognized 3D artists. Essentially one long tutorial, this book chronicles the creation of a single character from concept to texture mapping. Using each body part as an opportunity to illustrate a different modeling method, Steed runs the gamut of character creation: * Modeling with primitives * Using extrusions * Dealing with Booleans * Mirroring and reusing models * Using high-poly mesh as a low-poly template * Optimization techniques * Applying UVW mapping coordinatesLearn from one of the pros how to make low-poly, real-time game characters with Modeling a Character in 3DS Max!

دانلود کتاب «مدل سازی یک کاراکتر در 3DS Max»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید