نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری

Mathematics for Computer Graphics

دانلود کتاب Mathematics for Computer Graphics (به فارسی: ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری) نوشته شده توسط «John A. Vince»


اطلاعات کتاب ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: John A. Vince

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 251

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9781846280344 , 1846280346

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری

از ریاضیات گیج شده اید؟ سپس امید خود را از دست ندهید.

جان وینس به شما نشان می دهد که چگونه بسیاری از ایده های ریاضی مورد استفاده در انیمیشن های کامپیوتری، واقعیت مجازی، CAD و سایر زمینه های گرافیک کامپیوتری را درک کنید.

در سیزده فصل شما دوباره کشف خواهید کرد – و امیدواریم برای اولین بار روش جدیدی برای درک – تکنیک های ریاضی مورد نیاز برای حل مسائل و طراحی برنامه های کامپیوتری برای برنامه های گرافیکی کامپیوتری را کشف کنید. هر فصل یک موضوع ریاضی خاص را بررسی می کند و شما را به مناطق پیشرفته تر هدایت می کند تا زمانی که بتوانید منحنی های سه بعدی و تکه های سطحی را درک کنید و با استفاده از بردارها مسائل را حل کنید.

پس از خواندن کتاب، باید بتوانید با اطمینان به کتاب های چالش برانگیزتر مراجعه کنید و بینش بیشتری نسبت به طراحی نرم افزارهای گرافیک کامپیوتری ایجاد کنید.

به سرعت با ریاضیات آشنا شوید – اعداد، جبر، مثلثات، هندسه مختصات، تبدیل ها، بردارها، منحنی ها و سطوح , مختصات باریسنتریک, هندسه تحلیلی.

کتابی که یک بار خواهید خواند و بارها و بارها به آن مراجعه خواهید کرد!


Baffled by maths? Then don’t give up hope.

John Vince will show you how to understand many of the mathematical ideas used in computer animation, virtual reality, CAD, and other areas of computer graphics.

In thirteen chapters you will rediscover – and hopefully discover for the first time a new way of understanding – the mathematical techniques required to solve problems and design computer programs for computer graphic applications. Each chapter explores a specific mathematical topic and takes you forward into more advanced areas until you are able to understand 3D curves and surface patches, and solve problems using vectors.

After reading the book, you should be able to refer to more challenging books with confidence and develop a greater insight into the design of computer graphics software.

Get to grips with mathematics fast – Numbers, Algebra, Trigonometry, Coordinate geometry, Transforms, Vectors, Curves and surfaces, Barycentric coordinates, Analytic geometry.

The book you will read once, and refer to over and over again!

دانلود کتاب «ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.