دانلود کتاب Mathematics Education in Different Cultural Traditions- A Comparative Study of East Asia and the West (به فارسی: آموزش ریاضی در سنت های مختلف فرهنگی – مطالعه تطبیقی شرق آسیا و غرب) نوشته شده توسط «Frederick K.S. Leung – Klaus-D. Graf – Francis J. Lopez-Real»
اطلاعات کتاب آموزش ریاضی در سنت های مختلف فرهنگی – مطالعه تطبیقی شرق آسیا و غرب
موضوع اصلی: ریاضیات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Frederick K.S. Leung – Klaus-D. Graf – Francis J. Lopez-Real
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 567
حجم کتاب: 34 مگابایت
کد کتاب: 9780387297224 , 0387297227
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب آموزش ریاضی در سنت های مختلف فرهنگی – مطالعه تطبیقی شرق آسیا و غرب
ایده اساسی مطالعه ICMI 13 به شرح زیر است: آموزش در هر محیط اجتماعی به طرق مختلف تحت تأثیر سنت های این محیط ها است. در نتیجه نتایج چنین آموزشی به طور طبیعی با سنت های مختلف در محیط های مختلف متفاوت خواهد بود. در واقع، این امر ضروری است، زیرا یکی از اهداف آموزش، حمایت از تداوم سنتی ساختار و عملکرد یک محیط خاص است.
از سوی دیگر، امروزه ما شاهد هستیم. وابستگی متقابل فزاینده بین محیط هایی مانند مناطق، ایالت ها، کشورها و مناطق مختلف فرهنگی جهان. از بسیاری جهات، آنها باید بر استانداردهای آموزشی متناظر یا معادل تکیه کنند و تفاوتها میتواند باعث ناراحتی شود. با این پدیده شکاف تفاوت و مطابقت، که با چالش همیشگی بهبود کیفیت آموزش ریاضی مرتبط است، روبرو شوید. مطالعه ای که سعی در مقایسه بین آموزش ریاضیات در سنت های مختلف دارد، برای درک دقیق این پدیده و بهره برداری از آن به خاطر آموزش ریاضی مفید خواهد بود.
مجموعه مطالعه منعکس کننده این است. ساختار کنفرانس در چهار بخش از مقالات تجدید نظر شده، ادغام بینش، نتایج و مفاهیم از بحث های تطبیقی. برای دستیابی به این بازبینی و ادغام، ویراستاران بخش تعامل واضحی را با و بین نویسندگان چهار گروه کاری آغاز کردهاند. ویراستاران (لئونگ، لوپز، گراف) انتظار دارند که جلد در مجموعه مطالعات ICMI توسط Springer در بهار 2005 منتشر شود.
The fundamental idea of the ICMI Study 13 is outlined as follows: Education in any social environment is influenced in many ways by the traditions of these environments. As a consequence the results of such education will naturally differ with different traditions in different environments. Indeed, this is necessary since one of the intentions of education is to support the traditional continuity of structure and function of a special environment.
On the other hand, today we are observing a growing interdependence between environments like regions, states, countries, and different cultural areas of the world. In many respects they have to rely on corresponding or equivalent standards of education, and differences can cause irritations.
In mathematics education also, taking an international and intercultural point of view, we face this split phenomenon of difference and correspondence, linked with the perpetual challenge to improve the quality of mathematics education. A study attempting a comparison between mathematics education in different traditions will be helpful to understand this phenomenon in detail and exploit it for the sake of mathematics education.
The Study Volume will reflect the structure of the conference in four sections of revised papers, integrating insights, results and implications from the comparative discussions. To achieve this revision and integration, section editors have initiated vivid interaction with and between authors of the four working groups. The editors (Leung, Lopez, Graf) expect the Volume to be published in the series of ICMI studies by Springer in spring 2005.
دانلود کتاب «آموزش ریاضی در سنت های مختلف فرهنگی – مطالعه تطبیقی شرق آسیا و غرب»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.