نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

تسلط بر یونیتی سایه ها و افکت ها

Mastering Unity Shaders and Effects

دانلود کتاب Mastering Unity Shaders and Effects (به فارسی: تسلط بر یونیتی سایه ها و افکت ها) نوشته شده توسط «Jamie Dean»


اطلاعات کتاب تسلط بر یونیتی سایه ها و افکت ها

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Jamie Dean

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 266 / 261

حجم فایل: 57.11 مگابایت

کد کتاب: 1783553677 , 9781783553679

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تسلط بر یونیتی سایه ها و افکت ها

با گنجاندن Physically Based Shading و Standard Shader، Unity بازی را برای توسعه دهندگان مستقل و بزرگ به طور یکسان تغییر داده است. هرگز تا به حال ایجاد تصاویری شگفت انگیز با کیفیت بالا در بازی ها و سایر پروژه های تعاملی به این آسانی نبوده است.

این کتاب به شما درک کاملی از تعامل سایه زن ها، نور و جلوه ها در Unity 5 می دهد و به شما می دهد. چند ایده عالی برای اینکه چگونه می توانید تأثیر بصری بازی های خود را برای رایانه شخصی، موبایل و سایر پلتفرم ها به حداکثر برسانید. در دنباله‌ای از فصل‌ها، راه‌حل‌هایی برای برخی از چالش‌های اصلی ایجاد بازی‌های واکنش‌گرا و واقعی پیدا خواهید کرد.

همانطور که روی صحنه‌های نمونه کار می‌کنید، با نحو زبان‌های ShaderLab و CG آشنا می‌شوید. ایجاد راه حل های سایه زن ساده و پیچیده برای انواع افکت های سطحی مختلف. خواهید دید که چگونه می‌توان از راه‌حل‌های نورپردازی پاسخگو Unity برای ایجاد تجربه‌های بازی همه‌جانبه و جذاب استفاده کرد.


With the inclusion of Physically Based Shading and the Standard Shader, Unity has changed the game for independent and large scale developers alike. Never before has it been so easy to create startling high quality visuals in games and other interactive projects.

This book will give you a solid understanding of the interaction of shaders, lighting and effects in Unity 5, and give you some great ideas for how you can maximize the visual impact of your own games for PC, mobile and other platforms. In the sequence of chapters you will find solutions to some of the major challenges to the creation of responsive and realistic looking games.

As you work on example scenes, you will get to know the syntax of ShaderLab and CG languages, creating simple and complex shader solutions for a variety of different surface effects. You will see how Unity’s responsive lighting solutions can be harnessed to build immersive and appealing game experiences.

دانلود کتاب «تسلط بر یونیتی سایه ها و افکت ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید