آموزش و پرورش

یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی

Learning Science Through Computer Games and Simulations

دانلود کتاب Learning Science Through Computer Games and Simulations (به فارسی: یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی) نوشته شده توسط «Margaret Honey – Margaret L. Hilton – National Research Council»


اطلاعات کتاب یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: National Academies Press

نویسنده: Margaret Honey – Margaret L. Hilton – National Research Council

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 175

حجم فایل: 2.93 مگابایت

کد کتاب: 0309185246 , 9780309185240

توضیحات کتاب یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی

در زمانی که صلاحیت علمی و فناوری برای آینده کشور حیاتی است، عملکرد ضعیف دانش‌آموزان ایالات متحده در علم نشان‌دهنده کیفیت نابرابر آموزش علمی فعلی است. اگرچه کودکان خردسال با کنجکاوی ذاتی و ایده های شهودی در مورد دنیای اطراف خود به مدرسه می آیند، کلاس های علوم به ندرت از این پتانسیل بهره می برند. بسیاری از کارشناسان بر اساس تحقیقات اخیر و در حال انجام در مورد آموزش و یادگیری، خواستار رویکرد جدیدی برای آموزش علوم شده اند. در این رویکرد، شبیه‌سازی‌ها و بازی‌ها می‌توانند با پرداختن به اهداف و مکانیسم‌های بسیاری برای یادگیری علم نقش بسزایی داشته باشند: انگیزه یادگیری علم، درک مفهومی، مهارت‌های فرآیند علم، درک ماهیت علم، گفتمان و استدلال علمی و شناسایی با یادگیری علم و علم.

برای کشف این پتانسیل، Learning Science: Computer Games, Simulations, and Education، تحقیقات موجود در مورد یادگیری علم را از طریق تعامل با شبیه‌سازی‌ها و بازی‌های دیجیتال مرور می‌کند. این پتانسیل بازی‌های دیجیتال و شبیه‌سازی را برای کمک به یادگیری علم در مدارس، در محیط‌های غیررسمی خارج از مدرسه و زندگی روزمره در نظر می‌گیرد. این کتاب همچنین حوزه‌هایی را که در آن‌ها برای استفاده کامل از این پتانسیل به تحقیق و توسعه مبتنی بر تحقیق نیاز است، شناسایی می‌کند. توسعه دهندگان، ناشران، و کارآفرینان از جامعه شبیه سازی دیجیتال و بازی؛ و دست اندرکاران آموزش و سیاست گذاران به سمت شکل گیری مشارکت های تحقیق و توسعه که همکاری های فکری غنی را تسهیل می کند. صنعت، سازمان‌های دولتی و بنیادها از طریق راه‌اندازی و پشتیبانی مستمر نقش مهمی ایفا خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که بازی‌های دیجیتال و شبیه‌سازی‌ها نه تنها هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده هستند، بلکه انگیزه و آموزش نیز خواهند داشت.


At a time when scientific and technological competence is vital to the nation’s future, the weak performance of U.S. students in science reflects the uneven quality of current science education. Although young children come to school with innate curiosity and intuitive ideas about the world around them, science classes rarely tap this potential. Many experts have called for a new approach to science education, based on recent and ongoing research on teaching and learning. In this approach, simulations and games could play a significant role by addressing many goals and mechanisms for learning science: the motivation to learn science, conceptual understanding, science process skills, understanding of the nature of science, scientific discourse and argumentation, and identification with science and science learning.

To explore this potential, Learning Science: Computer Games, Simulations, and Education, reviews the available research on learning science through interaction with digital simulations and games. It considers the potential of digital games and simulations to contribute to learning science in schools, in informal out-of-school settings, and everyday life. The book also identifies the areas in which more research and research-based development is needed to fully capitalize on this potential.

Learning Science will guide academic researchers; developers, publishers, and entrepreneurs from the digital simulation and gaming community; and education practitioners and policy makers toward the formation of research and development partnerships that will facilitate rich intellectual collaboration. Industry, government agencies and foundations will play a significant role through start-up and ongoing support to ensure that digital games and simulations will not only excite and entertain, but also motivate and educate.

دانلود کتاب «یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید