دانلود کتاب Learning Science Through Computer Games and Simulations (به فارسی: یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی) نوشته شده توسط «Margaret A. Honey – Margaret L. Hilton – National Research Council»
اطلاعات کتاب یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: National Academies Press
نویسنده: Margaret A. Honey – Margaret L. Hilton – National Research Council
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 174 / 155
حجم فایل: 2.50 مگابایت
کد کتاب: 0309185246 , 9780309185240
توضیحات کتاب یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی
در زمانی که صلاحیت علمی و فناوری برای آینده کشور حیاتی است، عملکرد ضعیف دانشآموزان ایالات متحده در علم نشاندهنده کیفیت نابرابر آموزش علمی فعلی است. اگرچه کودکان خردسال با کنجکاوی ذاتی و ایده های شهودی در مورد دنیای اطراف خود به مدرسه می آیند، کلاس های علوم به ندرت از این پتانسیل بهره می برند. بسیاری از کارشناسان بر اساس تحقیقات اخیر و در حال انجام در مورد آموزش و یادگیری، خواستار رویکرد جدیدی برای آموزش علوم شده اند. در این رویکرد، شبیهسازیها و بازیها میتوانند با پرداختن به اهداف و مکانیسمهای بسیاری برای یادگیری علم نقش بسزایی داشته باشند: انگیزه یادگیری علم، درک مفهومی، مهارتهای فرآیند علم، درک ماهیت علم، گفتمان و استدلال علمی و شناسایی با علم و یادگیری علم.
برای کشف این پتانسیل، علم یادگیری: بازی های رایانه ای، شبیه سازی ها و آموزش، تحقیقات موجود در مورد یادگیری علم را از طریق تعامل با شبیه سازی ها و بازی های دیجیتال مرور می کند. این پتانسیل بازیهای دیجیتال و شبیهسازی را برای کمک به یادگیری علم در مدارس، در محیطهای غیررسمی خارج از مدرسه و زندگی روزمره در نظر میگیرد. این کتاب همچنین حوزههایی را که برای استفاده کامل از این پتانسیل به تحقیق و توسعه مبتنی بر تحقیق بیشتری نیاز است، شناسایی میکند.
علم یادگیری محققان دانشگاهی را راهنمایی میکند. توسعه دهندگان، ناشران و کارآفرینان از جامعه شبیه سازی دیجیتال و بازی؛ و دست اندرکاران آموزش و سیاست گذاران به سمت شکل گیری مشارکت های تحقیق و توسعه که همکاری های فکری غنی را تسهیل می کند. صنعت، سازمانهای دولتی و بنیادها از طریق راهاندازی و پشتیبانی مداوم نقش مهمی ایفا خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که بازیهای دیجیتال و شبیهسازیها نه تنها هیجانانگیز و سرگرمکننده هستند، بلکه باعث ایجاد انگیزه و آموزش نیز میشوند.
To explore this potential, Learning Science: Computer Games, Simulations, and Education, reviews the available research on learning science through interaction with digital simulations and games. It considers the potential of digital games and simulations to contribute to learning science in schools, in informal out-of-school settings, and everyday life. The book also identifies the areas in which more research and research-based development is needed to fully capitalize on this potential.
Learning Science will guide academic researchers; developers, publishers, and entrepreneurs from the digital simulation and gaming community; and education practitioners and policy makers toward the formation of research and development partnerships that will facilitate rich intellectual collaboration. Industry, government agencies and foundations will play a significant role through start-up and ongoing support to ensure that digital games and simulations will not only excite and entertain, but also motivate and educate.
دانلود کتاب «یادگیری علوم از طریق بازی های رایانه ای و شبیه سازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.