آموزش و پرورش

یادگیری زبان اشاره آمریکایی در دبیرستان: انگیزه، استراتژی ها و موفقیت

Learning American Sign Language in High School: Motivation, Strategies, and Achievement

دانلود کتاب Learning American Sign Language in High School: Motivation, Strategies, and Achievement (به فارسی: یادگیری زبان اشاره آمریکایی در دبیرستان: انگیزه، استراتژی ها و موفقیت) نوشته شده توسط «Russell S. Rosen»


اطلاعات کتاب یادگیری زبان اشاره آمریکایی در دبیرستان: انگیزه، استراتژی ها و موفقیت

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Gallaudet University Press

نویسنده: Russell S. Rosen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 175

حجم فایل: 4.79 مگابایت

کد کتاب: 1563686422 , 9781563686429

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب یادگیری زبان اشاره آمریکایی در دبیرستان: انگیزه، استراتژی ها و موفقیت

با انعکاس رشد تصاعدی دوره‌های کالج که زبان اشاره آمریکایی (ASL) را به عنوان یک زبان خارجی ارائه می‌دهند، دبیرستان‌ها با افزایش قابل‌توجه در کلاس‌های ASL در طول دو دهه گذشته از این روند پیروی کردند. علی‌رغم این روند، معلمان ASL دبیرستانی و مدیران برنامه اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چرا دانش‌آموزان ASL را برای اعتبار زبان خارجی می‌گیرند، چگونه علائم و دستور زبان جدید را یاد می‌گیرند و چگونه تکنیک‌های مختلف یادگیری موفقیت آنها را در ASL تعیین می‌کند، ندارند. این کتاب جدید به این مسائل می‌پردازد تا دبیرستان‌ها را در استخدام و آموزش دانش‌آموزان جدید ASL آماده کند. نویسنده راسل اس. روزن با تاریخچه ASL به عنوان یک زبان خارجی در دبیرستان ها شروع می کند، از جمله بحث هایی در مورد وضعیت زبان خارجی ASL، وضعیت دانش آموزان ناشنوا و کم شنوا در کلاس ها، و به رسمیت شناختن ASL از سوی دولت به عنوان یک زبان. او بر اساس مطالعه خود بر روی پنج برنامه ASL دبیرستانی، عواملی را تعریف می کند که دانش آموزان را برمی انگیزد، از جمله جامعه و فرهنگ، و استراتژی هایی را برای ارتقاء پردازش و یادگیری زبان تجزیه و تحلیل می کند. یادگیری زبان اشاره آمریکایی در دبیرستان استراتژی هایی را برای آموزش ASL به عنوان زبان دوم به دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری نیز ارائه می دهد. رویکرد کامل آن بهترین فرصت را برای دانش آموزان دبیرستانی سطوح بالای موفقیت در یادگیری ASL تضمین می کند.


Reflecting the exponential growth of college courses offering American Sign Language (ASL) as a foreign language, high schools have followed suit with significant increases in ASL classes during the past two decades. Despite this trend, high school ASL teachers and program administrators possess no concrete information on why students take ASL for foreign language credit, how they learn new signs and grammar, and how different learning techniques determines their achievement in ASL. This new book addresses these issues to better prepare high schools in their recruitment and education of new ASL students. Author Russell S. Rosen begins with the history of ASL as a foreign language in high schools, including debates about the foreign language status of ASL, the situation of deaf and hard of hearing students in classes, and governmental recognition of ASL as a language. Based on his study of five high school ASL programs, he defines the factors that motivate students, including community and culture, and analyzes strategies for promoting language processing and learning. Learning American Sign Language in High School provides strategies for teaching ASL as a second language to students with learning disabilities as well. Its thorough approach ensures the best opportunity for high school students high levels of achievement in learning ASL.

دانلود کتاب «یادگیری زبان اشاره آمریکایی در دبیرستان: انگیزه، استراتژی ها و موفقیت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید