آموزش و پرورش

زمان های کلیدی برای بازی (بازی بحث و گفتگو)

Key Times for Play (Debating Play)

دانلود کتاب Key Times for Play (Debating Play) (به فارسی: زمان های کلیدی برای بازی (بازی بحث و گفتگو)) نوشته شده توسط «Julia Manning-Morton – Maggie Thorp»


اطلاعات کتاب زمان های کلیدی برای بازی (بازی بحث و گفتگو)

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Open University Press

نویسنده: Julia Manning-Morton – Maggie Thorp

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 194 / 191

حجم فایل: 1.61 مگابایت

کد کتاب: 0335226302 , 9780335226306

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب زمان های کلیدی برای بازی (بازی بحث و گفتگو)

“سه دلیل وجود دارد که چرا این کتاب شایسته جدی گرفتن است. اولی این است که به “بازی” مربوط می شود و این موضوعی چالش برانگیز و چند وجهی است. دلیل دوم این است که بازی را در سه سال اول زندگی بررسی می کند. که از بسیاری جهات (یعنی جسمی، عاطفی، شناختی و غیره) برای کودک در حال رشد دوران بسیار مهمی است. توصیف زمینه های بازی و بازی بین کودکان و بزرگسالان و سبک قابل دسترس که در آن نوشته شده است. مجله بین‌المللی آموزش سال‌های اولیه Key Times for Play نگاهی گسترده به اهمیت بازی برای کودکان از بدو تولد تا سه سالگی دارد و بازی را در چارچوب رشد کل کودک قرار می‌دهد. این کتاب تئوری و عمل را با هم ترکیب می‌کند و با مثال‌های بسیاری نشان داده شده است. مشاهده مستقیم کودکان. زمان‌های کلیدی برای بازی در رابطه با ویژگی‌های کلیدی کودکان از بدو تولد تا سه سال سازماندهی شده است، که هر کدام در رابطه با نحوه بازی کودکان خردسال بررسی می‌شوند. پیامدهای این امر برای نحوه تعامل بزرگسالان با کودکان خردسال و نحوه ارائه، حمایت و توسعه تجربیات بازی تمرکز اصلی است. موضوع کلیدی کتاب تاکید بر رویکردی کل نگر به بازی کودکان خردسال است. بنابراین بازی در ارتباط با تمام جنبه های روز کودک و جدایی از کودکان مورد توجه قرار می گیرد. بازی و کار و مراقبت و آموزش به چالش کشیده شده است. Key Times for Play برای دانش آموزی مناسب است که مدرک سطح سه را دریافت می کند، اما مایل به ادامه تحصیل در این رشته است. دوره gree این یک متن چالش برانگیز برای این سطوح است، اما از آنجا که رویکردی عملی دارد، برای خواننده در دسترس باقی می ماند.


“There are three reasons why this book deserves to be taken seriously. The first is because it concerns ‘play’, and this is a challenging and multi-faceted subject. The second reason is because it examines play during the first three years of life, which is a crucial period for the developing child in many aspects (i.e. physical, emotional, cognitive, etc.). The third reason is the book’s virtues, the most important of which are the clarity of thought displayed by its authors, the systematic descriptions of play contexts and play between children and adults, and the accessible style in which it is written.” International Journal of Early Years Education Key Times for Play takes a broad look at the importance of play for children from birth to three and sets play within the framework of a child’s whole development. The book combines theory and practice and is illustrated by many examples from direct observation of children. Key Times for Play is organised in relation to key characteristics of children from birth to three, each of which are looked at in relation to how very young children play. The implications of this for how adults interact with young children and how they provide, support and develop play experiences is a major focus. A key theme of the book is the emphasis on a holistic approach to young children’s play. Play is therefore looked at in relation to all aspects of the child’s day and the separation of play and work and care and education is challenged. Key Times for Play is suitable for the student undertaking a level three qualification, but wishing to continue onto a degree course. It is a challenging text for these levels, but because it keeps a practical approach, it remains accessible to the reader.

دانلود کتاب «زمان های کلیدی برای بازی (بازی بحث و گفتگو)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید