دانلود کتاب Key Business Analytics: The 60+ Tools Every Manager Needs to Turn Data Into Insights: – Better Understand Customers, Identify Cost Savings and Growth Opportunities (به فارسی: تجزیه و تحلیل کلیدی کسب و کار: بیش از 60 ابزاری که هر مدیر برای تبدیل داده ها به بینش نیاز دارد: – درک بهتر مشتریان، شناسایی صرفه جویی در هزینه و فرصت های رشد) نوشته شده توسط «Marr – Bernard»
اطلاعات کتاب تجزیه و تحلیل کلیدی کسب و کار: بیش از 60 ابزاری که هر مدیر برای تبدیل داده ها به بینش نیاز دارد: – درک بهتر مشتریان، شناسایی صرفه جویی در هزینه و فرصت های رشد
موضوع اصلی: ریاضیات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Pearson Education
نویسنده: Marr – Bernard
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 259 / 276
حجم فایل: 5.61 مگابایت
کد کتاب: 1292017465 , 9781292017464
نوبت چاپ: 1st ed
توضیحات کتاب تجزیه و تحلیل کلیدی کسب و کار: بیش از 60 ابزاری که هر مدیر برای تبدیل داده ها به بینش نیاز دارد: – درک بهتر مشتریان، شناسایی صرفه جویی در هزینه و فرصت های رشد
تجزیه و تحلیل کلیدی کسب و کاربه مدیران کمک می کند تا ابزارهایی را برای تبدیل داده ها به اطلاعاتی که به آنها در درک بهتر مشتریان، بهینه سازی فرآیندهای داخلی و شناسایی صرفه جویی در هزینه و فرصت های رشد کمک می کند، اعمال کنند.
br>
شامل تکنیکهای تجزیه و تحلیل در دستههای زیر است:
تجزیه و تحلیل مالی – جریان نقدی، سودآوری، پیشبینی فروش تجزیه و تحلیل بازار – اندازه بازار، روند بازار، کانالهای بازاریابی تجزیه و تحلیل مشتری – ارزشهای طول عمر مشتری، رسانه های اجتماعی، نیازهای مشتری تجزیه و تحلیل کارکنان – ظرفیت، عملکرد، رهبری تجزیه و تحلیل عملیاتی – زنجیره تامین، شایستگی ها، تاثیرات زیست محیطی تجزیه و تحلیل کسب و کار خالی – احساسات، متن، همبستگی ها. توصیه کوتاه کوتاه در مورد موارد ضروری:
این چیست؟ چه زمانی باید از آن استفاده کنم؟ چگونه از آن استفاده کنم؟ نکات و مشکلات مطالعه بیشتر این جعبه ابزار ضروری همچنین بخش ارزشمندی را در مورد نحوه جمعآوری دادههای اصلی از طریق نظرسنجی، مصاحبه، گروههای متمرکز و غیره ارائه میدهد.
It includes analysis techniques within the following categories:
Financial analytics – cashflow, profitability, sales forecasts Market analytics – market size, market trends, marketing channels Customer analytics – customer lifetime values, social media, customer needs Employee analytics – capacity, performance, leadership Operational analytics – supply chains, competencies, environmental impact Bare business analytics – sentiments, text, correlations Each tool will follow the bestselling Key format of being 5-6 pages long, broken into short sharp advice on the essentials:
What is it? When should I use it? How do I use it? Tips and pitfalls Further reading This essential toolkit also provides an invaluable section on how to gather original data yourself through surveys, interviews, focus groups, etc.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.