آموزش و پرورش

آموزش به موقع: در سراسر رشته ها، و در سراسر آکادمی (آموزش ها و شیوه های جدید برای تدریس در آموزش عالی)

Just in Time Teaching: Across the Disciplines, and Across the Academy (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

دانلود کتاب Just in Time Teaching: Across the Disciplines, and Across the Academy (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education) (به فارسی: آموزش به موقع: در سراسر رشته ها، و در سراسر آکادمی (آموزش ها و شیوه های جدید برای تدریس در آموزش عالی)) نوشته شده توسط «Scott Simkins – Mark Maier»


اطلاعات کتاب آموزش به موقع: در سراسر رشته ها، و در سراسر آکادمی (آموزش ها و شیوه های جدید برای تدریس در آموزش عالی)

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Scott Simkins – Mark Maier

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 213

حجم فایل: 1.17 مگابایت

کد کتاب: 1579222935 , 9781579222932

توضیحات کتاب آموزش به موقع: در سراسر رشته ها، و در سراسر آکادمی (آموزش ها و شیوه های جدید برای تدریس در آموزش عالی)

آموزش به موقع (JiTT) یک رویکرد آموزشی است که دانش آموزان را ملزم می کند تا با استفاده از سیستم مدیریت دوره آنلاین، چند ساعت قبل به سؤالات مربوط به کلاس آینده پاسخ دهند. در حالی که عبارت “در زمان” ممکن است سایه هایی از کار و گوشه های بریده را تداعی کند، آموزش JiTT دقیقا برعکس است. این به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به یادگیری به‌عنوان فرآیندی نگاه کنند که به زمان، درون‌بینی و پشتکار نیاز دارد. دانش آموزانی که JiTT را تجربه می کنند با آمادگی بهتری به کلاس می آیند و گزارش می دهند که به تمرکز و سازماندهی مطالعه خارج از کلاس آنها کمک می کند. پاسخ آنها به سؤالات JiTT باعث می شود که شکاف هایی در یادگیری آنها قبل از کلاس برای معلم قابل مشاهده باشد، و او را قادر می سازد در حالی که مطالب هنوز در ذهن دانش آموزان تازه است، به شکاف های یادگیری رسیدگی کند – از این رو برچسب “درست به موقع”. سوالات JiTT با آنها متفاوت است. مشکلات تکالیف سنتی نه تنها برای ایجاد مهارت‌های شناختی، بلکه برای کمک به دانش‌آموزان برای مقابله با تصورات غلط، ایجاد ارتباط با دانش قبلی و توسعه شیوه‌های تفکر فراشناختی طراحی شده‌اند. در نتیجه، دانش‌آموزان زمان بیشتری را صرف مفاهیم و ایده‌های درسی می‌کنند، اما همچنین کتاب‌های درسی خود را به روش‌هایی می‌خوانند که منجر به یادگیری مؤثرتر و عمیق‌تر می‌شود. شروع کلاس با کار دانش‌آموزان نیز به طور چشمگیری محیط یادگیری کلاس را تغییر می‌دهد و مشارکت دانش‌آموزان را بیشتر می‌کند. این کتاب نشان می دهد که JiTT جذابیت گسترده ای در سراسر آکادمی دارد. بخش اول یک نمای کلی از JiTT را ارائه می‌کند و به معرفی آموزش و کاوش در ابعاد مختلف استفاده از آن بدون توجه به نظم و انضباط می‌پردازد. بخش دوم کتاب تأثیر متقابل رشته‌ای قابل توجه JiTT را با نمونه‌هایی از کاربردها در فیزیک، زیست‌شناسی، علوم زمین، اقتصاد، تاریخ و علوم انسانی نشان می‌دهد. مقاله آموزش به موقع از The Hispanic Outlook in Higher Education با مجوز از Hispanic Outlook in Higher Education Magazine تجدید چاپ شده است. www.hispanicoutlook.com


Just-in-Time Teaching (JiTT) is a pedagogical approach that requires students to answer questions related to an upcoming class a few hours beforehand, using an online course management system. While the phrase “just in time” may evoke shades of slap-dash work and cut corners, JiTT pedagogy is just the opposite. It helps students to view learning as a process that takes time, introspection, and persistence. Students who experience JiTT come to class better prepared, and report that it helps to focus and organize their out-of-class studying. Their responses to JiTT questions make gaps in their learning visible to the teacher prior to class, enabling him or her to address learning gaps while the material is still fresh in students’ minds – hence the label “just in time.”JiTT questions differ from traditional homework problems in being designed not only to build cognitive skills, but also to help students confront misconceptions, make connections to previous knowledge, and develop metacognitive thinking practices. Students consequently spend more time on course concepts and ideas, but also read their textbooks in ways that result in more effective and deeper learning. Starting the class with students’ work also dramatically changes the classroom-learning environment, creating greater student engagement. This book demonstrates that JiTT has broad appeal across the academy. Part I provides a broad overview of JiTT, introducing the pedagogy and exploring various dimensions of its use without regard to discipline. Part II of the book demonstrates JiTT’s remarkable cross-disciplinary impact with examples of applications in physics, biology, the geosciences, economics, history, and the humanities. Just-in-Time Teaching article from The Hispanic Outlook in Higher EducationReprinted with permission from Hispanic Outlook in Higher Education Magazine. www.hispanicoutlook.com

دانلود کتاب «آموزش به موقع: در سراسر رشته ها، و در سراسر آکادمی (آموزش ها و شیوه های جدید برای تدریس در آموزش عالی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید