نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

این تحقیق ماست دریافت خرید سهامداران برای پروژه های تحقیقاتی تجربه کاربر

It's Our Research. Getting Stakeholder Buy-in for User Experience Research Projects

دانلود کتاب It’s Our Research. Getting Stakeholder Buy-in for User Experience Research Projects (به فارسی: این تحقیق ماست دریافت خرید سهامداران برای پروژه های تحقیقاتی تجربه کاربر) نوشته شده توسط «Tomer Sharon (Auth.)»


اطلاعات کتاب این تحقیق ماست دریافت خرید سهامداران برای پروژه های تحقیقاتی تجربه کاربر

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Tomer Sharon (Auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 276

حجم فایل: 16.39 مگابایت

کد کتاب: 0123851300 , 9780123851307

توضیحات کتاب این تحقیق ماست دریافت خرید سهامداران برای پروژه های تحقیقاتی تجربه کاربر

  • در این کتاب، تومر شارون یک کار عالی و پیشگامانه در ارائه حکمت مفید در مورد چگونگی مفید و قابل استفاده کردن تحقیقات قابلیت استفاده و چگونگی بفروشش. مطالب این کتاب را می توان در هفت کلمه خلاصه کرد: چنان که موعظه می کنی و فروتن باش. اگر به اندازه کافی برای شما قابل استفاده نیست، این کتاب را بخوانید!-Rolf Molich, DialogDesign

    ”کتاب تومر شارون درمانی برای متخصصان قابلیت استفاده است که کارشان اینطور نیست. تاثیری را که شایسته آن است داشته باشد. در اینجا راه‌هایی برای کار متفاوت پیدا می‌کنید، تا بتوانید تحقیقات خود را به جای سطل زباله با سهامداران ارتباط برقرار کنید. فایل زیر: هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر.» -جرارد تورنولیت، دانشمند ارشد فاکتورهای انسانی، Medtronic

    نگاهی کاملاً خوانا به این که چگونه مطمئن شویم تحقیقات کاربر ما واقعاً این کار را انجام می‌دهد. به محصولاتی که ایجاد می کنیم توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان همه را درگیر کرد، چگونه برای تحقیقی برنامه‌ریزی کرد که سؤالات درستی را بپرسد، و چگونه به افراد کمک کرد تا از یافته‌های تحقیق استفاده کنند. این مملو از نکات عملی، توصیه‌های عالی و داستان‌های واقعی از سوی تمرین‌کنندگان است.-دانا اسپنسر، Maadmob

    “این تحقیق ماست” باید برای هر کسی مطالعه شود. درگیر یک مطالعه تحقیقاتی UX. شارون نه تنها به شما کمک می‌کند تا از دام‌های بسیاری که اکثر پروژه‌های تحقیقاتی UX با آن‌ها مواجه می‌شوند دوری کنید، بلکه مهم‌تر از آن، تمام نکات و ترفندها را به شما می‌دهد تا بیشترین بهره را از تحقیقات UX خود ببرید. -ویلیام آلبرت، دانشگاه بنتلی؛ نویسنده، اندازه‌گیری تجربه کاربر و فراتر از آزمایشگاه کاربردپذیری

    احتمالاً هیچ سؤالی وجود ندارد که بیشتر از «چگونه می‌توانم تأثیر بیشتری داشته باشم؟» از من پرسیده می‌شود. که قادر به ایجاد بینش نیست و باعث بهبود می شود ممکن است اتفاق نیفتاده باشد. این کتاب کامل‌ترین راهنمای خرید سهامداران است که من دیده‌ام. برای محققان و مدیران آنها “باید خوانده شود”.-Arnie Lund، Microsoft; نویسنده، مدیریت تجربه کاربر

    به‌عنوان یک مهندس فاکتورهای انسانی با تجربه، فکر می‌کردم که می‌دانم چگونه تحقیقات کاربر را انجام دهم و سهامداران را درگیر کنم. اما در این صفحات راه‌های جدیدی را کشف کردم تا اطمینان حاصل کنم که تحقیقات کاربری من برای مشتریانم مفید خواهد بود. این کتاب به خوبی سازماندهی شده است و شامل مصاحبه های غنی و محتوای مطالعه موردی است. من به ویژه از نکات اولیه در پایان هر فصل قدردانی کردم.– Stan Caplan، رئیس، همکاران Usability Associates، LLC

    بهترین محققان می دانند چگونه سهامداران خود را تشویق کنند تا بر اساس یافته های خود عمل کنند. در Google، Tomer به ارمغان می آورد. ترکیبی منحصر به فرد از عمق و خلاقیت در نحوه ارتباط و کار او با طراحان و مدیرانی که باید بر اساس یافته های او عمل کنند. این کتاب آموخته، مستقیم و طنزآمیز نحوه دستیابی او به آن را توضیح می‌دهد.–Giles Colborne، cxpartners، نویسنده، وب ساده و قابل استفاده، طراحی موبایل و تعامل

    اگر کسی گزارش شما را نخواند یا توصیه‌های شما را اجرا نکند، این کار را انجام می‌دهد. واقعا مهم است که یافته های شما چقدر از نظر آماری معتبر بود؟ به خود و کاربرانتان لطف کنید…کتاب تومر را بخوانید.– جف سائورو، اصلی اندازه گیری قابلیت استفاده LLC؛ نویسنده، کمی کردن تجربه کاربر

    ”این راهنما نحوه افزایش شانس ذینفعان را توضیح می دهد ( مانند مدیران محصول، مهندسان و مدیریت) در واقع بر اساس تحقیقات تجربه کاربری (UX) که سفارش داده اند عمل می کنند. این راهنما از دیدگاه محققان UX داخلی (به ویژه “تیم های یک نفره”) نوشته شده است، اما برای پزشکان و مشاوران خوداشتغال نیز مرتبط است. همچنین برای محققان طراحی، طراحان محصول، طراحان رابط کاربری، معماران اطلاعات و متخصصان عوامل انسانی مفید خواهد بود. این کتاب در درجه اول تحقیقات UX در مورد خدمات دیجیتال را مورد بحث قرار می دهد، اما همچنین محصولات دیجیتال و سیستم های محصولات و خدمات در تنظیمات صنعتی و پزشکی را پوشش می دهد. توصیه هایی در مورد برخورد با افراد دشوار، ترکیب داده های کمی و کیفی و انتقال نتایج تحقیقات داده می شود. طرح بندی جذاب کتاب شامل عکس های رنگی، تصاویر، نمودارها، اسکرین شات ها و نمودارها است. با استفاده از کدهای پاسخ سریع (QR) ارائه شده در کتاب می توان به وب سایت ها و مصاحبه های ویدیویی دسترسی داشت.”–Reference and Research Book News, Inc.



  • In this book, Tomer Sharon does a great and ground-breaking job of presenting useful wisdom on how to make usability research useful and usable, and how to sell it. The contents of this book can be summarized in seven words: Do as you preach and be humble. If that’s not sufficiently usable for you, read this book!-Rolf Molich, DialogDesign

    ”Tomer Sharon’s book is the cure for usability professionals whose work isn’t having the impact it deserves. Here you’ll find ways to work different, to make your research connect with stakeholders instead of trash cans. File under: work smarter, not harder.” -Gerard Torenvliet, Senior Human Factors Scientist, Medtronic

    A thoroughly readable look at how to make sure our user research actually makes it into the products we create. It explains how to get everyone engaged, how to plan research that asks the right questions, and how to help people use research findings. It’s full of practical tips, great advice and real-life stories from practitioners.-Donna Spencer, Maadmob

    ”It’s Our Research” should be required reading for anyone involved in a UX research study. Sharon will not only help you avoid the many pitfalls that most UX research projects come across, but more importantly give you all the tips and tricks for getting the most out your UX research. -William Albert, Bentley University; Author, Measuring the User Experience and Beyond the Usability Lab

    There is probably no question that I am asked more often than ”How can I have more influence?” User research that isn’t able to bring insight and drive improvement might as well not have happened. This book is the most complete guide to getting stakeholder buy-in that I have seen. It is a ”must read” for researchers and their managers.-Arnie Lund, Microsoft; Author, User Experience Management

    As an experienced Human Factors Engineer, I thought I knew how to do user research and engage stakeholders. But in these pages I discovered new ways to ensure my user research will be useful to my clients. The book is well organized and includes rich interviews and case study content. I especially appreciated the takeaways at the end of each chapter.– Stan Caplan, President, Usability Associates, LLC

    The best researchers know how to inspire their stakeholders to act on their findings.At Google, Tomer brings a unique combination of depth and inventiveness in the way he communicates and works with the designers and managers who need to act on his findings. This learned, direct and humorous book explains how he achieves that.–Giles Colborne, cxpartners, Author, Simple and usable web, mobile and interaction design

    If no one reads your report or implements your recommendations does it really matter how statistically valid your findings were? Do your yourself and your users a favor …read Tomer’s Book.–Jeff Sauro, Principal Measuring Usability LLC;Author, Quantifying the User Experience

    ”This guide explains how to increase the chances that stakeholders (such as product managers, engineers, and management) will actually act on the user experience (UX) research they have commissioned. The guide is written from the perspective of in-house UX researchers (especially ‘teams of one’), but it is also relevant for self-employed practitioners and consultants. It will also be useful for design researchers, product designers, user interface designers, information architects, and human factors specialists. The book primarily discusses UX research on digital services, but also covers digital products and systems of products and services in industrial and medical settings. Advice is given on dealing with difficult people, combining quantitative and qualitative data, and communicating research results. The book’s appealing layout includes color photos, illustrations, diagrams, screenshots, and charts. Web sites and video interviews can be accessed using quick response (QR) codes supplied in the book.”–Reference and Research Book News, Inc.


دانلود کتاب «این تحقیق ماست دریافت خرید سهامداران برای پروژه های تحقیقاتی تجربه کاربر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید