دانلود کتاب Introduction To Rubrics: An Assessment Tool To Save Grading Time, Convey Effective Feedback and Promote Student Learning (به فارسی: مقدمه ای بر روبریک ها: ابزار ارزیابی برای صرفه جویی در زمان نمره دهی، انتقال بازخورد موثر و ارتقای یادگیری دانش آموزان) نوشته شده توسط «Dannelle D. Stevens – Antonia J. Levi»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر روبریک ها: ابزار ارزیابی برای صرفه جویی در زمان نمره دهی، انتقال بازخورد موثر و ارتقای یادگیری دانش آموزان
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Dannelle D. Stevens – Antonia J. Levi
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 112 / 142
حجم فایل: 481 کیلوبایت
کد کتاب: 1579221157 , 9781579221157
توضیحات کتاب مقدمه ای بر روبریک ها: ابزار ارزیابی برای صرفه جویی در زمان نمره دهی، انتقال بازخورد موثر و ارتقای یادگیری دانش آموزان
شما نیاز به روبریک دارید اگر:* متوجه می شوید که نظرات یکسانی را در اکثر مقالات دانشجویی تکرار می کنید * نگران این هستید که آخرین مقالات را متفاوت از مقاله اول درجه بندی می کنید * نگران ارتباط با پیچیدگی یک تکلیف طولانی ترم هستید * سوال می کنید ثبات مقیاس های نمره دهی شما و همکارانتان * نمره دهی بیش از حد وقت ارزشمند شما را می گیرد.تحقیق نشان می دهد که روبریک ها در زمان اساتید صرفه جویی می کنند و در عین حال بازخوردهای معنی دار و به موقع را برای دانش آموزان ارسال می کنند و یادگیری خودتنظیم و مستقل را ارتقا می دهند. دلیل استفاده کم روبریک ها در آموزش عالی این است که تعداد کمی از اعضای هیأت علمی در معرض استفاده از آنها قرار گرفته اند. در ابتدایی ترین حالت، روبریک ابزاری برای نمره دهی است که تکالیف را به اجزاء و اهداف آن تقسیم می کند و شرح مفصلی از آنچه را تشکیل می دهد ارائه می دهد. سطوح عملکرد قابل قبول و غیرقابل قبول برای هر بخش. از روبریک ها می توان برای درجه بندی هر تکلیف یا وظیفه استفاده کرد: مقالات تحقیقاتی، مرور کتاب ها، شرکت در بحث ها، کار آزمایشگاهی، نمونه کارها، ارائه های شفاهی، کار گروهی، و موارد دیگر. این کتاب چه موضوعاتی را مشخص می کند هستند و نحوه ساخت و استفاده از آنها. این یک مقدمه کامل برای هر کسی که شروع به ادغام روبریک ها در تدریس خود می کند ارائه می دهد. نویسندگان در ادامه فرآیندهای مختلفی را برای ساختن روبریک ها توصیف می کنند، از جمله برخی از آنها که شامل مشارکت دانش آموزان است. آنها نشان می دهند که چگونه روبریک های تعاملی – فرآیندی شامل ارزیابان و ارزیابی در تعریف معیارهای یک تکلیف یا هدف – می تواند نه تنها در مشارکت فعالتر دانش آموزان در یادگیری آنها، بلکه در ایجاد استانداردهای ارزشیابی ثابت در سطح برنامه، بخش و دانشگاه موثر باشد.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.