دانلود کتاب International Business Management: Succeeding in a Culturally Diverse World (به فارسی: مدیریت بازرگانی بین المللی: موفقیت در دنیایی از نظر فرهنگی متنوع) نوشته شده توسط «Kamal Fatehi – Jeongho Choi»
اطلاعات کتاب مدیریت بازرگانی بین المللی: موفقیت در دنیایی از نظر فرهنگی متنوع
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Kamal Fatehi – Jeongho Choi
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 455
حجم فایل: 4.97 مگابایت
کد کتاب: 3319966227 , 9783319966229
نوبت چاپ: 2nd ed.
توضیحات کتاب مدیریت بازرگانی بین المللی: موفقیت در دنیایی از نظر فرهنگی متنوع
این کتاب درسی جنبههای نظری و عملی مدیریت عملیات تجاری بینالمللی را بررسی میکند و در عین حال به مسائل چند فرهنگی، چند ملیتی و جهانی مدیریت گسترش کسبوکار فراتر از بازار داخلی نیز میپردازد. ویرایش دوم مدیریت بینالمللی: موفقیت در دنیای متنوع فرهنگی، هر فصل حاوی مطالب بهروز، پوشش عمیق موضوعات، کمکهای بصری (مانند نمودارها، جداول و غیره) است. .)، و نگارهها، این نسخه جدید را برای دانشجویانی که دورههای مدیریت بازرگانی بینالمللی را میگذرانند، جذاب، از نظر بصری جذاب و به راحتی در دسترس قرار میدهند.
مطالب این کتاب درسی به چهار قسمت تقسیم شده است. بخش اول اطلاعات مقدماتی در مورد دامنه و اهمیت مدیریت تجارت بین المللی و همچنین چالش های اجتماعی و اخلاقی ارائه می دهد. بخش دوم به موضوعات فرهنگی و رفتاری می پردازد. بخش سوم جنبه های استراتژیک و عملیاتی مدیریت کسب و کار بین المللی را مورد بحث قرار می دهد. بخش چهارم منابع انسانی و روابط کار را بررسی می کند. برای کمک به دانشآموزان، هر فصل یک بخش پیشنمایش را آغاز میکند که شامل یک طرح کلی از فصل است که جنبههای مهم را به همراه شرح مختصری از مسائل اصلی نشان میدهد. در ادامه پیشنمایش، خلاصهای است که محوریت فصل را در بر میگیرد، که اغلب به شیوهای سرگرمکننده و جذاب ارائه میشود. برای کمک به تمرکز بیشتر دانشآموزان بر روی موضوعات کلیدی، متن فهرستی از موارد مفید تجاری را که دانشآموزان میتوانند به آنها مراجعه کنند، شامل میشود. برای کمک به اساتید در تدریس از این کتاب، مطالب آموزشی جانبی مانند سیلابس نمونه، اسلاید، تست و پاسخنامه برای دانلود در دسترس خواهد بود.
This textbook explores the theoretical and practical aspects of managing international business operations while also dealing with multi-cultural, multi-national and global issues of managing business expansion beyond the domestic market. A second, revised edition of Managing Internationally: Succeeding in a Culturally Diverse World, each chapter contains up-to-date material, in-depth coverage of topics, visual aids (i.e., charts, tables, etc.), and vignettes, making this new edition engaging, visually appealing and easily accessible for students taking International Business Management courses.
The contents of this textbook are separated into four parts. Part one offers introductory information on the scope and importance of international business management as well as the social and ethical challenges. Part two covers cultural and behavioral topics. Part three discusses the strategic and operational aspects of international business management. Part four explores human resources and labor relations. To assist students, each chapter starts a preview section which includes an outline of the chapter indicating the important aspects along with a brief description of the major issues. Following the preview is a vignette that encapsulates the crux of the chapter, often presented in an amusing and engaging manner. To further help students focus on key issues, the text includes the list of useful business cases to which students can refer. To assist professors in teaching from this book, ancillary teaching materials such as sample syllabi, slides, tests and answer keys will be available for download.
دانلود کتاب «مدیریت بازرگانی بین المللی: موفقیت در دنیایی از نظر فرهنگی متنوع»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.