دانلود کتاب Interactive Multimedia Learning: Using Social Media for Peer Education in Single-Player Educational Games (به فارسی: یادگیری چند رسانه ای تعاملی: استفاده از رسانه های اجتماعی برای آموزش همتایان در بازی های آموزشی تک نفره) نوشته شده توسط «Johannes Konert (auth.)»
اطلاعات کتاب یادگیری چند رسانه ای تعاملی: استفاده از رسانه های اجتماعی برای آموزش همتایان در بازی های آموزشی تک نفره
موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Johannes Konert (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 220 / 234
حجم فایل: 9.35 مگابایت
کد کتاب: 3319102567 , 9783319102566
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب یادگیری چند رسانه ای تعاملی: استفاده از رسانه های اجتماعی برای آموزش همتایان در بازی های آموزشی تک نفره
این کتاب مفاهیم و مکانیسمهای جدیدی را در مورد استفاده از تعاملات رسانههای اجتماعی و مصنوعات برای آموزش همسالان در بازیهای آموزشی دیجیتال معرفی میکند. بازیهای دیجیتال به طور کلی، و بازیهای آموزشی دیجیتال بهطور خاص، حوزهای با پتانسیل بالایی برای نوآوری میان رشتهای، نه تنها از دیدگاه فناوری اطلاعات، بلکه از دیدگاههای علوم اجتماعی، روانشناختی و آموزشی، نشان میدهند. این کتاب رویکردی میان رشتهای به بازیهای آموزشی را ارائه میکند که بر فناوری اطلاعات متمرکز است و هدف آن: (1) بهبود مدیریت دیجیتال با تمرکز بر تبادل نتایج یادگیری و ارزیابی راهحلها در یک شبکه همتا به همتا از فراگیران است. (2) دستیابی به پیاده سازی دیجیتال با استفاده از اشکال تعامل برای تغییر مسیر بازی های آموزشی. و (3) ارائه پشتیبانی دیجیتال با تقویت فرآیندهای تشکیل گروه در موقعیت های آموزشی برای افزایش اثرات بازی های آموزشی و تبادل دانش در سطح فردی. علاوه بر تجزیه و تحلیل سیستماتیک رابطه بین معماری نرمافزار، بازیهای آموزشی و برنامههای رسانههای اجتماعی، این کتاب همچنین معماریها و راهحلهای الگوریتمی سیستمهای فناوری اطلاعات پیادهسازی شده و همچنین یافتههای ارزیابی کاربردی حاصل از حوزه یادگیری چندرسانهای تعاملی را ارائه میکند. /p>
This book introduces new concepts and mechanisms regarding the usage of both social media interactions and artifacts for peer education in digital educational games. Digital games in general, and digital educational games in particular, represent an area with a high potential for interdisciplinary innovation, not only from an information technology standpoint, but also from social science, psychological and didactic perspectives. This book presents an interdisciplinary approach to educational games, which is centered on information technology and aims at: (1) improving digital management by focusing on the exchange of learning outcomes and solution assessment in a peer-to-peer network of learners; (2) achieving digital implementation by using forms of interaction to change the course of educational games; and (3) providing digital support by fostering group-formation processes in educational situations to increase both the effects of educational games and knowledge exchange at the individual level. In addition to a systematic analysis of the relationship between software architecture, educational games and social media applications, the book also presents the implemented IT systems’ architectures and algorithmic solutions as well as the resulting applicable evaluation findings from the field of interactive multimedia learning.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.